Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
TRANS - COM TOMASZ STEC, 36-001 TRZEBOWNISKO 759 A
Opis przedmiotu zamówienia: 

Opis przedmiotu zamówienia

  1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
  2. Nazwa zamówienia: Nadbudowa budynku zlokalizowanego w m. Trzebownisko 928B – stan deweloperski
  3. Wspólny słownik zamówień CPV - 45000000-7 Roboty budowlane

45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45320000-6 Roboty izolacyjne

45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

45443000-4 Roboty elewacyjne

45232460-4 Roboty sanitarne

45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, składająca się z projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru oraz projekt umowy zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. Z uwagi na fakt, iż dokumentacja projektowa, w szczególności projekt budowlany w swoim zakresie jest szerszy od przedmiotu niniejszego zamówienia, dla potrzeb niniejszego postępowania należy przyjąć zakres wynikający z przedmiaru robót.
  2. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia odbyła się zgodnie ze sztuką budowlaną, normami technicznymi i w sposób umożliwiający odbiór inwestycji.
  3. Zamawiający zastrzega, że roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą podczas ruchu ciągłego klubu sportowego Golklub. Wykonawca obowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia miejsc objętych robotami budowlanymi, celem umożliwienia funkcjonowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, w szczególności zabezpieczenia zdrowia i życia osób przebywających wokół wydzielonego terenu budowy.
  4. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji projektowej, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofert.
  5. Termin realizacji zamówienia nie później niż do dnia 31 sierpnia 2017 r.
  6. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w projekcie umowy. Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 48 miesięcy i podlegać będzie on ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja – 20%
  7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.

Kod CPV: 
45000000-7
45210000-2
45450000-6
45320000-6
45453000-7
45443000-4
45232460-4
45310000-3
45261000-4
Warunki udziału w postępowaniu : 

Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny tych warunków oraz dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania warunków przez Wykonawcę

  1. O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie znajdują się w stanie upadłości oraz nie znajdują się w stanie likwidacji;
    2. posiadają udokumentowane doświadczenie obejmujące należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed terminem upływu ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu budowy lub przebudowy lub nadbudowy lub rozbudowy obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 2000 m³ i wartości całkowitej inwestycji nie mniejszej niż 1 700 000,00 zł brutto obiektu, warunki o których mowa powyżej musi spełniać osobno każda robota budowlana wskazana na potwierdzenie przedmiotowego warunku;
    3. dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym:
      1. dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jednocześnie posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych), w tym doświadczenie w sprawowaniu funkcji Kierownika Budowy przy realizacji min. 1 inwestycji związanej z budową obiektu kubaturowego min. o kubaturze nie mniejszej niż  2000 m³ i wartości całkowitej inwestycji nie mniejszej niż 1 700 000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga ponadto, aby osoba spełniająca przedmiotowy wymóg, wskazana przez Wykonawcę w ofercie brała udział w realizacji umowy, zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanej w ofercie osoby na inną, posiadającą uprawnienia i doświadczenie co najmniej równoważne w stosunku do osoby wskazanej w ofercie,
      2. dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jednocześnie posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych), w tym doświadczenie w sprawowaniu funkcji Kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych przy realizacji min. 1 inwestycji związanej z budową obiektu kubaturowego o kubaturze nie mniejszej niż  2000 m³ i wartości całkowitej inwestycji nie mniejszej niż 1 700 000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga ponadto, aby osoba spełniająca przedmiotowy wymóg, wskazana przez Wykonawcę w ofercie brała udział w realizacji umowy, zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanej w ofercie osoby na inną, posiadającą uprawnienia i doświadczenie co najmniej równoważne w stosunku do osoby wskazanej w ofercie
    4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia:
      1. posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 700 000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych 00/100),
      2. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 600 000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych).
  2. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty. Z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału VII pkt 12., niniejszego zapytania, brak któregokolwiek z wymaganych niniejszym Zapytaniem dokumentów lub oświadczeń, złożenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami ustanowionymi niniejszym Zapytaniem będzie skutkowało odrzuceniem oferty dotkniętej ww. brakami i oferta taka nie będzie podlegała ocenie.
  3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego należy dołączyć:

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  2. wykaz doświadczenia, jakim na potrzeby niniejszego postępowania legitymuje się Wykonawca, złożony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania,
  3. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, wskazanych w wykazie doświadczenia, o którym mowa w pkt 2), powyżej,
  4. wykaz osób, które będą brały udział w realizacji niniejszego zamówienia, złożony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszego Zapytania,
  5. opłacona polisa OC,
  6. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Za wyjątkiem oświadczeń, tj. wykaz doświadczenia, o którym mowa w pkt 3, ppkt 2) niniejszego rozdziału oraz wykaz osób, o którym mowa w pkt 3, ppkt 4) niniejszego rozdziału, pozostałe dokumenty, wymienione w pkt 3 niniejszego rozdziału należy przedłożyć do oferty w oryginale lub poświadczyć za zgodność z oryginałem, obić pieczęcią firmową, pieczęcią imienną wraz z czytelnym podpisem oraz opatrzyć aktualną datą. Powyższy sposób poświadczenia zgodności dotyczy każdej strony dokumentu osobno, przedstawionego jako kserokopia. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.

Termin składania ofert: 
wtorek, Styczeń 3, 2017 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert

  1. Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 03.01.2017 r. do godz. 09:00 w siedzibie TRANS - COM Tomasz Stec, 36-001 Trzebownisko 759A
  2. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego).
  3. Ofertę należy złożyć w jeden z niżej wymienionych sposobów:

•          osobiście w siedzibie Zamawiającego lub

•          przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.01.2017r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (waga):

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

Cena - 80%

Okres gwarancji - 20%

Oferty zostaną ocenione wg poniższego systemu punktowego, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

  1. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny oraz gwarancji.
  2. Kryterium cena rozpatrywana będzie na podstawie ceny netto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

Cena=

Najniższa cena netto oferty

x80

Cena netto oferty ocenianej

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w kryterium cena wynosi 80 punktów.

  1. Punkty w ramach kryterium okres gwarancji jakości na zrealizowane roboty licząc od daty odbioru końcowego robót będą przyznawane zgodnie z podaną niżej punktacją:

- okres gwarancji powyżej 84 miesięcy - 20 pkt

- okres gwarancji powyżej 72 do 84 miesięcy- 15 pkt

- okres gwarancji powyżej 60 do 72 miesięcy – 10 pkt

- okres gwarancji powyżej 48 do 60 miesięcy – 5 pkt

- okres gwarancji do 48 miesięcy – 0 pkt

Wykonawca udzieli gwarancji na zasadach określonych w Projekcie umowy.

Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji podawać w pełnych miesiącach.

Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 48 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: okres gwarancji – 20%, z tym że punkty za zaoferowany okres gwarancyjny przyznawane będą przy zachowaniu poniższych zasad: jeżeli Wykonawca udzieli 48-miesięcznej gwarancji jakości na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu zamówienia otrzyma 0 punktów.

Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 48 miesięcy – zostanie odrzucona, nie będzie podlegała ocenie.

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w kryterium okres gwarancji wynosi 20 punktów.

  1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów, liczonych jako suma punktów uzyskanych w kryterium cena + kryterium okres gwarancji.
  2. Wszystkie obliczenia ceny będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do porównania cen ofert, według powyższego wzoru zostanie przyjęta podana w ofertach cena netto za realizację przedmiotu Zamówienia.
  3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w Kryterium cena netto oferty i okres gwarancji). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryteriów wynosi 100 pkt.
  5. Zamawiający odrzuca oferty jeżeli:
    • oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu

oferta jest niepełna lub nie spełnia wymagań niniejszego ogłoszenia.

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Sierpień 31, 2017
Powiat: 
rzeszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Określenie warunków zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  2. Dopuszczalne zmiany istotnych warunków umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.

Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0415/16