Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Legal Dashboard sp. z o.o., PL. JANA KILIŃSKIEGO 235-005 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zapytania ofertowego jest usługa wykonania interaktywnego serwisu internetowego do świadczenia e-usługi porad prawnych (zwany dalej "Systemem" lub "Serwisem").

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania funkcjonalne zawarte są w Załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Ze względu na to, że informacje zawarte w Załączniku nr 2 stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji), Wykonawca, który chce złożyć ofertę w ramach niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wcześniejszego podpisania Oświadczenia o poufności (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego) i dostarczenia oryginału tego oświadczenia na adres Zamawiającego. Po otrzymaniu podpisanego oświadczenia, Zamawiający niezwłocznie prześle Załącznik nr 2 drogą elektroniczną na podany przez oferenta adres e-mail.

Zamawiający na wniosek Wykonawcy zainteresowanego złożeniem oferty przesłany na wskazany poniżej adres niezwłocznie prześle pocztą elektroniczną komplet załączników do zapytania:

1. Wzór formularza ofertowego.

2. Specyfikacja techniczno - funkcjonalna (dostępna po złożeniu Oświadczenia o zobowiązaniu do zachowania poufności).

3. Oświadczenie o zobowiązaniu do zachowania poufności.

4. Wzór Zobowiązania do przedłużania polisy OC.

Osoba do kontaktu:
Tomasz Prokop
Tel: 697 425 972
E-mail: tprokop.ld@gmail.com

Kod CPV: 
48000000-8
Warunki udziału w postępowaniu : 

WYMAGANIA W STOSUNKU DO OFERENTA
1. Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (jeśli dotyczy).
2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że wykonał w okresie ostatnich 12 miesięcy od dnia składania oferty co najmniej 1 zamówienie na projekt informatyczny o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł netto, co zostanie potwierdzone oświadczeniem.
3. Profil jego działalności i struktura wewnętrzna nie są sprzeczne z zasadą równości szans.
4. Znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Posiada ważną polisę OC na minimum 100 000,00 PLN w ramach prowadzonej działalności gospodarczej oraz deklaruje się przedłużyć obowiązywanie polisy OC na okres gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia.
6. Zabezpieczy ofertę wadium, na warunkach określonych poniżej.
7. Nie jest powiązany osobowo ani kapitałowo z Zamawiającym poprzez: uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej; posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji; pełnienie funkcji: członka organu zarządzającego lub nadzorczego, prokurenta, pełnomocnika; pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli; nie pozostaje z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do jego bezstronności.
8. Ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

WADIUM
1. Wykonawca zabezpieczy swoją ofertę wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 23.01.2018.
3. Sposób i termin na wniesienie wadium
Dane do przelewu:
Legal Dashboard sp. z o.o., Pl. JANA KILIŃSKIEGO 2, 35-005 Rzeszów
Rachunek bankowy: 72 1950 0001 2006 0041 4332 0002.
Tytuł przelewu: WADIUM – wykonawca Serwisu (Zapytanie nr 1/2018)
4. Wniesienie wadium w formie przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, jeśli wpłynie ono na w/w rachunek w terminie składania ofert.
5. Zamawiający zwróci oferentom wniesione wadium w wartości nominalnej w terminie do 14 dni od dnia zakończenia terminu składania ofert, określonego w Zapytaniu.
6. Oferta, która nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie oraz w wymaganym terminie, zostanie odrzucona.

7. W przypadku wygrania przetargu i nie przystąpienia przez danego Wykonawcę do podpisania umowy Wadium przepada na rzecz Zamawiającego i będzie stanowić jego odszkodowanie. W każdym innym przypadku Wadium jest zwracane w całości Wykonawcy.

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi dotyczyć przedmiotu zapytania ofertowego, tj. spełniać wszystkie funkcje i wymagania określone z załączniku 2 do Zapytania. W przypadku, jeśli oferowany Serwis nie będzie posiadał którejkolwiek z wymaganych funkcji lub jego parametry będą gorsze od wskazanych w Specyfikacji, oferta zostanie odrzucona.
2. Oferta powinna zostać sporządzona w formie elektronicznej.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
4. Ofertę należy złożyć na formularzu, który stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
5. Oferta musi zawierać co najmniej następujące elementy:

  • Nazwę i adres oferenta
  • Osobę do kontaktu w sprawie oferty (imię, nazwisko, telefon, e-mail)
  • Datę sporządzenia oferty
  • Termin ważności oferty (nie krótszy niż 02.02.2018 r.). Jeśli podany termin będzie krótszy, oferta zostanie odrzucona.
  • Cenę netto i brutto w PLN za cały przedmiot zamówienia.
  • Termin realizacji (nie dłuższy niż do 30.06.2018 r.) Jeśli podany termin będzie dłuższy, oferta zostanie odrzucona.

6. Oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną. Będzie to weryfikowane na podstawie dokumentu rejestrowego.
7. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane załączniki wskazane w punkcie poniżej. Brak któregokolwiek z obowiązkowych załączników spowoduje odrzucenie oferty.
8. Lista obowiązkowych załączników do oferty:

  • Oświadczenie o zobowiązaniu do zachowania poufności (oryginał dostarczony do umowy),
  • Dokument rejestrowy z aktualnymi danymi
  • Zaświadczenia z Urzędu Skarbowego oraz ZUS o niezaleganiu z płatnościami (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty),
  • Aktualna i opłacona polisa OC w ramach prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000,00 PLN z potwierdzeniem opłaty składki.
  • Deklaracja przedłużania polisy OC na kwotę min. 100 000,00 PLN na okres obowiązywania gwarancji (wzór stanowi załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego);
  • Pełnomocnictwo do złożenia oferty (jeśli dotyczy),
  • Dowód złożenia wadium w kwocie 5000 zł na rachunek Zamawiającego nr 72 1950 0001 2006 0041 4332 0002.

9. Oferent w danym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku, jeśli złoży więcej niż jedną ofertę, wszystkie jego oferty zostaną odrzucone.
10. Oferent może wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma powiadomienie o wycofaniu oferty przesłane pocztą elektroniczną.
11. Oferta (wraz z załącznikami) w formie skanów podpisanych dokumentów powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres tprokop.ld@gmail.com

 

Termin składania ofert: 
wtorek, Styczeń 23, 2018 - 16:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Legal Dashboard sp. z o.o., Pl. JANA KILIŃSKIEGO 2, 35-005 Rzeszów

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Oferty, które spełniły warunki dopuszczające, będą podlegały ocenie punktowej na podstawie kryterium CENA NETTO – waga punktowa: 100.

2. Sposób przyznawania punktów za kryterium
Ilość punktów = (najniższa cena w postępowaniu / cena badanej oferty) x 100
Do wyliczeń brana będzie pod uwagę cena netto w PLN za cały przedmiot zamówienia podana w formularzu ofertowym.
Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 100.

3. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4. Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, uznana zostanie za najkorzystniejszą.

Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Czerwiec 30, 2018
Powiat: 
M. Rzeszów
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający podpisze z wybranym Oferentem Umowę na wykonanie Serwisu.
2. W umowie zawarte zostaną warunki określone w ofercie i Zapytaniu ofertowym. Ponadto Zamawiający przewiduje zawarcie w Umowie kar, zgodnie z wyszczególnieniem poniżej:

  • Za opóźnienia w realizacji zamówienia – w wysokości 0,5% ceny netto za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia;  
  • Za opóźnienie na zgłoszoną reakcję serwisową, także w okresie gwarancji – w wysokości 0,5% ceny netto, za każde 24 godziny opóźnienia;
  • W przypadku odstąpienia od realizacji Umowy z przyczyn dotyczących Wykonawcy – w wysokości 30% ceny netto.

3. Zamawiający  dopuszcza  płatności  częściowe  (łącznie  w  wysokości  nie  przekraczającej  80% wartości  przedmiotu  umowy). Pozostała kwota w wysokości niemniejszej niż 20% wartości przedmiotu umowy zostanie zapłacona po podpisaniu protokołu uruchomienia Serwisu.
4. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści najkorzystniejszej oferty na następujących warunkach:
▪    jeżeli zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy, konieczność zmian spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, wartość zmiany nie przekracza 50% wartości Zamówienia określonej pierwotnie w Umowie (a zmiany te dotyczą w szczególności: zmiany ustawowej stawki podatku VAT; zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę lub Zamawiającego; zmiany terminu wykonania Zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było wcześniej przewidzieć),
▪    jeżeli zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209.000 euro i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
5. Zamawiający przewiduje ponadto możliwość zmiany Umowy, prowadzącą do zmiany charakteru Umowy, jeżeli dotyczy realizacji dodatkowych usług od Wykonawcy, nie objętych Zamówieniem, które stały się niezbędne a zostały spełnione łącznie następujące warunki:

  • zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego;
  • wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.

6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację Zamówienia, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego, bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0377/17-00