Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej, ul. Kościuszki 6, 36-100 Kolbuszowa
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Dworu z Brzezin w:
    1. Część 1:
      1. Krzesła konferencyjne- 50 sztuk
      2. Stoły konferencyjne – 4 sztuki
      3. Stół recepcyjny – 1 sztuka
      4. Mównica konferencyjna – 1 sztuka
      5. Stolik pod rzutnik – 1 sztuka
      6. Wieszak ubraniowy – 2 sztuki
      7. Stojak na materiały promocyjne – 1 sztuka
    2. Część 2:
      1. Taboret – 25 sztuk
      2. Stół z szufladą – 5 sztuk
      3. Karnisz z osłoną drewnianą – 17 sztuk
      4. Zabudowa kuchenna - 1 komplet
    3. Część 3:
      1. Firany z upięciem – 13 kompletów
      2. Zazdrostka – 12 m
      3. Dywan – 2 sztuki
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
    • dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem przedmiotu zamówienia podanym w pkt. 1. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego  części) lub na dowolnie wybrana część tego zamówienia.
  3. Szczegółowy zakres wykonania i dostawy przedmiotów wymienionych w punkcie 1 określają załączniki nr 1, 2 i 3 do niniejszego zapytania.
  4. Dopuszcza się możliwość oferowania przedmiotów o parametrach równoważnych
    tzn. o parametrach/jakości nie gorszych niż tych wskazanych w opisach przedmiotu zamówienia.
  5. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad.
  6. Przed wykonaniem mebli kuchennych (pkt.2.4 Zabudowa kuchenna) Wykonawca jest zobowiązany ustalić z Zamawiającym kolorystykę mebli oraz dokonać szczegółowego pomiaru i w razie potrzeby skorygować w uzgodnieniu z Zamawiającym wymiary, podane w załączniku, o którym mowa w pkt. 3.
  7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć oraz zamontować przedmiot zamówienia bezpośrednio do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego.
  8. Koszty związane z dostarczeniem sprzętu ponosi Wykonawca.
  9. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia powinien wynosić co najmniej 24 miesiące liczone od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
  10. Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej na trzy dni przed planowanym terminem dostawy telefonicznie lub e-mailem.
Kod CPV: 
39100000-3
39112000-0
39121200-8
39150000-8
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
    1.  Posiadania wiedzy i doświadczenia;
    2. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
    3. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
  2. Ocena spełnienia warunków wymienionych w pkt. IV. 1 zapytania dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w załączniku nr 7.
  3. Jeżeli z treści ww. oświadczenia wynikać będzie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. IV.1 Zapytania, Zamawiający uzna, że zostały one spełnione.
  4. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Termin składania ofert: 
wtorek, Kwiecień 24, 2018 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę pisemną (wg wzoru w załączniku nr 4) należy złożyć w kopercie zaklejonej z dopiskiem „Zapytanie ofertowe - dostawa wyposażenia Dworu z Brzezin (meble, wystrój) w  ramach projektu „Restauracja dworu z Brzezin w Parku Etnograficznym Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej” z podziałem na części, w terminie do 24 kwietnia 2018 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego pod adresem:

Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej

ul. Kościuszki 6,

36-100 Kolbuszowa

  1. Oferta złożona po terminie składania ofert, zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
  2.  Otwarcie ofert nastąpi 24 kwietnia 2018 r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający wszystkie części zamówienia będzie oceniał  oddzielnie według następujących kryteriów
    Część 1:

                      1.       Cena (Co)                          80 %

                     2. Okres gwarancji i rękojmi      20 %

Część 2:

                     1.       Cena (Co)                            80 %

                     2. Okres gwarancji i rękojmi      20 %

Część 3:

LP.     Nazwa kryterium                                          Waga

                      1.       Cena (Co)                          80 %

                     2. Okres gwarancji i rękojmi      20 %

 

 

Cena oferty – 80%

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia musi uwzględniać wszystkie zobowiązania
i obejmować całość zamówienia.

WAGA 80%  oznacza (1%= 1 pkt)

W kryterium cena oferty każda z ofert może uzyskać maksymalnie 80 punktów. Wartość punktów zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Ocena ofert w zakresie przedstawionego kryterium Cena brutto zostanie dokonana
wg następującej zasady:

Cwp = (Cn / Cb) x 80 [pkt]

gdzie:

Cwp - wartość punktowa oferty w kryterium cena brutto;

Cn - najniższa cena spośród ofert badanych;

Cb - cena oferty badanej;

Kryterium okresu gwarancji:  wyrażony w pełnych latach.

Lp            Okres gwarancji                             Liczba przyznanych punktów

  1.      2 lata                                                     0
  2.    3 lata                                                       5
  3.    4 lata                                                      10
  4.    5 lat                                                       15
  5.    6 lat i więcej                                        20

 

i – numer oferty badanej

Oi – liczba punktów za kryterium „okres” (oferty badanej) wyliczonej wg. ww. tabeli

Okres gwarancji – z formularza oferty.

Wzór gwarancji stanowi złącznik nr 2  do umowy.

Minimalny okres gwarancji to 2 lata.  

W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów.

W przypadku, gdy w ofertach zaproponowany zostanie termin gwarancji dłuższy niż
6 lat, do oceny ofert zostanie przyznane 20 punktów.

UWAGA:
Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji, jak również oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 2 lata – podlegać będzie odrzuceniu.

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów dla danej części obliczoną według wzoru:

 Pi= Ci+ Gi

C- ilość punktów w kryterium cena

G- ilość punktów w kryterium okres gwarancji

P- łączna ilość punktów kryterium cena i okres gwarancji

i – numer oferty badanej

 

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ogłoszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza
w oparciu o podane kryterium wyboru.

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.

 

Jeśli nadal nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku w zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Wrzesień 19, 2018
Powiat: 
kolbuszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  2. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
    1.  Zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;
    2.  Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
    3.  Zmiany terminu płatności;
    4.  Zmiany wynagrodzenia (ze względu na: zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienie ekonomiczne i/lub techniczne, ograniczenie lub wzrost lub inną zamianę zakresu dostawy);
    5.  Zmiany umówionego zakresu dostaw w przypadku:
      1.  koniecznych lub uzasadnionych zmian w przedmiocie zamówienia powstałych z    przyczyn niemożliwych do przewidzenia,
      2.  zasadności techniczno - ekonomicznej lub estetycznej zastosowania innych materiałów,
      3.   konieczności wykonania rozwiązań zamiennych lub równoważnych wynikających z uwarunkowań technicznych lub estetycznych lub użytkowych,
      4. ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych.
  3.   Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Numer projektu: 
RPPK.04.04.00-18-0046/16