Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją:
Rozwój OZE - szansą na poprawę jakości życia mieszkańców Gmin Dębica i Iwierzyce.
Część 1: Dostawa wraz z montażem kolektorów słonecznych na terenie Gminy Dębica i Gminy Iwierzyce.
Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa III. Czysta Energia, Działanie 3.1 Rozwój OZE.
Opis przedmiotu zamówienia dotyczący nadzorowanych robót został zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zamieszczonym na stronie internetowej: bip.ugdebica.pl w zakładce zamówienia publiczne, zamówienie z 07-08-2019 oraz udostępniany w siedzibie organizatora przetargu: Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13, pokój 23.
Zakres obowiązków inspektora nadzoru został zawarty w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2020r.
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty: Cena - 100%
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na druku OFERTA, stanowiącym załącznik do ogłoszenia.
Organizator przetargu zastrzega, że warunki przetargu mogą zostać zmienione a przetarg może zostać odwołany bez podania przyczyny również po otwarciu ofert.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest załączenie referencji potwierdzających posiadanie doświadczenia polegającego na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad jedną inwestycją dotyczącą wykonania minimum 400 instalacji solarnych.
Organizator przetargu nie wymaga wniesienia wadium.
Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13 – Sekretariat,
Termin: 12.12.2019r. godz. 10:00.
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty: Cena - 100%
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku.:
1) Zmianie mogą ulec terminy realizacji lub termin wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności w postaci:
a) jeżeli wystąpi konieczność zmiany terminu realizacji prac na podstawie umowy zawartej
z „wykonawcą dostawy i montażu zestawów solarnych”,
b) zmiany umowy Zamawiającego z Instytucją Zarządzającą w zakresie terminów lub
wysokości płatności dofinansowania realizacji projektu stanowiącego pr zedmiot
niniejszej umowy,
c) zaistnieni a okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności
spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami
organizacyjnymi i technicznymi, przestojami lub opóźnieniami ( np. rezygnacja lub brak
możliwości montażu zestawów solar nych u użytkowników prywatnych) lub
okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy
2) zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT (wartość netto pozostaje bez zmian);
3) zmianie może ulec system i termin płatności (nie dotyczy wysokości wynagrodzenia) jeśli
taka konieczność wynikać będzie z innych zmian wprowadzonych do umowy (np. zmiana
terminu realizacji przedmiotu zamówienia), zmian wprowadzonych do umowy z
„wykonawcą dostawy i montażu zestawów solarnych” lub od uwarunkowań dotyczących
dofinansowania ze środków Unii Europejskiej;
4)zmiany mogą dotyczyć osób pełniących funkcję inspekt ora nadzoru;
5) zmianie może ulec podwykonawca bądź może zostać wprowadzony nowy podwykonawca – na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, nowy podwykonawca musi spełniać warunki określone dla pierwotnie wybranego podwykonawcy.
3. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia Zamawiającego. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.