Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Firma Wielobranżowa TRANS-PAL Stanisław Goch, Majdan Sieniawski 331, 37-534 Adamówka
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż: fabrycznie nowego traka tarczowego -1 sztuka oraz nowej fabrycznie wielopiły dwuwałowej -1 sztuka wraz z dostawą w/w do siedziby Zamawiającego.

Trak tarczowy musi posiadać:

- co najmniej 2 silniki o mocy co najmniej 7,5kW oraz co najmniej 2 silniki o mocy co najmniej 9,2 kW, wolnoobrotowe,

- 2 piły na każdym silniku

- zakres podnoszenia stołów min. 80 mm

- moc silnika napędu  posuwu co najmniej 1,5 kW,

- możliwość cięcia pni o grubości co najmniej 100 mm,

- minimalna grubość pryzmy środkowej 60 mm,

- wydajności co najmniej 10 mp/h,

- system antyprzeciążeniowy

- element sterowniczy

- dwa króćce odprowadzania trocin, po 150 mm każdy

- możliwość usunięcia pozostałości produktu po procesie bez zatrzymywania procesu produkcji,

- certyfikat CE,

- średnica pił tarczowych co najmniej 500mm.

 

Wielopiła musi posiadać:

- 2 silniki napędu wrzecion o mocy co najmniej 22kW, wolnoobrotowe,

- 2 wrzeciona ruchome z regulacją osi

- średnica pił tarczowych w zakresie od 200 do 315 mm,

- moc silnika napędu posuwu co najmniej 1,5kW,

- minimalną grubość ciętej pryzmy 20 mm,

- maks. grubość ciętej pryzmy 200 mm,

- wydajność na poziomie min. 10 mp/h,

- system antyprzeciążeniowy

- element sterowniczy

- dwa króćce odprowadzania trocin po 150 mm każdy,

- możliwość usunięcia pozostałości produktu po procesie bez zatrzymywania procesu produkcji

- certyfikat CE.

 

Maszyny będą służyły do produkcji produktów drzewnych w zakładzie produkcji palet. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na miejscu w siedzibie Zamawiającego

Kod CPV: 
42000000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. Miejscem składania ofert: Majdan Sieniawski 331, 37-534 Adamówka
  2. Oferta powinna zostać złożona w terminie od 10.04.2017 do 19.04.2017 roku do godziny 15:00, tj. w godzinach pracy Zakładu (Zamawiającego) 7:00-15:00. W przypadku przesyłania oferty Pocztą Polską bądź firmą kurierską decyduje data i godzina wpływu oferty na adres Firma Wielobranżowa TRANS-PAL Stanisław Goch Majdan Sieniawski 331, 37-534 Adamówka.
  3. Oferty składane/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie wraz z dopiskiem „Oferta na dostawę i montaż fabrycznie nowych maszyn do obróbki drzewnej – 2 sztuki”. Oferty składane w innej formie nie będą przyjmowane oraz rozpatrywane przez Zamawiającego.
  5. Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta.
  6. Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Oferent.
  7. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

Lp.

Kryterium (symbol)

Waga kryterium

1

Cena netto (C)

60%

2

Termin dostawy (D)

25%

3

Gwarancja (G)

15%

Termin składania ofert: 
środa, Kwiecień 19, 2017 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Miejscem składania ofert: Majdan Sieniawski 331, 37-534 Adamówka
  2. Oferta powinna zostać złożona w terminie od 10.04.2017 do 19.04.2017 roku do godziny 15:00, tj. w godzinach pracy Zakładu (Zamawiającego) 7:00-15:00. W przypadku przesyłania oferty Pocztą Polską bądź firmą kurierską decyduje data i godzina wpływu oferty na adres Firma Wielobranżowa TRANS-PAL Stanisław Goch Majdan Sieniawski 331, 37-534 Adamówka.
  3. Oferty składane/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie wraz z dopiskiem „Oferta na dostawę i montaż fabrycznie nowych maszyn do obróbki drzewnej – 2 sztuki”. Oferty składane w innej formie nie będą przyjmowane oraz rozpatrywane przez Zamawiającego.
  5. Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta.
  6. Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Oferent.
  7. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
  8. Otwarcie kopert z Ofertami nastąpi w dniu 19.04.2017 r. o godzinie 16.00 w miejscu składania ofert Firma Wielobranżowa TRANS-PAL Stanisław Goch Majdan Sieniawski 331, 37-534 Adamówka.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Kryterium: C – Cena netto – Waga 60%:

  1. Cena oferty powinna zawierać informację o wszystkich kosztach, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z dostawą i montażem przedmiotu zamówienia.
  2. Cena netto, cena brutto za całość oferty powinna być wyrażona w złotych polskich lub                   w walucie euro (EUR)
  3. Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Cena podlegająca ocenie będzie ceną netto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnego    z pkt. IV.
  5. Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane na podstawie ceny netto podanej w formularzu oferty.

W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów za kryterium „cena netto” wyliczonych w oparciu o wzór:

C = Cena netto oferty najniższej / Cena netto rozpatrywanej oferty x 60 = ilość punktów

Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 60 pkt.

 

2. Kryterium D – Termin dostawy przedmiotu zamówienia– waga 25%

  1. Termin dostawy przedmiotu zamówienia powinien obejmować całkowity okres niezbędny Dostawcy od podpisania umowy do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego z pkt. IV Zapytania ofertowego.
  2. Termin dostawy przedmiotu zamówienia należy podać w tygodniach (pełne jednostki).
  3. Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane na podstawie liczby tygodni wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia podanych w formularzu oferty.

W ramach tego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert pod kątem terminu dostawy przedmiotu zamówienia:

  • Termin dostawy przedmiotu zamówienia: do 4 tygodni – 25 pkt.
  • Termin dostawy przedmiotu zamówienia: powyżej 4 do 8 tygodni – 10 pkt
  • Termin dostawy przedmiotu zamówienia: powyżej 8 do 11 tygodni – 1 pkt.

Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 25 pkt.                                                                     Termin montażu maszyn: czerwiec 2017 rok

Termin odbioru końcowego (potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym)  oraz przekazania kompletu dokumentacji technicznej i gwarancyjnej max do 30.06.2017 roku w siedzibie Zamawiającego.

3. Kryterium G - Gwarancja – waga 15%

  1. Okres gwarancji należy podać w miesiącach (pełne jednostki), licząc od momentu uruchomienia przedmiotu zamówienia (potwierdzonej protokołem)
  2. Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane na podstawie liczby miesięcy udzielonej gwarancji, podanych w formularzu oferty.

W ramach tego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert udzielonego okresu gwarancji                   na przedmiot zamówienia określony w pkt. IV niniejszego zapytania ofertowego, liczony                     od momentu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym):

  • Powyżej 18 miesięcy– 15 pkt.
  • Powyżej 12 miesięcy do 18 miesięcy – 10 pkt.
  • do 12 miesięcy – 5 pkt.

Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 15 pkt.

Punkty przyznane w kryterium ceny, kryterium terminu dostawy danej oferty, kryterium gwarancji zostaną do siebie dodane. Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach wszystkich kryteriów wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największą sumaryczną liczbę punktów według wzoru:

Ʃ = C + D + G

Gdzie:

Ʃ – łączna suma przyznanych punktów

C – liczba punktów przyznana w kryterium „CENA”

D – liczba punktów przyznana w kryterium „TERMIN DOSTAWY”

G – liczba punktów przyznana w kryterium „GWARANCJA”.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Czerwiec 30, 2017
Powiat: 
przeworski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Umowa w formie pisemnej. Mozliwość dokonania zmany umowy w formie aneksu w formie pisemnej

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0017/17