Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Fryc Piotr Zakład Produkcyjny "ROLMET", "WIP" sc, Kolbuszowa Górna 153, 36-100 Kolbuszowa
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień i pozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych w tzw. trybie „zaprojektuj i wybuduj” . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz umowie warunkowej, której wzór stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w tzw. trybie „zaprojektuj i wybuduj”, zatem w ramach niniejszego postępowania zostanie wyłoniony jeden Wykonawca, który opracuje dokumentację techniczną m.in. w oparciu o Program funkcjonalno – użytkowy oraz wytyczne Zamawiającego. Przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji Wykonawca jest zobowiązany do opracowania koncepcji do projektu, które będą przedkładane Zamawiającemu do akceptacji.
  2. Realizacja przedmiotu zamówienia musi odbyć się zgodnie ze sztuką budowlaną, normami technicznymi i w sposób umożliwiający odbiór inwestycji.
  3. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogramu prac.
  4. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu Programu funkcjonalno – użytkowego zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofert.
  5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 180 dni od dnia podpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.
  6. Przewidywany termin podpisania umowy z Wykonawcą – w ciągu 10 dni od wyłonienia wykonawcy
  7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  8. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
  9. Zamawiający wymaga minimum 10 –letniej gwarancji na panele fotowoltaiczne, a dodatkowo minimum 25 lat gwarancji na minimum 80% ich sprawności nominalnej.
Kod CPV: 
45000000-7
09331200-0
45311200-2
Warunki udziału w postępowaniu : 

O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie znajdują się w stanie upadłości oraz nie znajdują się w stanie likwidacji;
  2. udokumentowane doświadczenie obejmujące:

- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali w sposób należyty co najmniej 4 kompletnych instalacji fotowoltaicznych o mocy nie mniejszej niż 25 kW każda wraz z ich rozmieszczeniem i instalacją (montażem) na rzecz jednego lub więcej podmiotów.

UWAGA:

Realizacja kompletnych instalacji fotowoltaicznych oznacza wykonanie łącznie w ramach jednej kompletnej instalacji fotowoltaicznej dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej, przy czym dostawa instalacji fotowoltaicznej musi obejmować dostawę paneli fotowoltaicznych, falownika i zabezpieczenia.

UWAGA:

Dopuszczalne jest, aby Wykonawcy  na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykazywali swoje doświadczenie, jeżeli realizowali wymagane zamówienia w formule robót budowlanych a nie w formule dostaw wraz z montażem.

UWAGA:

Wymagane w zakresie doświadczenia instalacje fotowoltaiczne mogły być wykonywane w ramach jednego lub większej liczby zamówień/mogły być realizowane na podstawie jednej lub większej liczby umów;

c. dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym;

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Marzec 26, 2018 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 26 marca 2018 r., do godz. 15.00 w siedzibie firmy Fryc Piotr Zakład Produkcyjny "ROLMET", Kolbuszowa Górna 153, 36 – 100 Kolbuszowa.O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego(o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego).
Ofertę należy złożyć w jeden z niżej wymienionych sposobów:
- osobiście w siedzibie Zamawiającego lub
- przesłać pocztą tradycyjną lub kurierem na adres siedziby Zamawiającego.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 marca 2018 r. o godz. 15.30 w siedzibie Zamawiającego.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

  • Cena – 60 %
  • Okres gwarancji - 20%
  • Czas reakcji serwisu gwarancyjnego – 20%

Oferty zostaną ocenione wg poniższego systemu punktowego, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B+ C gdzie:

A Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

najniższa zaproponowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia x 60 punktów

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 60 punktów.

B Kryterium Okres gwarancji zostanie ocenione w następujący sposób:

Wymagany okres gwarancji jakości na panele fotowoltaiczne to 10 lat licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania wymaganego okresu gwarancji, oferta uzyska w przedmiotowym kryterium oceny ofert 0 pkt.

Wykonawca, który zaoferuje najdłuższy okres gwarancji jakości na panele fotowoltaiczne (licząc od dnia dokonania odbioru) otrzyma 20 punktów w niniejszym kryterium oceny ofert.

Dla pozostałych wykonawców, którzy zaoferują okres gwarancji dłuższy niż 10 lat licząc od dnia dokonania odbioru końcowego punktacja w przedmiotowym kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:

Najdłuższy okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę/okres gwarancji zaoferowana przez Wykonawcę w rozpatrywanej ofercie x 20 punktów.

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.

C Kryterium czas reakcji serwisu gwarancyjnego zostanie ocenione w następujący sposób:

  1. Jeżeli Wykonawca zapewni czas reakcji serwisu gwarancyjnego do 1 godziny od momentu zgłoszenia usterki  instalacji fotowoltaicznej otrzyma 20 punktów.
  2. Jeżeli Wykonawca zapewni czas reakcji serwisu gwarancyjnego powyżej 1 godziny do 1 godziny i 59 minut od momentu zgłoszenia usterki instalacji fotowoltaicznej  otrzyma 10 punktów.

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.

Wymagany czas reakcji serwisu gwarancyjnego to 2 godziny od momentu zgłoszenia usterki instalacji fotowoltaicznej. W przypadku zaoferowania wymaganego czasu reakcji serwisu gwarancyjnego, oferta uzyska w przedmiotowym kryterium oceny ofert 0 pkt.

 

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A – Cena, Kryterium B - Okres gwarancji oraz Kryterium C – Czas reakcji serwisu gwarancyjnego , zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A, B i C Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

Zamawiający odrzuca oferty jeżeli:

  • oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,
  • oferta jest niepełna lub nie spełnia wymagań niniejszego ogłoszenia.
Termin wykonania zamówienia: 
niedziela, Wrzesień 30, 2018
Powiat: 
kolbuszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 
2. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności: 
- zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy; 
- zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 
- zmiany terminu płatności; 
- zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty; 
- zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego, ograniczenia zakresu robót); 
- zmiany umówionego zakresu robót– w przypadku (koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno - ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych). 
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
4. Jeżeli Zamawiający nie uzyska dofinansowania, umowa z wybranym Wykonawcą zostanie rozwiązana, a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia względem Zamawiającego.

Numer projektu: 
RPPK.03.01.00-IZ.00-18-002/16