- Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i usług dotyczących zabudowy węzłów cieplnych polegających na zaprojektowaniu, demontażu istniejących urządzeń węzła cieplnego, remoncie pomieszczeń i montażu węzłów cieplnych dwufunkcyjnych, CO – CWU z urządzeniami dodatkowymi, oraz pracami instalacyjnymi, niezbędnymi do poprawnej współpracy węzła i instalacji ogrzewczej.
- O wybór na Wykonawcę Umowy mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danych prac, czynności lub dostaw, co udokumentują zgodnie z zapisami SIWZ,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Umowy,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Klauzuli 2.2 Instrukcji dla Oferentów,
złożą ofertę, która nie jest sprzeczna z postanowieniami niniejszej SIWZ
Spółdzielnia Mieszkniowa "Siarkowiec" w Tarnobrzegu
ul. Moniuszki 3
39-400 Tarnobrzeg
Sekretariat pok. 211
Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów: cena 90%, Gwarancja 10%.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Wszelkie zmiany i uzupełnienia do tej umowy wymagają formy pisemnej i muszą być zaakceptowane przez obie strony pod rygorem nieważności. Możliwość wprowadzenia zmian do umowy będzie podlegała ocenie pod kątem ich dopuszczalności według umowy o dofinansowanie, której stroną jest ZAMAWIAJĄCY oraz obowiązujących w dniu wszczęcia postępowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Z zastrzeżeniem poprzednich zdań, dopuszcza się wprowadzanie następujących dodatkowych zmian do umowy, na podstawie pisemnego aneksu do umowy, w przypadku:
- zmian nieistotnych – np. zmian adresów stron lub osób wymienionych w § 5 ust. 2 umowy lub oczywistych błędów pisarskich, które nie będą stanowić zmian istotnych;
- zmian istotnych – polegających na aktualizacji listy osób stanowiących personel WYKONAWCY, którą WYKONAWCA załączył do oferty na etapie prowadzenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia, którego dotyczy przedmiot umowy;
- zmian istotnych, polegających na zmianie terminów realizacji umowy określonych w niniejszej umowie, w tym załącznikach do umowy – o ile zmiana terminów następuje z powodu wystąpienia okoliczności niezależnych od WYKONAWCY, których WYKONAWCA nie przewidywał w chwili składania oferty lub wynika z zaistnienia niezależnych od WYKONAWCY okoliczności takich np. siła wyższa, zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, nieprzewidywalne warunki atmosferyczne, przy czym przesunięcie terminów o czas dłuższy niż czas trwania powyższej okoliczności możliwy jest wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych i pod warunkiem udokumentowania okoliczności, o których mowa powyżej przez WYKONAWCĘ;
- zmian istotnych, wynikających z tego, że wystąpią okoliczności powodujące, że wykonanie umowy okaże się niemożliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- zmian istotnych, wynikających z tego, że wystąpi kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, przy czym zmiany te powinny być wprowadzane w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;
- w sytuacji zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem pandemii, w tym COVID-19 (wirus SARS-CoV-2) lub wprowadzeniem w Polsce stanu epidemii lub stanu wyjątkowego, które będą miały wpływ na należyte wykonanie niniejszej umowy, pod warunkiem potwierdzenia wystąpienia tego wpływu przez Wykonawcę stosownymi oświadczeniami lub dokumentami. Zmiana umowy w tym wypadku może w szczególności dotyczyć:
- zmiany terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowego zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,
- zmiany sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych,
- zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającej jej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy
innych zmian istotnych, niepowodujących jednak zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakteru umowy, jednak wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych, których żadna ze stron umowy nie przewidywała na etapie podpisania umowy, po stosownym udokumentowaniu tych sytuacji.