Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Wspólnota Mieszkaniowa Matejki 15, 39-200 Dębica, ul. Raczyńskich 7
Opis przedmiotu zamówienia: 

Zakres robót obejmuje:

Robota budowlana polegająca na termomodernizacji budynków mieszkalnych w ramach której planuje się wykonanie: izolacji ścian piwnic i fundamentów, ocieplenie ścian, ocielenie kominów, ocieplenie stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, demontaż i montaż instalacji odgromowej.

1. Wspólnota mieszkaniowa Matejki 15.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na ociepleniu ścian zewnętrznych oraz stropu ostatniej kondygnacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego Matejki 15 w Dębicy. Charakterystyczne parametry obiektu: powierzchnia zabudowy – 370,00m2, powierzchnia użytkowa – 862,41m2, kubatura – 4750,00m3, ilość kondygnacji nadziemnych – 3, podziemnych - 1.

2. Wspólnota mieszkaniowa Matejki 12.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na ociepleniu ścian zewnętrznych oraz stropu ostatniej kondygnacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego Matejki 12 w Dębicy. Charakterystyczne parametry obiektu: powierzchnia zabudowy – 370,00m2, powierzchnia użytkowa – 967,82m2, kubatura – 4680,00m3, ilość kondygnacji nadziemnych – 4, podziemnych – 1.

3. Wspólnota mieszkaniowa Matejki 16.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na ociepleniu ścian zewnętrznych oraz stropu ostatniej kondygnacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego Matejki 16 w Dębicy. Charakterystyczne parametry obiektu: powierzchnia zabudowy – 368,00m2, powierzchnia użytkowa – 903,72m2, kubatura – 4675,00m3, ilość kondygnacji nadziemnych – 3, podziemnych – 1.

4. Wspólnota mieszkaniowa Matejki 17.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na ociepleniu ścian zewnętrznych oraz stropu ostatniej kondygnacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego Matejki 17 w Dębicy. Charakterystyczne parametry obiektu: powierzchnia zabudowy– 375,00m2, powierzchnia użytkowa – 903,72m2, kubatura – 4680,00m3, ilość kondygnacji nadziemnych – 3, podziemnych – 1.

5. Wspólnota mieszkaniowa Matejki 11.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na ociepleniu ścian zewnętrznych oraz stropu ostatniej kondygnacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego Matejki 11 w Dębicy. Charakterystyczne parametry obiektu: powierzchnia zabudowy – 370,00m2, powierzchnia użytkowa – 906,12m2, kubatura – 4546,01m3, ilość kondygnacji nadziemnych – 3, podziemnych – 1

6. Wspólnota mieszkaniowa Mościckiego 19.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na ociepleniu ścian zewnętrznych oraz stropu ostatniej kondygnacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego Mościckiego 19 w Dębicy. Charakterystyczne parametry obiektu: powierzchnia zabudowy – 199,30m2, powierzchnia użytkowa – 308,09m2, kubatura – 1742m3, ilość kondygnacji nadziemnych – 2, podziemnych – 1

Kod CPV: 
45443000-4
45421100-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia. 1.2. Wiedza i doświadczenie: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie tym wykaże co najmniej: jedną robotę budowlaną, której przedmiotem były termomodernizacja, remont, przebudowa lub budowa budynku o wartości co najmniej: a) Dla części od 1 do 5: 150 000,00 zł brutto. b) Dla części 6: 75 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia – nie spełnia. 1.3. Potencjał techniczny: Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia. 1.4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże osoby o kwalifikacjach zawodowych uprawniających do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7.07.1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) lub uprawnionymi do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów prawa: a) co najmniej 1 kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) co najmniej 1 kierownika robót który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia – nie spełnia. 1.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia. 2. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2.2. Wykaz robót budowlanych lub dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia , wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 2.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, z także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, 3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania poprzez przedstawienie następujących dokumentów: 3.1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. 3.2. Jednocześnie Zamawiający informuje iż wykluczy z postępowania wykonawców zgodnie z treścią poniżej. 3.3. Informacja na temat zakresu wykluczenia zgodnie z pkt. 16 Wytycznych Instytucji Zarządzającej RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych: W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia udzielane przez Zamawiającego, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

Termin składania ofert: 
wtorek, Maj 16, 2017 - 13:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego w: ADM Sp. z o.o., 39-200 Dębica, ul. Raczyńskich 7, sekretariat – I piętro, w nieprzekraczalnym terminie, w nieprzekraczalnym terminie: 16.05.2017r. do godz. 1300.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w: ADM Sp. z o.o., 39-200 Dębica, ul. Raczyńskich 7, świetlica na I piętrze, w dniu 16.05.2017r. po godz. 1315.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteria oceny ofert:

Cena [C]max. 60 pkt.

Okres gwarancji [G]max. 20 pkt.

Termin realizacji [T]max. 20 pkt.

 

Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium:

Ad. 1) Kryterium „Cena [C]”

Wartość punktowa kryterium [C] dla danej oferty obliczona zostanie wg wzoru

C = (Cmin / C oferty) x60 gdzie :

C – ilość pkt. przyznanych ocenianej ofercie,

C min. – jest to cena najniższej oferty,

Ad 2) Kryterium „Gwarancja”

Okres gwarancji– 20% = 20pkt.

Punkty za kryterium przedłużenia okresu gwarancji zostaną przyznane wg schematu:

       3 lata – 0 pkt.

       4 lata – 10 pkt.,

      5 lata – 20 pkt.

Ad 3). Kryterium „Termin realizacji”

Punkty za kryterium skrócenia terminu realizacji zostaną przyznane w następującego wzoru.

Oferowany termin realizacji

Ilośc punktów w kryterium

wymagane, nieprzekraczalne do 30.11.2017r.

0 pkt.

Do 15.10.2017r.

10 pkt.

Do 31.10.2017r.

20 pkt.

 

Zamawiający dokona wyboru oferty która nie podlega odrzuceniu,spełni wszystkie warunki postępowania. i osiągnęła największą ilość punktów wg powyższych kryteriów.

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Listopad 30, 2017
Powiat: 
dębicki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania: 1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian. 2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: a) wstrzymaniem robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonego wpisem w Dzienniku budowy pod warunkiem wystąpienia przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. b) wstrzymaniem robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp. c) działaniem siły wyższej (np. strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody i utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowanej przez osoby trzecie, d) warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, realizację usług lub dostarczenie przedmiotu dostawy, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów – to jest wystąpienie średniodobowej temperatury poniżej minus 10 stopni Celsjusza w okresie dłuższym niż 7 dni. e) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; f) następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich – w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; g) następstwem czynników technologicznych np. wysoki poziom wilgotności powietrza, który utrudnia schnięcie mas klejowych. Przedłużenia terminu dokonuje się o długość okresu, w jakim roboty były wstrzymane. 2) zmiany osobowe: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, b) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymogi SIWZ. 3) zmiana płatności: a) zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy; b) miarkowanie wysokości kar umownych w okolicznościach wskazywanych w odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego. 4) zmiany zakresu rzeczowego: a) zmniejszenie zakresu rzeczowego w związku z ograniczonymi możliwościami płatniczymi Zamawiającego. b) wykonanie świadczeń zamiennych (robót zamiennych), których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy. c) w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. d) w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. e) zmniejszenie zakresu rzeczowego jeżeli po wykonaniu kompletnych odkrywek projektant stwierdzi braku konieczności wykonywania zaprojektowanych robót w całości np. częściowe wykonanie izolacji. 5) pozostałe zmiany: a) zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; c) wydłużenie okresu rękojmi, o dowolny okres. d) dopuszcza się wszelkie zmiany niniejszej umowy pod warunkiem, że będą one służyły prawidłowej realizacji zobowiązań z tytułu zawartej umowy o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 3. Wszystkie postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0145/16-00