Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
MAX-STONE
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa linii technologicznej do produkcji kamienia betonowego. Dostarczona linia technologiczna winna spełniać co najmniej poniższe parametry (jest to specyfikacja określająca parametry minimum, możliwa jest dostawa linii o parametrach wyższych niż poniżej wymienione): Linia produkcyjna do kamienia betonowego składać się będzie m.in. z następujących zespołów:

A. Węzeł betoniarski

  • 3 silosy kruszyw o pojemności 15 m3,
  • 3 podajniki kruszywa tj. silosów do kruszyw, podajniki dozujące kruszywa, podajnik główny kruszywa,
  • Silosy z filtrami - 2 szt. Pojemność silosów wynosi 60 ton każdy, winny być one wyposażone we wskaźniki poziomu cementu oraz zintegrowana z mieszarką (silosy kruszyw winny się znajdować „na mieszarce”)
  • Wózek torowy dowozu kruszyw do mieszarki, odległość transportu do 20mb
  • Mieszarka planetarna pojemność 500l wraz z oprzyrządowaniem: klapa spustowa, mieszadła, waga cementu, tensometry, kosz zasypowy, lej spustowy, dozowniki wody
  • Ciśnieniowe opłukiwanie i czyszczenie mieszalnika
  • Dozowanie objętościowe barwnika płynnego 2 szt.
  • Systemem objętościowego dozowania wody
  • Systemem objętościowego dozowania chemii 2 szt
  • Podajnik ślimakowy cementu

B. Linia do produkcji mokrego betonu

  • Zbiornik betonu z czujnikiem laserowym poziomu betonu
  • Zespół mieszania i dozowania betonu, w tym dozownik masy betonowej do formy,
  • Hydrauliczna spiętrzarka i hydrauliczna rozpiętrzarka blatów ( 30 blatów )
  • Stół wibracyjny
  • Szczotka wypływów do usuwania świeżego betonu na wyrobie

C. Transport i pakowanie

  • Zespół podawania palet
  • Zespół odbierania palet
  • Odbieraki i podajniki łańcuchowe,
  • Transport palet z wyrobami gotowymi
  • Rozformowywanie betonu
  • Transport blatów z formami do linii produkcyjnej
  • Transport betonu do suszarni na paletkach
  • Transport do pakowania z suszarni
  • Pakowanie z paletek do pudełek

D. Bezpieczeństwo wykonać zgodnie z obowiązującymi standardami BHP w Polsce

E. System sterowania

  • W pełni automatyczne sterowanie procesem produkcji
  • Podglądy na panelach sterowniczych
  • Połączenie z komputerem i systemem zarzadzania produkcji
  • Pełna dokumentacja DTR w języku polskim
  • Konfiguracja sterowników na nośniku danych
  • Raporty dobowe zużycia surowców
  • Sterowanie PLC

F. Dokumentacja linii technologicznej winna zawierać

  • Rysunek rozmieszczenia urządzeń oraz wytyczne do ich zainstalowania
  • Wytyczne dotyczące zapotrzebowania maszyn i urządzeń na poszczególne media wraz z wymaganymi parametrami tych mediów
  • DTR urządzeń i maszyn
  • Schemat instalacji elektrycznych i automatyki
  • Schemat instalacji pneumatycznej
  • Instrukcje obsługi
  • Deklaracja zgodności WE

G. Montaż i uruchomienie urządzeń. Szkolenia

  • Zakres musi uwzględniać całkowity montaż mechaniczny i elektryczny oraz uruchomienie urządzeń stanowiących wyposażenie linii
  • Szkolenie musi obejmować wszystkie aspekty pracy i eksploatacji linii i przeprowadzone w odpowiednich grupach roboczyc

Szczegółowe parametry techniczne oraz szczegółowy opis produktów i ich parametrów, do wytwarzania, których ma być wykorzystywana linia technologiczna będąca przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego stanowią odrębne załączniki, które zostaną przedstawione zainteresowanym firmom po przesłaniu podpisanej umowy o poufności.

Kod CPV: 
42000000-6
42990000-2
44212320-8
43400000-7
48151000-1
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,

b) udzielą co najmniej 24 miesięcznej gwarancji

c) posiadają doświadczenie w dostawie co najmniej 3 linii technologicznych związanych z wytwarzaniem produktów z betonu

d) posiadają doświadczenie w dostawie co najmniej trzech linii technologicznych związanych z wytwarzaniem produktów z betonu o wartości co najmniej 200 tys. EUR

e) zawrą umowę o zachowaniu poufności,

f) nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Termin składania ofert: 
czwartek, Styczeń 21, 2021 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  • osobiście w siedzibie przedsiębiorstwa MAX-STONE sp. z o.o. sp. k. - Bratkówka 130A, 38-406 Odrzykoń 
  • pocztą, listem poleconym, kurierem na adres siedziby przedsiębiorstwa MAX-STONE sp. z o.o. sp. k. - Bratkówka 130A, 38-406 Odrzykoń
  • poprzez bazę konkurencyjności

Miejsce otwarcia ofert siedziba firmy MAX-STONE sp. z o.o. sp. k. - Bratkówka 130A, 38-406 Odrzykoń

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Cena netto w PLN 60%  

  • najniższa zaproponowana cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty netto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 60 punktów

Gwarancja 20%

  • udzielenie co najmniej 48 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia – 20 punktów,
  • udzielenie co najmniej 42 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia – 15 punktów,
  • udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia – 10 punktów,
  • udzielenie co najmniej 30 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia – 5 punktów,
  • udzielenie krótszej niż 30 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia – 0 punktów.

Czas przystąpienia serwisanta do usunięcia awarii w miejscu instalacji linii 20%

  • do 12 godzin od momentu zgłoszenia – 20 punktów,
  • do 18 godzin od momentu zgłoszenia – 15 punktów,
  • do 24 godzin od momentu zgłoszenia – 10 punktów,
  • do 30 godzin od momentu zgłoszenia – 5 punktów,
  • powyżej 30 godzin od momentu zgłoszenia – 0 punktów.
Termin wykonania zamówienia: 
środa, Grudzień 15, 2021
Powiat: 
krośnieński
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku:

  • gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
  • zmiany umówionego zakresu zamówienia - w przypadku koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno-ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych,
  • wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, przypadków siły wyższej, uznanej przez Zamawiającego jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia (np. powódź, strajki, zamieszki, decyzje administracyjne, państwowe).
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0003/20