Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Impresja Michał Jaśkowiec, ul. Łąkowa 5, 37-200 Przeworsk
Opis przedmiotu zamówienia: 

1.Dostosowanie obiektu do potrzeb prowadzenia usług regeneracji wtryskiwaczy i pomp wtryskowych – zmiana sposobu użytkowania części budynku handlowo-biurowego na pracownię diagnostyki i regeneracji wtryskiwaczy i pomp wtryskowych oraz kubatury budynku.

Zakres prac przystosowawczych:

- wydzielenie pomieszczeń ścianami G-K i murowanymi,

- wykonanie kominów,

- dostosowanie obiektu do wymagań ochrony przeciw-pożarowej,

- wykonanie elewacji: docieplenie i tynkowanie budynku, wstawienie stolarki zewnętrznej,

- wykonanie posadzek wraz z warstwami termicznymi, akustycznymi i izolacją,

- wykonanie sufitów podwieszanych,

- tynkowanie oraz malowanie i układanie płytek na ścianach wewnętrznych,

- wstawienie stolarki wewnętrznej,

- wykonanie instalacji elektrycznej,

- wykonanie instalacji sanitarnej, w tym: sprężonego powietrza, wentylacji mechanicznej, chłodniczą i klimatyzacją gazową wraz z kotłownią, centralnego ogrzewania, wodociągową, sanitarną i deszczową.

2.Utwardzenie nawierzchni z kostki brukowej o pow. ok. 1581 m2 - place manewrowe i postojowe.

 

Dokumentacja projektowa (projekt budowlany, przedmiar robót) jest dostępna w siedzibie zamawiającego: IMPRESJA Michał Jaśkowiec ul. Łąkowa 5, 37-200 Przeworsk.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel 664-758-627.

Kod CPV: 
45000000-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:

- nazwę i adres oferenta,

- opis nawiązujący do cech wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym,

- termin wykonania przedmiotu zamówienia,

- wartość przedmiotu zamówienia (netto oraz brutto),

- termin ważności oferty, podpis i pieczęć oferenta,

- oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie.

Termin składania ofert: 
środa, Maj 4, 2016 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Siedziba firmy IMPRESJA Michał Jaśkowiec ul. Łąkowa 5, 37-200 Przeworsk.

Oferty składane pisemnie, w zamkniętych kopertach, osobiście lub poprzez wysyłkę z dopiskiem Oferta budynek, w terminie do 04.05.2016r, godz. 9:00. Za termin dostarczenia oferty uważa się termin wpływu oferty do siedziby zamawiającego. Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Nr kryterium: 1
Opis kryterium: Cena
Waga: 80 pkt
Sposób przyznawania punktacji: najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 80 pkt.

Nr kryterium: 2
Opis kryterium: Deklarowany termin zakończenia robót
Waga: 10 pkt
Sposób przyznawania punktacji: najkrótszy termin / termin oferty badanej x 10 pkt

Nr kryterium: 3
Opis kryterium: Oferowany okres gwarancji
Waga: 10 pkt
Sposób przyznawania punktacji: Okres danego oferenta /najdłuższy oferowany okres x 10 pkt

Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty.

Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej tj. takiej, która uzyska największą ilość punktów

Termin wykonania zamówienia: 
niedziela, Grudzień 31, 2017
Powiat: 
przeworski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia po obustronnych konsultacjach i wyrażonej przez niego zgodzie w formie aneksu do umowy.