Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja spotkań rozpowszechniających informację nt. Podkarpackiej Platformy Wsparcia Biznesu wśród MŚP z województwa podkarpackiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- zapewnienie sali na minimum 30 osób podczas każdego spotkania w hotelu
o standardzie minimum 3 lub 2 gwiazdkowym na terenie województwa podkarpackiego - zapewnienie usługi gastronomicznej dla maksymalnie 30 osób podczas każdego spotkania
Organizacja spotkań
Planowane jest przeprowadzenie nie więcej niż 10 spotkań w okresie trzech miesięcy tj. w miesiącu maju, czerwcu i lipcu (okres obowiązywania umowy nie dłużej niż do 31 lipca 2018r.) w dniach od poniedziałku do piątku.
Zamawiający przyjmuje, że każdorazowo w jednym spotkaniu weźmie udział maksymalnie 30 osób. Szacunkowa ilość spotkań z podziałem na poszczególne miesiące: maj - 4, czerwiec - 4, lipiec - 2.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ww. podziału spotkań na poszczególne miesiące.
Miejscem przeprowadzenia spotkań będzie hotel o standardzie minimum 3-gwiazdkowym na terenie województwa podkarpackiego (kategoria obiektu zgodna z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz.U. z 2017. poz.2166), hotel musi być zarejestrowany w Centralnym Wykazie Obiektów Hotelarskich (Oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z propozycją lokalizacji obiektu). W przypadku braku hotelu o standardzie 3-gwiazdkowym w danym mieście Wykonawca dopuszcza zorganizowanie spotkania w hotelu o standardzie 2-gwiazdkowym.
Proponowane miasta poszczególnych spotkań:
Stalowa Wola, Tarnobrzeg, Mielec, Jasło, Krosno, Sanok, Przemyśl, Jarosław, Dębica, Leżajsk.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany jednego z miejsc spotkania.
Zamawiający w terminie do 10 dni po podpisaniu umowy przedstawi Wykonawcy dokładne terminy poszczególnych spotkań z zastrzeżeniem, że daty te mogą ulec zmianie na max. 10 dni przed ustalonym terminem spotkania. Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty przedstawienia konkretnych terminów spotkań, obiekty z terenu województwa podkarpackiego spełniające ww. warunki, z których Zamawiający wybierze jeden w terminie 3 dni od otrzymania informacji. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o swoim wyborze drogą e-mailową lub telefoniczną.
Liczba uczestników:
- We wszystkich spotkaniach będzie uczestniczyło maksymalnie 300 osób - Zamawiający zobowiązuje się nie później niż na 2 dni przed każdym planowanym terminem rozpoczęcia spotkania, po zrekrutowaniu grupy, do potwierdzenia ostatecznej liczby uczestników.
- Z usługi gastronomicznej będzie korzystało maksymalnie 300 osób - Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć ostateczną liczbę korzystającychz ww. usługi najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem spotkania.
Zamawiający przyjmuje, że każdorazowo w jednym spotkaniu weźmie udział maksymalnie 30 osób. Dopuszcza się zwiększenie liczby uczestników spotkania powyżej liczby 30, jeżeli będą na to pozwalały warunki techniczne lokalu.
Koszty wyżywienia zostaną wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi przedstawionymi w ofercie Wykonawcy.
Spotkania będą odbywać się w godzinach: 10:00 – 14:00. Dokładny program każdego ze spotkań, czasu świadczenia usługi gastronomicznej (catering) i wynajmu sali zostanie dostarczony Wykonawcy najpóźniej na 3 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem spotkania.
Wymagania wobec oferty Wykonawcy
Wymagania dotyczące sali
Wykonawca zobowiązany jest do zarezerwowania oraz przygotowania jednej sali konferencyjnej w godzinach zgodnych z programem spotkania,
Sala musi być wyposażona w co najmniej:
- miejsca siedzące przy stole dla min. 30 osób + stoliki do prac warsztatowych,
- sprawną i wydajną wentylację oraz klimatyzację,
- zestaw multimedialny (projektor, ekran ścienny lub wolnostojący, laptop z ładowarką, mikrofon bezprzewodowy, pilot do przełączania slajdów) - umożliwiający wyświetlanie prezentacji multimedialnych,
- dostęp do Internetu (w tym dostęp do Wi-Fi),
- wydzielone miejsce w pobliżu sali na zorganizowanie przerwy kawowej (dostępne tylko dla uczestników spotkania),
Ponadto sala konferencyjna musi spełniać następujące warunki:
- musi być posprzątana, uporządkowana, bez zbędnych przedmiotów lub mebli,
- musi spełniać wymagania dotyczące bezpieczeństwa, tj. BHP i PPOŻ,
- musi znajdować się w obiekcie dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, o ile wśród uczestników zgłoszonych na szkolenie znajdą się osoby niepełnosprawne,
- toalety muszą być łatwo dostępne, posprzątane, bez nieprzyjemnych zapachów.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za obsługę sali tj.:
- oznakowanie: w tym informacja na drzwiach wejściowych do budynku, odpowiednio oznaczone drzwi sali konferencyjnej, ewentualne strzałki wskazujące drogę do sali, itp. Na wszystkich materiałach powinien się znaleźć nadruk zawierający następujące elementy:
- logotypy wskazane przez Zamawiającego
- nazwę spotkania
- ewentualne inne informacje i elementy graficzne uzgodnione z Zamawiającym,
- wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za obsługę techniczną sprzętu, jak również pomoc przy instalacji sprzętu Zamawiającego,
- utrzymanie na bieżąco porządku i czystości sali oraz toalet.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania oględzin miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu faktycznej oceny, czy Wykonawca zapewnia wszystkie wymogi jakościowe postawione przez Zamawiającego.
Wymagania dotyczące usługi gastronomicznej
Menu:
Dzienny serwis kawowy dla max. 30 osób podczas każdego spotkania, obejmujący:
- wodę mineralna gazowaną i niegazowaną, butelkowana min 300 ml (butelki plastikowe – 2 szt. na osobę),
- serwis kawowy w systemie ciągłym,
- świeżo parzona, gorąca kawa z ekspresu,
- herbata - co najmniej 4 rodzaje w torebkach,
- cukier w saszetkach biały i trzcinowy - 2 saszetki na osobę,
- mleko do kawy (3,2 %) w mleczniku, cytryna pokrojona w plastry – bez ograniczeń,
- 2 rodzaje ciast krojonych, ciastka i wyroby cukiernicze,
- kanapki typu tartinki – mięsne i wegetariańskie, min. 4 tartinki na osobę
Serwis kawowy powinien być dostępny przez cały czas trwania spotkań i uzupełniany na bieżąco w godz. 10.00 – 14.00. Wykonawca w ramach serwisu kawowego zapewni: jednolitą zastawę stołową, nakrycie stołów (białe obrusy), kotary do dekoracji stołów, serwetki jednorazowe, obsługę kelnerską podczas całego spotkania oraz sprzątanie po przerwie kawowej i zakończonym spotkaniu.
Za podane potrawy odpowiada Wykonawca.
Napoje gorące zostaną podane w naczyniach ceramicznych nie jednorazowego użytku, napoje zimne serwowane będą w szklankach. Tartinki zapewnione przez Wykonawcę muszą być świeże, przyrządzone w dniu świadczenia usługi oraz charakteryzować się wysoką jakością i estetyką podania. Wykonawca będzie przestrzegał obowiązujących przepisów prawa w zakresie Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2017 r. poz.149 z późn. zm).
Pozostałe wymagania
Wszystkie kwestie związane z organizacją spotkań będą podlegały akceptacji Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do współdecydowania i kontroli sposobu realizacji zamówienia na każdym jego etapie i oczekuje od Wykonawcy pełnej współpracy w zakresie:
- utrzymywania stałego kontaktu (wyznaczenie osoby/osób do kontaktu roboczego, spotkań roboczych, telefonicznych, poprzez e-mail, pisemnego, obecnej/obecnych podczas trwania każdego ze spotkań),
- przekazywania na każdą prośbę Zamawiającego dodatkowej, pełnej informacji
o stanie realizacji zamówienia,
- konsultowania z zamawiającym wszelkich innych istotnych kwestii związanych
z realizacją zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oferty w formie pisemnej. Oferta może zostać złożona na formularzu innym niż załączony formularz ofertowy, pod warunkiem że zawiera wszystkie elementy zawarte w otrzymanym formularzu oferty.
Oferta powinna być złożona w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę oraz adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: „Oferta na realizację zadania: „Kompleksowa organizacja spotkań rozpowszechniających informację nt. PPWB wśród MŚP z województwa podkarpackiego.”
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30.04.2018 roku, do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego: al. Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, pok. 347 w zamkniętej kopercie opisanej zgodnie z powyższym. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po upływie terminu na składanie ofert zostanie zwrócona bez otwierania Wykonawcy i nie będzie podlegała procesowi oceny. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.
cena 100%
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.