Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Rol-Max Wryk&Rybiński Spółka Jawna, Jastkowice, ul. Ruda 337-403 Pysznica
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym szacowaniem jest:

  • Nabycie suwnicy jednodźwigarowej natorowej o udźwigu 5ton (Q=5,0 [t]) – 1 sztuka
  • Nabycie suwnicy jednodźwigarowej natorowej o udźwigu 8ton (Q=8,0 [t]) – 1 sztuka

 

Szczegółowe parametry planowanych do nabycia suwnic wskazano poniżej

SUWNICA JEDNODŹWIGAROWA NATOROWA O UDŹWIGU 5 TON – ILOŚĆ SZTUK - 1

LP.

Element specyfikacji technicznej

Wartość parametru

1.

Udźwig

Q=5,0 [t]

2.

Rozpiętość

L=19,0 [m]

3.

Wysokość podnoszenia

Do 6000 mm

4.

Wciągnik

Elektryczny przejezdny (dedykowany do niskiej zabudowy)

5.

Prędkość podnoszenia

Vp=5/0,8 [m/min] – 2 biegi

6.

Prędkość jazdy wciągnika

Vjw=20/5 [m/min] – falownik

7.

Prędkość jazdy suwnicy

Vjs=40/10 [m/min] – falownik

8.

Długość toru jezdnego

Lt=65,0 [m]

9.

Urządzenie antykolizyjne

TAK (praca dwóch suwnic na wspólnym torze)

10.

Sterowanie

Z kasety sterowniczej i radiowej

11.

Zasilanie

400V, 50Hz

12.

Szynoprzewód

Dla długości toru jezdnego

13.

Odbieraki prądowe

TAK

14.

Grupa natężenia pracy

FEM/ISO: 2m/A5

15.

Środowisko pracy

Hala

16.

Pozostałe warunki

- urządzenie posiadające deklarację zgodności CE;

- transport na koszt dostawcy Pysznica k/Stalowej Woli

- montaż w hali Zamawiającego;

- Przygotowanie dokumentacji po montażowej i asysta przy odbiorze UDT

- gwarancja 24 miesiące.

 

SUWNICA JEDNODŹWIGAROWA NATOROWA O UDŹWIGU 8 TON – ILOŚĆ SZTUK - 1

LP.

Element specyfikacji technicznej

Wartość parametru

1.

Udźwig

Q=8,0 [t]

2.

Rozpiętość

L=19,0 [m]

3.

Wysokość podnoszenia

Do 6000 mm

4.

Wciągnik

Elektryczny linowy przejezdny (dedykowany do niskiej zabudowy)

5.

Prędkość podnoszenia

Vp=5/0,8 [m/min] – 2 biegi

6.

Prędkość jazdy wciągnika

Vjw=20/5 [m/min] – falownik

7.

Prędkość jazdy suwnicy

Vjs=40/10 [m/min] – falownik

8.

Długość toru jezdnego

Lt=65,0 [m]

9.

Urządzenie antykolizyjne

TAK (praca dwóch suwnic na wspólnym torze)

10.

Sterowanie

Z kasety sterowniczej i radiowej

11.

Zasilanie

400V, 50Hz

12.

Szynoprzewód

Wspólny z suwnicą Q=5T

13.

Odbieraki prądowe

TAK

14.

Grupa natężenia pracy

FEM/ISO: 2m/A5

15.

Środowisko pracy

Hala

16.

Pozostałe warunki

- urządzenie posiadające deklarację zgodności CE;

- transport na koszt dostawcy –Pysznica k/Stalowej Woli

-  montaż w hali Zamawiającego;

- Przygotowanie dokumentacji po montażowej oraz       asysta podczas odbioru UDT

- gwarancja 24 miesiące.

 

Wszędzie, gdzie podano przykładowe nazwy producentów, należy mieć na uwadze, iż stanowią one określenie typu rozwiązania oczekiwanego przez Zamawiającego i dopuszczalne są rozwiązania równoważne.

Skalkulowana cena musi obejmować pełny zakres wskazanego powyżej przedmiotu zamówienia.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:

            a) warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu,

            b) obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej,

 

Przedmiot zamówienia obejmuje niezbędne prace i czynności oraz wszelkie działania związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia.

Gwarancja:

Wykonawca udzieli zamawiającemu stosownej gwarancji. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego robót

Kod CPV: 
42414210-6
Suwnice
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy:
  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – warunek potwierdzany oświadczeniem,
  • prowadzą działalność zgodną z opisem przedmiotu zamówienia – warunek potwierdzany oświadczeniem,
  • dysponują potencjałem technicznym i kadrą niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – warunek potwierdzany oświadczeniem,
  • nie są w stanie likwidacji ani też nie ogłosili upadłości - warunek potwierdzany oświadczeniem,
  • nie zalegają z uiszczeniem opłat publicznoprawnych, podatków lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – warunek potwierdzany oświadczenie, że nie posiada zaległości z tytułu ww. należności (opłaty publiczno-prawne, podatki, składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne),
  • nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku
    z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - dotyczy wspólnika spółki jawnej, partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej, komplementariusza spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej; członka organu zarządzającego osoby prawnej– warunek potwierdzany oświadczeniem,
  • podpisali upoważnienie do przetwarzania danych osobowych według wskazanego przez Zamawiającego wzoru dołączonego do niniejszego zapytania
Termin składania ofert: 
piątek, Styczeń 17, 2020 - 11:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Dla ofert składanych osobiście, Pocztą Polską, kurierem:

ROL-MAX” WRYK & RYBIŃSKI SPÓŁKA JAWNA

      Jastkowice, ul Ruda 3

      37-403 Pysznica

"Oferta w zakresie dostawy kompletu suwnic zgodnie z zapytaniem ofertowym nr 2/2019.”

NIE OTWIERAĆ PRZED 17.01.20120 godz. 11.00

 

Dla ofert w wersji elektronicznej właściwy jest następujący adres mailowy:

 biuro@rol-max.eu

 

Oferty należy złożyć do dnia 17.01.2020 r. do godz. 11.00

  1. Ofertę (wraz z załącznikami) należy sporządzić w języku polskim.

Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta zgodnie z dokumentem rejestrowym lub zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem

  1. Za termin złożenia oferty uznaje się termin wpływu do siedziby  Zamawiającego lub wpływu na wskazany adres mailowy.
  2. Oferty, które wpłyną po upływie terminu nie będą podlegały ocenie.
  3. Termin podpisania umowy zostanie określony w zawiadomieniu wysłanym do oferenta, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
  4. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego i treści umowy. Zamawiający udzieli wyjaśnień, jeśli zapytanie wpłynęło
    do Zamawiającego najpóźniej na 2 dni robocze (dni robocze: dni od poniedziałku od godz. 10:00 do piątku do godziny 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) przed upływem terminu składania ofert. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego publikowana jest w taki sam sposób, w jaki opublikowano zapytanie ofertowe. Pytania należy kierować na adres mailowy: biuro@rol-max.eu Pytania dotyczące umowy muszą wskazywać konkretny jej punkt. Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest Pan Stanisław Wryk Tel 609731678
  5. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent.
  6. Okres związania ofertą wynosi co najmniej 30 dni od daty złożenia oferty.

 

 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Ocena ofert składa się z dwóch części: oceny finansowo handlowej oraz oceny technicznej.

 

l.p. 

Kryterium

Waga punktowa kryterium

Sposób oceny kryterium

1

C – Cena netto

100 pkt

C = (Cmn / C nob) x 100 gdzie:
C – liczba punktów za cenę
Cmn – cena netto oferty najniższej
Cnob–cena netto oferty badanej

 

Cena - waga: 100 pkt

1. Prosimy o podanie cen w wartościach netto (nie zawierających podatku VAT) oraz w wartościach brutto.

2. Cena powinna zostać podana w walucie PLN.

3. Określenie ceny w innej walucie skutkować będzie przeliczeniem ceny przez Zamawiającego do waluty PLN przy zastosowaniu tabel kursowych (tabela A - Kursy średnie walut obcych) Narodowego Banku Polskiego z dnia określonego w pkt VII.1 (końcowy termin składania ofert).

5. Bez względu na podanie przez Oferenta ceny w walucie innej niż PLN, walutą umowy zawartej z Oferentem wybranym przez Zamawiającego jest waluta PLN.

           

W przypadku gdy w ramach dokonywania zakupu usług i dostaw niezbędnych do realizacji Projektu, Zamawiający będzie rozstrzygał pomiędzy kilkoma ofertami najkorzystniejszymi pod względem gospodarczym, wybierze ofertę korzystniejszą od strony oddziaływania na środowisko i klimat (np. mniejsza energochłonność, mniejsze zużycie wody, wykorzystanie materiałów pochodzących z recyclingu etc.) lub złożoną przez Oferenta posiadającego wdrożony i certyfikowany System Zarządzania BHP, System Zarządzania Jakością, System Zarządzania Środowiskowego oraz System Zarządzania Energią

Opis sposobu obliczenia ceny

 

W ofercie należy podać ostateczną cenę kompleksowego wykonania zamówienia.

Cenę w ofercie należy określić w PLN na podstawie wykonania z należytą starannością czynności wymienionych w przedmiocie zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych
z realizacją zadania.

Następnie oferent od tych kwot odejmuje wszelkie zniżki i bonifikaty i oblicza cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę zamieszcza w ofercie. Cena ta będzie brana pod uwagę przez Komisję Oceny Ofert w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.

Oferowana cena jest obowiązująca w całym okresie ważności oferty.

 

Ocena ofert

Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Oceny Ofert (dalej KOF). W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert na każdym etapie postepowania, dokonuje poprawek oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, innych omyłek polegających na niezgodności oferty z zapytania ofertowego, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty za zgodą oferenta. Sprostowanie oczywistych omyłek dokonuje Zamawiający w specjalnym formularzu zawiadamiając o tym oferenta, którego oferta została poprawiona.

Jeżeli oferent nie zgodzi się na poprawienie omyłek w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jego oferta zostanie odrzucona. 

W dalszej kolejności KOF oceniać będzie spełnienie warunków wymaganych od Oferentów. Określi, zatem które oferty zostaną odrzucone, czy postępowanie musi być unieważnione.

W odniesieniu do Oferentów, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu KOF dokona wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z kryteriami oceny ofert.

Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty (zawierającą nazwę i adres zwycięzcy postępowania) zamieści na stronach internetowych Zamawiającego oraz Bazy Konkurencyjności, jak również dokona jej upublicznienia zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w tym zakresie.

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Czerwiec 30, 2020
Powiat: 
stalowowolski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji zamówienia oraz do zmiany terminy rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia.

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do niniejszej umowy, nie naruszając zasad przejrzystości prowadzenia postępowania zgodnie z pkt. 6.5.2 „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub zapytaniu ofertowym oraz określił warunki takiej zmiany.

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:          TAK

    

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

     W następujących przypadkach:

  • jeżeli zmiana jest konieczna z przyczyn losowych uniemożliwiających realizację zamówienia w zakładanym terminie,
  • jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych
    i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć
    w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych i klęsk żywiołowych, uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy,
  • zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegną ceny jednostkowe brutto o wartość podatku VAT,
  • jeżeli zmiany będą następstwem działania organów sądowych lub administracyjnych,
    w szczególności dotyczących:
    • przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.,
    • odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
    • konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy,
    • konieczności zaspokojenia roszczeń osób trzecich – w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia
      w chwili zawierania umowy.

W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności wymienionych termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0053/19