- Wartość inwestycji wg kosztorysu inwestorskiego: 484 497,82 zł netto
- Zadanie związane jest z realizacją projektu nr RPPK.03.02.00-18-0022/16-00 złożonego w ramach RPO WP na lata 2014-2020 „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Sanoku” Oś Priorytetowa nr III „Czysta energia”
- Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Termomodernizacja, montaż pompy ciepła i ogniw fotowoltaicznych w budynku CSE
-docieplenie ścian
-docieplenie dachu
-wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
-wykonanie docieplenia ścian fundamentowych z odwodnieniem
-modernizacja c.o.
-instalacja ogniw fotowoltaicznych
Obowiązki inspektora nadzoru określa szczegółowo dołączony do ogłoszenia projekt umowy- Załącznik nr 5
4. Szczegółowa dokumentacja (dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót) dotycząca inwestycji stanowi załącznik nr 6 do niniejszego ogłoszenia
5. Wspólny słownik Zamówień (CPV):71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego
6. Kwalifikacje /wymogi stawiane wykonawcy:
a. Posiadanie uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym sprawowania funkcji inspektora nadzoru:
-w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
-w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
-w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych
b. Posiadanie aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
c. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymogów udziału w postępowaniu przedłoży oświadczenie – wg wzoru zał.nr 2
7. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymogów udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania).
8. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami:
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Oferenci przekazują pisemnie, faksem oraz pocztą elektroniczną.
W/w dokumenty przekazane faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: Ignacy Lorenc tel.13 46 833
Danuta Maślany tel.: 13 46 52 834
9. Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: inwestycje@um.sanok.pl
10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków zamówienia, najpóźniej na dwa dni przed upływem składania ofert.
- Miejsce, termin złożenia oraz sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim do dnia 21.04.2017r do godziny 9.30 w Biurze Obsługi Klienta pokój nr 1 – Urzędu Miasta w Sanoku.
- Informacja na temat formy składania ofert: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: Oferta na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego zadania: „Termomodernizacja, montaż pompy ciepła i ogniw fotowoltaicznych w budynku CSE” Nie otwierać do dnia 21.04.2017 r do godz.10.00”
- Otwarcie ofert odbędzie się dnia 21.04.2017 r o godz. 10.00 w pokoju nr 5.
- Kryteria wyboru oferty: cena 100%
- Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert: Wykonawca który złożył ofertę najkorzystniejszą cenowo otrzyma 100 pkt. pozostałym Wykonawcom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
Liczba punktów = (Cmin/Cof)*100*waga
gdzie :
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cof - cena oferty badanej nieodrzuconej,
Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić.
Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.