Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW SA, ul. Słowackiego 20, 35-060 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień i pozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych w tzw. trybie „zaprojektuj i wybuduj” . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz umowie, której wzór stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w tzw. trybie „zaprojektuj i wybuduj”, zatem w ramach niniejszego postępowania zostanie wyłoniony jeden Wykonawca, który opracuje dokumentację techniczną m.in. w oparciu o Program funkcjonalno – użytkowy oraz wytyczne Zamawiającego. Przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji Wykonawca jest zobowiązany do opracowania koncepcji do projektu, które będą przedkładane Zamawiającemu do akceptacji.

Kod CPV: 
45000000-7
09331200-0
45311200-2
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi:

  1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia:

- posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion  złotych)

b) nie zalegają z należnościami wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego;

c) udokumentowane doświadczenie obejmujące:

- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali w sposób należyty co najmniej 2 kompletne instalacje fotowoltaiczne o mocy nie mniejszej niż 200 kW każda wraz z ich rozmieszczeniem i instalacją (montażem) na rzecz jednego lub więcej podmiotów.

UWAGA:

Realizacja kompletnych instalacji fotowoltaicznych oznacza wykonanie łącznie w ramach jednej kompletnej instalacji fotowoltaicznej dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej, przy czym dostawa instalacji fotowoltaicznej musi obejmować dostawę paneli fotowoltaicznych, falownika i zabezpieczenia.

UWAGA:

Dopuszczalne jest, aby Wykonawcy  na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykazywali swoje doświadczenie, jeżeli realizowali wymagane zamówienia w formule robót budowlanych a nie w formule dostaw wraz z montażem.

UWAGA:

Wymagane w zakresie doświadczenia instalacje fotowoltaiczne mogły być wykonywane w ramach jednego lub większej liczby zamówień/mogły być realizowane na podstawie jednej lub większej liczby umów;

  1. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty. Z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału VII pkt 12., niniejszego zapytania, brak któregokolwiek z wymaganych niniejszym Zapytaniem dokumentów lub oświadczeń, złożenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami ustanowionymi niniejszym Zapytaniem będzie skutkowało odrzuceniem oferty dotkniętej ww. brakami i oferta taka nie będzie podlegała ocenie.
  2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego należy dołączyć:

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem zapewnienia zamawiającemu możliwości weryfikacji poprawności formalnej złożonych ofert.
  2. wykaz doświadczenia, jakim na potrzeby niniejszego postępowania legitymuje się Wykonawca, złożony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania,
  3. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień, wskazanych w wykazie doświadczenia, o którym mowa w pkt 2), powyżej.
  4. zaświadczenia o niezaleganiu z należnościami wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego.
  5. opłaconą polisę OC.

4. Za wyjątkiem oświadczeń, tj. wykaz doświadczenia, o którym mowa w pkt 3 ppkt 2) niniejszego rozdziału, pozostałe dokumenty, wymienione w pkt 3 niniejszego rozdziału należy przedłożyć do oferty w oryginale lub poświadczyć za zgodność z oryginałem. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.

 

Dokumenty i oświadczenia wymagane do przedłożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą:

  1. Oferta złożona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wykaz doświadczenia, jakim na potrzeby niniejszego postępowania legitymuje się Wykonawca, złożony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania.
  4. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wskazanych w wykazie doświadczenia.
  5. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale I pkt 6 niniejszego zapytania.
  6. Dowód wniesienia wadium.
  7. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania.
  8. Zaświadczenia o niezaleganiu z należnościami wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego;
  9. Opłaconą polisę OC.
  10. W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ równorzędny w świetle obowiązujących przepisów.
Termin składania ofert: 
środa, Czerwiec 12, 2019 - 14:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1. Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 12 czerwca 2019r., do godz. 14.00 w siedzibie ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A.. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego).

Ofertę należy złożyć w jeden z niżej wymienionych sposobów:

  • osobiście w siedzibie Zamawiającego lub
  • przesłać pocztą tradycyjną lub kurierem  na adres siedziby Zamawiającego.

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 czerwca o godz. 14.30 w siedzibie Zamawiającego.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

  • Cena – 60 %
  • Okres gwarancji na roboty budowlane - 5%
  • Okres gwarancji na moduły fotowoltaiczne - 25%
  • Okres gwarancji na inwertery– 10%.

Oferty zostaną ocenione wg poniższego systemu punktowego, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt

 

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B+ C + D gdzie:

 

A Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

najniższa zaproponowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia x 60 punktów

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 60 punktów.

 

B Kryterium Okres gwarancji na roboty budowlane zostanie ocenione w następujący sposób:

Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane to minimum 5 lat licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

5 lat - 0 pkt

powyżej 5 lat do 7 lat– 1 pkt

powyżej 7 lat do 10 lat – 3 pkt

powyżej 10 lat – 5 pkt

Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości  roboty budowlane przez okres krótszy niż 5 lat , jego oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań postawionych niniejszym Zapytaniem i nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert złożonych w niniejszym postępowaniu.

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 5 punktów.

 

C Kryterium Okres gwarancji na moduły fotowoltaiczne zostanie ocenione w następujący sposób:

Wymagany okres gwarancji na moduły fotowoltaiczne to 10 lat licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

10 lat- 0 pkt

powyżej 10 lat do 12 lat–  10 pkt

powyżej 12 lat do 15 lat – 20 pkt

powyżej 15 lat – 25 pkt

Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości  moduły fotowoltaiczne przez okres krótszy niż 10 lat, jego oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań postawionych niniejszym Zapytaniem i nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert złożonych w niniejszym postępowaniu.

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 25 punktów.

 

D Kryterium Okres gwarancji na inwertery zostanie ocenione w następujący sposób:

Wymagany okres gwarancji na inwertery to 5 lat licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

Poniżej 5 lat- 0 pkt

powyżej 5 lat do 7 lat–2 pkt

powyżej7 lat do 10 lat – 5 pkt

powyżej 10 lat – 10 pkt

Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji jakości na inwertery i optymalizatory mocy przez okres krótszy niż 5 lat , jego oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań postawionych niniejszym Zapytaniem i nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert złożonych w niniejszym postępowaniu.

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 10 punktów.

 

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A – Cena, Kryterium B - Okres gwarancji na roboty budowlane, Kryterium C - Okres gwarancji na moduły fotowoltaiczne, Kryterium D - Okres gwarancji na inwertery,  zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A, B, C i D Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Grudzień 31, 2019
Powiat: 
M. Rzeszów
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

O udzielenie zamówienia nie mogą się ubiegać Wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  2. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
  • zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;
  • zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
  • zmiany terminu płatności;
  • zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;
  • zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego, ograniczenia zakresu robót);
  • zmiany umówionego zakresu robót– w przypadku (koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno - ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych).

Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.03.01.00-18-0457/17