Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Urząd Gminy Dębica, ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją:

Rozwój OZE - szansą na poprawę jakości życia mieszkańców Gmin Dębica i Iwierzyce.

Część 1: Dostawa wraz z montażem kolektorów słonecznych na terenie Gminy Dębica i Gminy Iwierzyce.

Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa III. Czysta Energia, Działanie 3.1 Rozwój OZE.

Opis przedmiotu zamówienia dotyczący nadzorowanych robót został zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zamieszczonym na stronie internetowej: bip.ugdebica.pl w zakładce zamówienia publiczne, zamówienie z 07-08-2019 oraz udostępniany w siedzibie organizatora przetargu: Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13, pokój 23.

Zakres obowiązków inspektora nadzoru został zawarty w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Kod CPV: 
71520000-9
Warunki udziału w postępowaniu : 

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2020r.

Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:  Cena  - 100%

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na druku OFERTA, stanowiącym załącznik do ogłoszenia.

Organizator przetargu zastrzega, że warunki przetargu mogą zostać zmienione a przetarg może zostać odwołany bez podania przyczyny również po otwarciu ofert.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest załączenie referencji potwierdzających posiadanie doświadczenia polegającego na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad jedną inwestycją dotyczącą wykonania minimum 400 instalacji solarnych.

Organizator przetargu nie wymaga wniesienia wadium.

Termin składania ofert: 
czwartek, Grudzień 12, 2019 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13 – Sekretariat,

Termin:  12.12.2019r. godz. 10:00.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:  Cena  - 100%

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Listopad 30, 2020
Powiat: 
dębicki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku.:
1) Zmianie mogą ulec terminy realizacji lub termin wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności w postaci:
a) jeżeli wystąpi konieczność zmiany terminu realizacji prac na podstawie umowy zawartej
z „wykonawcą dostawy i montażu zestawów solarnych”,
b) zmiany umowy Zamawiającego z Instytucją Zarządzającą w zakresie terminów lub
wysokości płatności dofinansowania realizacji projektu stanowiącego pr zedmiot
niniejszej umowy,
c) zaistnieni a okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności
spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami
organizacyjnymi i technicznymi, przestojami lub opóźnieniami ( np. rezygnacja lub brak
możliwości montażu zestawów solar nych u użytkowników prywatnych) lub
okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy
2) zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT (wartość netto pozostaje bez zmian);
3) zmianie może ulec system i termin płatności (nie dotyczy wysokości wynagrodzenia) jeśli
taka konieczność wynikać będzie z innych zmian wprowadzonych do umowy (np. zmiana
terminu realizacji przedmiotu zamówienia), zmian wprowadzonych do umowy z
„wykonawcą dostawy i montażu zestawów solarnych” lub od uwarunkowań dotyczących
dofinansowania ze środków Unii Europejskiej;
4)zmiany mogą dotyczyć osób pełniących funkcję inspekt ora nadzoru;
5) zmianie może ulec podwykonawca bądź może zostać wprowadzony nowy podwykonawca – na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, nowy podwykonawca musi spełniać warunki określone dla pierwotnie wybranego podwykonawcy.
3. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia Zamawiającego. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

Numer projektu: 
RPPK.03.01.00-18-0052/17