Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lesku, ul. Piotra Kmity 6a, 38-600 Lesko
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach projektu:

  Modernizacja energetyczna budynków Spółdzielni Mieszkaniowej w Lesku

Zakres rzeczowy – opis przedmiotu zamówienia - obejmuje:

- Budynki przy ul. Smolki 3, 10, 12 i 14 w Lesku

  • Docieplenie przegród budowlanych pionowych (ściana fundamentowa i ściany zewnętrzne)
  • Docieplenie przegród budowlanych poziomych (strop nad piwnicą nieogrzewaną i stropodach)
  • Wymianę obróbek blacharskich – koniecznych do zabezpieczenia warstw izolacji ścian;
  • Wymianę części stolarki okiennej (piwnice);
  • Remont instalacji odgromowej;
  • Wymianę daszku nad wejściem (likwidacja mostka termicznego);
  • Remont kominów;
  • Remont balkonów (likwidacja mostków termicznych);
  • Wymiana płytki odbojowej.

-   Budynek przy ul. Balów 4 w Baligrodzie:

  • Docieplenie przegród budowlanych pionowych (ściany fundamentowe i ściany zewnętrzne)
  • Docieplenie przegród budowlanych poziomych (strop nad piwnicą nieogrzewaną i strop nad ostatnią kondygnacją;
  • Wymianę obróbek blacharskich – koniecznych do zabezpieczenia warstw izolacji ścian;
  • Wymianę części stolarki okiennej (piwnice);
  • Wymianę części stolarki drzwiowej zewnętrznej;
  • Remont instalacji odgromowej;
  • Wymianę i utylizację starego pokrycia dachu;
  • Wymianę daszków nad wejściem (likwidacja mostka termicznego);
  • Remont kominów;
  • Remont balkonów (likwidacja mostków termicznych);
  • Wymiana płytki odbojowej;
  • Remont istniejących szachtów wraz z wymianą pokryw.

zgodnie z obmiarami robót stanowiącymi załącznik  do ogłoszenia i dokumentacji technicznej.

Ogłoszenie o zamówieniu, dokumentacja techniczna, obmiary i specyfikacje techniczne są do pobrania na stronie internetowej  Spółdzielni Mieszkaniowej w Lesku:  http://www.smlesko.pl/przetargi.html

 

Kod CPV: 
45000000-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

Warunki wymagane od Wykonawców

  1. O  udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
    1.  Zdolności technicznej lub zawodowej 

Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie:

  • min. jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 PLN brutto, polegającą na wykonaniu docieplenia budynku/budynków

       2. O  udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są w stanie upadłości lub w trakcie likwidacji.

Dokumenty wymagane od Wykonawców

Na potwierdzenie spełniania warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy Wykonawca złoży następujące dokumenty stanowiące załączniki do oferty (wzór formularza oferty w załączeniu):

  • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wskazujące sposób reprezentowania oraz osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta (wystawione przez organ wydający nie wcześniej  niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert) oraz oświadczenie, że na dzień złożenia oferty wykonawca nie jest w trakcie postępowania upadłościowego, lub w trakcie likwidacji.

           Jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, należy złożyć umowę spółki cywilnej.

  • Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat (2012-2016) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia,  z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego  ( referencje)  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – (załącznik nr 3);  w tym: minimum jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 PLN brutto, polegającą na wykonaniu docieplenia budynku/budynków

 

Termin składania ofert: 
piątek, Marzec 31, 2017 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Miejsce składania ofert

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:

Spółdzielnia  Mieszkaniowa  w Lesku

LESKO ul. Kmity 6A  w sekretariacie  - I piętro

 

Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie.

Koperta ma być zaadresowana na Zamawiającego i posiadać oznaczenie:

„Oferta – Modernizacja energetyczna budynków Spółdzielni Mieszkaniowej w Lesku

a ponadto powinna być opatrzona nazwą, dokładnym adresem oferenta i opieczętowana pieczątką firmową.

 

Oferta musi być złożona na cały zakres robót

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

Miejsce otwarcia ofert

Otwarcie ofert przez komisję przetargową nastąpi w dniu

31 marca 2017 r. o godz.13.00 w siedzibie Zamawiającego:

Spółdzielnia Mieszkaniowa

38-600  Lesko  ul. Kmity 6A

 

 

 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteria i sposoby dokonywania oceny ofert

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

Cena - 80%

Okres gwarancji - 20%

Oferty zostaną ocenione wg poniższego systemu punktowego, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

 

  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium ceny oraz gwarancji.

 

2. Kryterium cena rozpatrywana będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

C - Cena =    Najniższa cena brutto oferty / Cena brutto oferty ocenianej x 80

 

Maksymalna liczba punktów jakie możne otrzymać oferta w kryterium cena wynosi 80 punktów.

 

3.Kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane - G” liczona w okresach miesięcznych:

W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.

W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 96 miesięcy, Wykonawca otrzyma dwadzieścia (20) punktów.

W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 60 a 96 miesięcy wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:

G = (Go - Gmin) / (Gmax - Gmin) x 20

gdzie:

G -    wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,

Gmax -           najdłuższy oferowany kres gwarancji

Gmin – najkrótszy oferowany okres gwarancji

Go  -    okres gwarancji podany w badanej ofercie

 

Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 60 miesięcy do 96 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 60 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 96 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 96 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 60 do 96 miesięcy).

 

4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:

O = C + G

gdzie:

O- łączna ilość punktów oferty ocenianej,

C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

G- liczba punktów uzyskanych w kryterium „ Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”.

5. Wszystkie obliczenia ceny będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do porównania cen ofert, według powyższego wzoru zostanie przyjęta podana w ofertach cena brutto za realizację przedmiotu Zamówienia.

6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w Kryterium cena  i okres gwarancji). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

7. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryteriów wynosi 100 pkt.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Sierpień 31, 2018
Powiat: 
leski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w sytuacji, gdy:

1) wystąpią wady lub braki dokumentacji projektowej, lub innych dokumentów budowy (np. pozwolenia na budowę), o ile Zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów Wykonawcy

2) proponowane przez Wykonawcę zmiany będą miały wpływ na przyspieszenie ukończenia robót, zmniejszenie kosztów, poprawę sprawności lub wartości robót lub w inny sposób dostarczą Zamawiającemu pożytku,

3) wystąpią warunki pogodowe uniemożliwiające realizację robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,

4) wystąpi zmiana obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych,

5) wystąpi zmiana osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego

6) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT.

Wprowadzone zmiany, za zgodą obu stron mogą skutkować zmianą terminu realizacji umowy oraz zmianą wynagrodzenia wykonawcy.

Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.

Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0119/16