Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
PID-MILL Piotr Dydio, ul. Szczudliki 29D, 38-500 Sanok
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest:

1)         Drukarka 3D – system FORTUS 450MC spełniający następujące kryteria:

-           obszar obróbczy min.: X=406, Y=355, Z=406,

-           urządzenie do usuwania materiału podporowego,

-           transformator,

-           oprogramowanie narzędziowe drukarki w wersji 32 i 64-bit,

-           zestaw narzędzi i akcesoriów,

-           startowy pakiet materiałów eksploatacyjnych,

-           instrukcja obsługi, dokumentacja techniczna,

-           deklaracja zgodności maszyny CE,

-           maszyna musi zostać dostarczona pod adres: 38-500 Sanok, ul. Dworcowa 43,

-           cena powinna zawierać instalację oraz szkolenie z zakresu bezpiecznego użytkowania urządzenia.

-           gwarancja minimum 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru, w ofercie należy podać okres gwarancyjny,

-           w przypadku awarii urządzenia znajdującego się na gwarancji czynności serwisowe zostaną podjęte w przeciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, w ofercie należy podać czas reakcji serwisowej,

-           termin wykonania i instalacji urządzenia maksymalnie 12 tygodni od daty złożenia zamówienia, w ofercie należy podać najkrótszy możliwy czas realizacji,

Opis sposobu przygotowania oferty.

  1. Oferta zostanie przedstawiona zgodnie z wymogami określonymi w punktach jak wyżej
  2. Ofertę należy sporządzić na piśmie, w języku polskim. Wszystkie kwoty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Cena ofertowa netto i brutto przedstawiona przez Oferenta musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz będzie ceną niezmienną do końca jego realizacji.
  4. Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto wyrażoną w Euro.
  5. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osobę/by uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy, a podpis/y musi/szą umożliwić identyfikację tożsamości osoby/osób je składającej/cych tj. powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska.
  6. Koszty, związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Oferent.
Kod CPV: 
30232100-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

1.         Złożenie oferty wraz z przedstawieniem ceny netto za realizację przedmiotu zamówienia.

2.         Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

3.         Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

4.         Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia.

5.         Znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

6.         Nie jest powiązany osobowo ani kapitałowo z Zamawiającym.

Termin składania ofert: 
piątek, Marzec 17, 2017 - 14:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1)         Oferty można składać:

a)         Pocztą, kurierem albo osobiście: na adres:

PID-MILL Piotr Dydio

ul. Szczudliki 29D

38-500 Sanok

b)         Za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie zeskanowanego, podpisanego oryginału na adres: piotr.dydio@pid-mill.com.pl

2)         Termin składania ofert upływa: 2017-03-17 do godziny 14:00.

3)         Oferty, które wpłyną do zamawiającego po terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.

4)         Ocena ofert zostanie dokonana przez Piotr Dydio, w dn. 2017-03-17.

5)         Wybór najkorzystniejszej oferty dokonywany jest w oparciu o ustalone w zapytaniu ofertowym kryteria wskazane w pkt. 4 i jest dokumentowany protokołem. Wybierana jest oferta która uzyska największą ilość punktów.

6)         Podpisanie umowy z Wykonawcą nastąpi w terminie do 14 dni od daty wyboru oferty.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:

I           Kryteria formalne (bez spełnienia których oferta nie będzie oceniana).

Przygotowanie oferty zgodnie z pkt. „Opis przedmiotu zamówienia” i „Opis sposobu przygotowania oferty” niniejszego zapytania ofertowego.

II          Kryteria merytoryczne

Maksymalna liczba punktów za spełnienie kryteriów merytorycznych wynosi 100 pkt.

  • Cena oferty – 50%

Liczba punktów w kryterium cena zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:

LC = CMIN/CO x100 pkt x 50%

Gdzie:

LC – liczba punktów za kryterium cena

CO – cena netto oferty

CMIN – najniższa cena netto oferty, która wpłynęła w odpowiedzi na zapytanie ofertowe

  • Okres gwarancji – 20%

LG = (GO/GMAX x 100pkt x 20%)

Gdzie:

LG – liczba punktów za długość gwarancji,

GO – przyznany okres gwarancji wyrażona w miesiącach.

GMAX – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji.

  • Czas reakcji serwisowej – 20%

Liczba punktów w kryterium czas reakcji serwisowej zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:

LS = TO x 20%

TO - przyznane punkty zgodnie z poniższą tabelą:

Czas przybycia obsługi serwisowej
Przyznane punkty TO

do 24 godzin
100

powyżej 24 godzin, do 36 godzin
50

powyżej 36 godzin, do 48 godzin
0

  • Termin wykonania – 10%

Liczba punktów w kryterium termin wykonania zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:

LW = WMIN/WO x100 pkt x 10%

Gdzie:

LW – liczba punktów za kryterium termin wykonania,

WO – czas realizacji (ilość dni),

WMIN – najkrótszy czas realizacji (ilość dni),

Wyliczenie oceny ogólnej oferty.

Ocena oferty = LC + LG + LS + LW

 

 

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Czerwiec 9, 2017
Powiat: 
sanocki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

1.         Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów oraz zakresu jej wykonania w następujących okolicznościach:

-           wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;

-           wystąpienia siły wyższej (siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;

-           wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, w zakresie dostosowania do celu zmiany;

-           wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i/lub poszczególnych etapów – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;

-           zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;

2.         Zmiany powyższe nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0272/17