- Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Dworu z Brzezin w:
- Część 1:
- Krzesła konferencyjne- 50 sztuk
- Stoły konferencyjne – 4 sztuki
- Stół recepcyjny – 1 sztuka
- Mównica konferencyjna – 1 sztuka
- Stolik pod rzutnik – 1 sztuka
- Wieszak ubraniowy – 2 sztuki
- Stojak na materiały promocyjne – 1 sztuka
- Część 2:
- Taboret – 25 sztuk
- Stół z szufladą – 5 sztuk
- Karnisz z osłoną drewnianą – 17 sztuk
- Zabudowa kuchenna - 1 komplet
- Część 3:
- Firany z upięciem – 13 kompletów
- Zazdrostka – 12 m
- Dywan – 2 sztuki
- Część 1:
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
- dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem przedmiotu zamówienia podanym w pkt. 1. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) lub na dowolnie wybrana część tego zamówienia.
- Szczegółowy zakres wykonania i dostawy przedmiotów wymienionych w punkcie 1 określają załączniki nr 1, 2 i 3 do niniejszego zapytania.
- Dopuszcza się możliwość oferowania przedmiotów o parametrach równoważnych
tzn. o parametrach/jakości nie gorszych niż tych wskazanych w opisach przedmiotu zamówienia. - Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad.
- Przed wykonaniem mebli kuchennych (pkt.2.4 Zabudowa kuchenna) Wykonawca jest zobowiązany ustalić z Zamawiającym kolorystykę mebli oraz dokonać szczegółowego pomiaru i w razie potrzeby skorygować w uzgodnieniu z Zamawiającym wymiary, podane w załączniku, o którym mowa w pkt. 3.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć oraz zamontować przedmiot zamówienia bezpośrednio do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego.
- Koszty związane z dostarczeniem sprzętu ponosi Wykonawca.
- Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia powinien wynosić co najmniej 24 miesiące liczone od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej na trzy dni przed planowanym terminem dostawy telefonicznie lub e-mailem.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- Posiadania wiedzy i doświadczenia;
- Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
- Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- Ocena spełnienia warunków wymienionych w pkt. IV. 1 zapytania dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w załączniku nr 7.
- Jeżeli z treści ww. oświadczenia wynikać będzie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. IV.1 Zapytania, Zamawiający uzna, że zostały one spełnione.
- Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Ofertę pisemną (wg wzoru w załączniku nr 4) należy złożyć w kopercie zaklejonej z dopiskiem „Zapytanie ofertowe - dostawa wyposażenia Dworu z Brzezin (meble, wystrój) w ramach projektu „Restauracja dworu z Brzezin w Parku Etnograficznym Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej” z podziałem na części, w terminie do 24 kwietnia 2018 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego pod adresem:
Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej
ul. Kościuszki 6,
36-100 Kolbuszowa
- Oferta złożona po terminie składania ofert, zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
- Otwarcie ofert nastąpi 24 kwietnia 2018 r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego.
- W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający wszystkie części zamówienia będzie oceniał oddzielnie według następujących kryteriów
Część 1:
1. Cena (Co) 80 %
2. Okres gwarancji i rękojmi 20 %
Część 2:
1. Cena (Co) 80 %
2. Okres gwarancji i rękojmi 20 %
Część 3:
LP. Nazwa kryterium Waga
1. Cena (Co) 80 %
2. Okres gwarancji i rękojmi 20 %
Cena oferty – 80%
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia musi uwzględniać wszystkie zobowiązania
i obejmować całość zamówienia.
WAGA 80% oznacza (1%= 1 pkt)
W kryterium cena oferty każda z ofert może uzyskać maksymalnie 80 punktów. Wartość punktów zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Ocena ofert w zakresie przedstawionego kryterium Cena brutto zostanie dokonana
wg następującej zasady:
Cwp = (Cn / Cb) x 80 [pkt]
gdzie:
Cwp - wartość punktowa oferty w kryterium cena brutto;
Cn - najniższa cena spośród ofert badanych;
Cb - cena oferty badanej;
Kryterium okresu gwarancji: wyrażony w pełnych latach.
Lp Okres gwarancji Liczba przyznanych punktów
- 2 lata 0
- 3 lata 5
- 4 lata 10
- 5 lat 15
- 6 lat i więcej 20
i – numer oferty badanej
Oi – liczba punktów za kryterium „okres” (oferty badanej) wyliczonej wg. ww. tabeli
Okres gwarancji – z formularza oferty.
Wzór gwarancji stanowi złącznik nr 2 do umowy.
Minimalny okres gwarancji to 2 lata.
W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów.
W przypadku, gdy w ofertach zaproponowany zostanie termin gwarancji dłuższy niż
6 lat, do oceny ofert zostanie przyznane 20 punktów.
UWAGA:
Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji, jak również oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 2 lata – podlegać będzie odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów dla danej części obliczoną według wzoru:
Pi= Ci+ Gi
C- ilość punktów w kryterium cena
G- ilość punktów w kryterium okres gwarancji
P- łączna ilość punktów kryterium cena i okres gwarancji
i – numer oferty badanej
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ogłoszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza
w oparciu o podane kryterium wyboru.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
Jeśli nadal nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku w zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
- Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
- Zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;
- Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
- Zmiany terminu płatności;
- Zmiany wynagrodzenia (ze względu na: zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienie ekonomiczne i/lub techniczne, ograniczenie lub wzrost lub inną zamianę zakresu dostawy);
- Zmiany umówionego zakresu dostaw w przypadku:
- koniecznych lub uzasadnionych zmian w przedmiocie zamówienia powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia,
- zasadności techniczno - ekonomicznej lub estetycznej zastosowania innych materiałów,
- konieczności wykonania rozwiązań zamiennych lub równoważnych wynikających z uwarunkowań technicznych lub estetycznych lub użytkowych,
- ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych.
- Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.