Przedmiotem zamówienia jest:
1) Drukarka 3D – system FORTUS 450MC spełniający następujące kryteria:
- obszar obróbczy min.: X=406, Y=355, Z=406,
- urządzenie do usuwania materiału podporowego,
- transformator,
- oprogramowanie narzędziowe drukarki w wersji 32 i 64-bit,
- zestaw narzędzi i akcesoriów,
- startowy pakiet materiałów eksploatacyjnych,
- instrukcja obsługi, dokumentacja techniczna,
- deklaracja zgodności maszyny CE,
- maszyna musi zostać dostarczona pod adres: 38-500 Sanok, ul. Dworcowa 43,
- cena powinna zawierać instalację oraz szkolenie z zakresu bezpiecznego użytkowania urządzenia.
- gwarancja minimum 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru, w ofercie należy podać okres gwarancyjny,
- w przypadku awarii urządzenia znajdującego się na gwarancji czynności serwisowe zostaną podjęte w przeciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, w ofercie należy podać czas reakcji serwisowej,
- termin wykonania i instalacji urządzenia maksymalnie 12 tygodni od daty złożenia zamówienia, w ofercie należy podać najkrótszy możliwy czas realizacji,
Opis sposobu przygotowania oferty.
- Oferta zostanie przedstawiona zgodnie z wymogami określonymi w punktach jak wyżej
- Ofertę należy sporządzić na piśmie, w języku polskim. Wszystkie kwoty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Cena ofertowa netto i brutto przedstawiona przez Oferenta musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz będzie ceną niezmienną do końca jego realizacji.
- Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto wyrażoną w Euro.
- Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osobę/by uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy, a podpis/y musi/szą umożliwić identyfikację tożsamości osoby/osób je składającej/cych tj. powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska.
- Koszty, związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Oferent.
1. Złożenie oferty wraz z przedstawieniem ceny netto za realizację przedmiotu zamówienia.
2. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
3. Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. Znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6. Nie jest powiązany osobowo ani kapitałowo z Zamawiającym.
1) Oferty można składać:
a) Pocztą, kurierem albo osobiście: na adres:
PID-MILL Piotr Dydio
ul. Szczudliki 29D
38-500 Sanok
b) Za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie zeskanowanego, podpisanego oryginału na adres: piotr.dydio@pid-mill.com.pl
2) Termin składania ofert upływa: 2017-03-17 do godziny 14:00.
3) Oferty, które wpłyną do zamawiającego po terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
4) Ocena ofert zostanie dokonana przez Piotr Dydio, w dn. 2017-03-17.
5) Wybór najkorzystniejszej oferty dokonywany jest w oparciu o ustalone w zapytaniu ofertowym kryteria wskazane w pkt. 4 i jest dokumentowany protokołem. Wybierana jest oferta która uzyska największą ilość punktów.
6) Podpisanie umowy z Wykonawcą nastąpi w terminie do 14 dni od daty wyboru oferty.
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
I Kryteria formalne (bez spełnienia których oferta nie będzie oceniana).
Przygotowanie oferty zgodnie z pkt. „Opis przedmiotu zamówienia” i „Opis sposobu przygotowania oferty” niniejszego zapytania ofertowego.
II Kryteria merytoryczne
Maksymalna liczba punktów za spełnienie kryteriów merytorycznych wynosi 100 pkt.
- Cena oferty – 50%
Liczba punktów w kryterium cena zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
LC = CMIN/CO x100 pkt x 50%
Gdzie:
LC – liczba punktów za kryterium cena
CO – cena netto oferty
CMIN – najniższa cena netto oferty, która wpłynęła w odpowiedzi na zapytanie ofertowe
- Okres gwarancji – 20%
LG = (GO/GMAX x 100pkt x 20%)
Gdzie:
LG – liczba punktów za długość gwarancji,
GO – przyznany okres gwarancji wyrażona w miesiącach.
GMAX – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji.
- Czas reakcji serwisowej – 20%
Liczba punktów w kryterium czas reakcji serwisowej zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
LS = TO x 20%
TO - przyznane punkty zgodnie z poniższą tabelą:
- Termin wykonania – 10%
Liczba punktów w kryterium termin wykonania zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
LW = WMIN/WO x100 pkt x 10%
Gdzie:
LW – liczba punktów za kryterium termin wykonania,
WO – czas realizacji (ilość dni),
WMIN – najkrótszy czas realizacji (ilość dni),
Wyliczenie oceny ogólnej oferty.
Ocena oferty = LC + LG + LS + LW
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów oraz zakresu jej wykonania w następujących okolicznościach:
- wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;
- wystąpienia siły wyższej (siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;
- wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, w zakresie dostosowania do celu zmiany;
- wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i/lub poszczególnych etapów – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
- zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;
2. Zmiany powyższe nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu.