Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
STOWARZYSZENIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEZY CARITAS, ul. Ks. Piotra Skargi 637-700 Łańcut
Opis przedmiotu zamówienia: 

1. Opracowanie dokumentacji projektowej:

  1. Sporządzenia projektów budowlanych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę lub innej decyzji administracyjnej z uzyskaniem wynikających z przepisów: uzgodnień, opinii, pozwoleń – przy zadośćuczynieniu wymaganiom zawartym w ustawie z 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 290) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 3.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.) oraz innych uzgodnień niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
  2. Sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnoużytkowego (Dz. U. 2004 nr 130 poz. 1389 z późn. zm.).
  3. Sporządzenia przedmiaru robót opracowanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. (Dz. U. Nr 130 poz.1389) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych na podstawie informacji zawartych w programie funkcjonalno- użytkowy

2. Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych:

  1. Nadbudowa i przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowego oraz budynku świetlicy parafialnej ( wykonanie dodatkowych wejść do budynku, zmiana funkcji pomieszczeń, dostosowanie do korzystania przez osoby niepełnosprawne, wykonanie klatek schodowych, przebudowę istniejącej klatki schodowej w budynku świetlicy oraz w części sali widowiskowej) oraz prace w bezpośrednim otoczeniu obiektu,
  2. nadbudowa istniejącego budynku garażowego oraz sali widowiskowej o jedną kondygnację,
  3. dobudowa dźwigu osobowego (dla osób niepełnosprawnych),
  4. wykonanie nowych instalacji elektrycznych w tym fotowoltaicznych, wod - kan, c.o., wentylacji mechanicznej,
  5. wykonanie termomodernizacji istniejącej części budynku
    z  wymianą istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, oraz wykonaniem nowoprojektowanych otworów okiennych
    i drzwiowych,
  6. wykonanie prac wykończeniowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający opisał za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) stanowiącego załącznik nr 6 do zapytania ofertowego i wzoru umowy załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. W przypadku wystąpienia w PFU nazw producenta produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Inwestycja jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Kod CPV: 
71000000-8
45000000-7
45400000-1
45210000-2
45330000-9
45310000-3
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać niezbędną wiedzę
    i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności muszą wykazać:
  1. wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej (projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski) dotyczącej budowy lub przebudowy lub nadbudowy lub rozbudowy budynku o powierzchni użytkowej min. 600 m2.
  2. wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy lub nadbudowy lub rozbudowy budynku o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto.

UWAGA!

1)  Zamawiający dopuszcza również możliwość wykazania się przez Wykonawcę doświadczeniem wykonania usług i robót budowlanych w ramach jednego zadania („zaprojektuj i wybuduj”).

2)  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia minimum jeden wykonawca musi posiadać pełne doświadczenie wskazane
w warunku udziału w postępowaniu.

3)  Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów o ich wykonanie.

Wadium

1. Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł)

2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:

-   pieniądzu,

-   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

-   gwarancjach bankowych,

-   gwarancjach ubezpieczeniowych;

-   poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.)

3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: BZ WBK 97 1090 2750 0000 0001 2348 7082
z dopiskiem: „Wadium – DDP Łańcut” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.

4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Dokumentu wadialnego nie należy dołączać do oferty.

Termin składania ofert: 
czwartek, Grudzień 15, 2016 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Siedziba Zamawiającego tj.:Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom i Młodzieży Caritas

ul. ks. Piotra Skargi 6, 37-700 Przemyśl

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

 

Kryterium

Znaczenie procentowe

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

1.

Oferowana cena

60%

60 pkt

2.

Długość okresu gwarancji

20%

20 pkt

3.

Wysokość kary umownej
w zakresie zwłoki w wykonywaniu dokumentacji projektowej

10%

10 pkt

4.

Wysokość kary umownej
w zakresie zwłoki w wykonywaniu robót budowlanych

10%

10 pkt

2. Zasady oceny kryterium "Oferowana cena" (PC) – 60%.

W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:

            Najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu

  1. ----------------------------------------------------------------------- x 60

                                     Cena badanej oferty

gdzie: PC -ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto.

3. Zasady oceny kryterium " Długość okresu gwarancji " (PG) – 20%.

W powyższym kryterium oceniana będzie ilość pełnych miesięcy przez jaką wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:

                 Ilość miesięcy z badanej oferty

PG= -------------------------------------------------------------x 20

                   Największa ilość miesięcy

Minimalny okres gwarancji, jaki może zaoferować wykonawca to 36 miesięcy. Oferta wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 m-cy, zostanie odrzucona.

W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy do wzoru zostanie podstawiony okres 60 m-cy.

 

4. Zasady oceny kryterium " Wysokość kary umownej w zakresie zwłoki w wykonywaniu dokumentacji projektowej " (PKD) – 10%.

PKD = wysokość kary umownej określonej w § 11 ust. 1 pkt 2 lit. b istotnych postanowień umowy w zakresie zwłoki w wykonywaniu dokumentacji projektowej ,

W powyższym kryterium oceniana będzie wysokość kar umownych za przekroczenie czasu wykonania zamówienia dokumentacji projektowej. Oferty będą oceniane według następującego wzoru:

Wysokość proponowanych kar umownych za opóźnienie w realizacji zamówienia

Liczba pkt

Kary umowne w wysokości 0,10 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki

0 pkt

Kary umowne w wysokości 0,20 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki

2 pkt

Kary umowne w wysokości 0,40 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki

4 pkt

Kary umowne w wysokości 0,60 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki

6 pkt

Kary umowne w wysokości 0,80 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki

8 pkt

Kary umowne w wysokości 1,00 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki

10 pkt

Kary umowne liczone będą w % (podanych w ofercie wykonawcy) od kwoty całkowitego wynagrodzenia wykonawcy. Termin wykonania zamówienia jest wskazany w § 4 ust. 1 pkt. 1) umowy wzoru umowy.

 

5. Zasady oceny kryterium "Wysokość kary umownej w zakresie zwłoki w wykonywaniu robót budowlanych " (PKR) – 10%.

 

PKR = wysokość kary umownej określonej w § 11 ust. 1 pkt 2 lit. c istotnych postanowień umowy w zakresie zwłoki w wykonywaniu robót budowlanych,

W powyższym kryterium oceniana będzie wysokość kar umownych za przekroczenie czasu wykonania zamówienia dokumentacji projektowej. Oferty będą oceniane według następującego wzoru:

Wysokość proponowanych kar umownych za opóźnienie w realizacji zamówienia

Liczba pkt

Kary umowne w wysokości 0,10 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki

0 pkt

Kary umowne w wysokości 0,20 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki

2 pkt

Kary umowne w wysokości 0,40 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki

4 pkt

Kary umowne w wysokości 0,60 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki

6 pkt

Kary umowne w wysokości 0,80 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki

8 pkt

Kary umowne w wysokości 1,00 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki

10 pkt

 

Kary umowne liczone będą w % (podanych w ofercie wykonawcy) od kwoty wynagrodzenia wykonawcy. Termin wykonania zamówienia jest wskazany w § 4 ust. 1 pkt. 4) umowy wzoru umowy.

 

6. Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą iloczynów punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach i wag danego kryterium.

PO = PC + PG + PKD + PKR

gdzie

PO – suma punktów przyznanych danej ofercie,

PC – punkty w kryterium Cena,

PG – punkty w kryterium Długość okresu gwarancji,

PKD – punkty w kryterium Wysokość kary umownej w zakresie zwłoki w wykonywaniu dokumentacji projektowej,

PKR - punkty w kryterium Wysokość kary umownej w zakresie zwłoki
w wykonywaniu robót budowlanych
.

7. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.    

Termin wykonania zamówienia: 
środa, luty 28, 2018
Powiat: 
łańcucki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
    1.  przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie dłuższym niż 10 następujących po sobie dni kalendarzowych – potwierdzonego pisemnie przez Inżyniera Kontraktu przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie,
    2. przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,
    3. przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych,
    4. przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej,
    5. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,
    6. konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w treści umowy, po stronie którejkolwiek ze stron umowy.

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, w szczególności jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy cenę zakontraktowaną w budżecie projektu

W przypadku unieważnienia postępowania zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.

Numer projektu: 
RPPK.06.02.02-18-0036/16