Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Solgam Sp. z o. o., ul. Mickiewicza 108, 38-200 Jasło
Opis przedmiotu zamówienia: 

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie maszyny - FREZARKA NUMERYCZNA

WYMAGANIA:

- sterowanie CNC 3 osie w języku polskim

- pamięć min. 1GB, złącze USB i karta sieciowa

- moduł zapobiegający zanikowi napięcia sieciowego

- klucz do blokowania pamięci sterownika

- zestaw sond do detalu i narzędzia z oprogramowaniem

- przesuw w osi X – nie mniej niż 750 mm

- przesuw w osi Y – nie mniej niż 400 mm

- przesuw w osi Z – nie mniej niż 500 mm

- kompensacja temperaturowa na śrubach pociągowo – tocznych

- chłodzenie wrzeciennika "płaszczem wodnym"

- wyrzutnik wiórów

- odstęp pomiędzy powierzchnią stołu a wrzecionem – min. 100-600 mm

- powierzchnia stołu X x Y – nie mniej niż 900x350 mm

- maksymalne obciążenie stołu – min. 1300 kg

- stożek mocujący – ISO 40

- napęd wrzeciona bezpośredni

- maksymalne obroty – min. 8000 obr/min

- maksymalny moment obrotowy – min. 120 Nm

- maksymalna moc wrzeciona – min. 22 Kw

- liczba narzędzi w magazynie – min. 20

- maksymalna średnica narzędzi – min. 85 mm

- dokładność pozycjonowania maszyny - +/- 0,005mm

- powtarzalnośc pozycjonowania maszyny +/- 0,003mm

- postprocesory zgodne z oprogramowaniem używanym przez SOLGAM Sp. z o. o.

Kod CPV: 
12345678-9
4261042-4
Warunki udziału w postępowaniu : 

 

4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 

(Zgodny z SIWZ do Zapytania Ofertowego)

4.1 O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, – będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organzacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej oraz:

  • 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;
  • 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;
  • 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.

4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:

  • 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie:

- przedstawionych przez Oferenta dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1.

- przeprowadzonej prezentacji przedmiotu zamówienia przed Komisją Zamawiającego, zakończoną oceną Komisji o zgodność przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt 2 SIWZ

- Oferent jest zobowiązany do przeprowadzenia prezentacji w ciągu 14 dni od złożenia oferty w terminie i miejscu wsześniej uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Oferentem

- Zamawiający ma prawo odstąpienia od oceny na podstawie prezentacji. W takim przypadku uzna przedstawione dokumenty i oświadczenia.

4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Oferenta dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2.

4.2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1. i 4.1.4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Oferenta dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.3.

5. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W PUNKCIE 4

5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Oferentów powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:

  • 5.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Oferentów powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia ( zał. nr 2 do SIWZ).
  • 5.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Oferentów powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ).
  • 5.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć:

- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert;

- Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę wraz z załącznikami do reprezentowania Oferenta oraz podpisywania w jego imieniu Umowy.

- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wzór formularza stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

(Dokumenty dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta).

Termin składania ofert: 
środa, Wrzesień 6, 2017 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Miejsce składania ofert:

"SOLGAM" Sp. z o. o.

ul. Mickiewicza 108, 38-200 Jasło

(sekretariat I p.)

2. Termin składania ofert upływa dnia 06. 09. 2017. o godz. 15:00. Oferty złożone po tym terminie nie zostaną rozpatrzone. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

3. Oferty wraz z załącznikami należy dostarczyć w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego mieszczącej się: ul. Mickiewicza 108, 38-200 Jasło;

INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Oferent przekazują faksem lub drogą elektroniczną.

2. Zamawiający przyjmuje wszelkie pisma w godzinach urzędowania do poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:00

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Osoby ze strony Zamawiającego uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami:

  • w zakresie SIWZ – Iwona Kolbusz, tel. + 48 696-187-251, ul. Mickiewicza 108,

    38-200 Jasło

  • w zakresie przedmiotu zamówienia – Krzysztof Piech, tel. + 48-604-243-410,

    ul. Mickiewicza 108, 38-200 Jasło

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Oferenci będą związani ofertę przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1. Oferenci zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.

2. Oferenci ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferenci zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Ustawy.

3. Oferta (jeden egzemplarz oryginalny) powinna być sporządzona w języku polskim, na komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane oraz zaparafowane lub podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu Oferenta (dalej „Osoby Uprawnione”). Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez Osoby Uprawnione. Dodatkowo, w przypadku oferty składanej przez konsorcjum, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania członków konsorcjum w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy). Naruszenie któregokolwiek z powyższych wymagań skutkować będzie odrzuceniem oferty.

4. Na ofertę składają się następujące dokumenty.

- Formularz cenowy oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ, za świadczenie usługi na rzecz Zamawiającego w złotych polskich - powiększone o należny podatek VAT,

- Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Oferent spełnia warunki szczegółowe udziału w postępowaniu. Załącznik nr 2 do SIWZ.

- Oświadczenie o braku przez Oferenta podstaw do wykluczenia. Załącznik nr 3 do SIWZ

- Oświadczenia, w których Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Załącznik nr 1 pkt. 5 do SIWZ.

- Załączniki w postaci oświadczeń i dokumentów opisanych w punkcie 5.1 SIWZ.

5. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.1 SIWZ. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punktach 5.1.2. oraz 5.1.3, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum.

6. Każdy Oferent może przedstawić tylko jedną ofertę.

7. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującym kryterium,

2. Zamawiający dokona oceny oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty, jedynie spośród ofert uznanych za ważne, które nie zostaną odrzucone i spełnią wymogi formalne.

Kryterium oceny ofert - najniższa cena 100 %

3. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje Zamawiający po uprzednim sprawdzeniu, porównaniu i ocenie ofert na podstawie kryterium oceny,

4. O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje największa ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium:

- najniższa cena, po zastosowaniu wzoru:

(Cn / Cof.b.) x 100 pkt = C

gdzie:

Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych

Cof.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej,

100 pkt – wskaźnik stały

C – ilość punktów

5. Cena nie może zawierać innych kosztów i składników poza składnikami przedmiotu zapytania zgodnie z punktem 2 SIWZ. Cena powinna być ustalona w oparciu o opis przedmiotu zamówienia.

6. Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone dwie lub więcej ofert, które uzyskały tą samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.

7. Z Oferentem, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Styczeń 5, 2018
Powiat: 
jasielski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z wyłączeniem kryteriów oceny ofert (nie dotyczy trybu negocjacji z ogłoszeniem) oraz warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny ich spełniania. Zmiana może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim podmiotom, które pobrały od Zamawiającego Specyfikację i będzie dla nich wiążąca.

Wymagany termin realizacji zamówienie – 90 dni od dnia podpisania umowy

Kara umowna za każdy dzień opóźnienia wynosić będzie 200,00 PLN(dwieście złotych)

 

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0261/17