Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
EAE Elektronik Sp. z o.o., ul. Przemyska 24d38-500 Sanok, Polska
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego:

a)Zasilacza laboratoryjnego sterowanego z PC – 1 szt.

b)Obciążenia elektronicznego sterowanego z PC – 1 sz.

c)Systemu symulacji baterii akumulatorów – 1 szt.

System ten, w założeniu Zamawiającego ma pozwolić na prowadzenie prac badawczo – rozwojowych w systemów bateryjnych.

Zamawiający wymaga dostarczenie kompletnych, gotowych do pracy rozwiązań. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji oraz świadczyć usługi serwisowe dla całości dostarczonego rozwiązania.

Szczegółowo przedmiot zamówienia zdefiniowany jest w załączniku do niniejszego zapytania – Opisie Przedmiotu Zamówienia

Kod CPV: 
38000000-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

 

1.1Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności

 

Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.

 

1.2Zdolności technicznej lub zawodowej

 

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał minimum 1 dostawę sprzętu i/lub oprogramowania do prowadzenia prac badawczo - rozwojowych.

 

Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające fakt wykonania takiej dostawy (np. list referencyjny, kopię protokołu zdawczo – odbiorczego, umowę, fakturę, itp.) określające w sposób jednoznaczny następujące elementy:

  1. podmiot na rzecz którego wykonano dostawę,
  2. datę zakończenia dostaw,
  3. kwotę dostawy,

 

1.3Sytuacji ekonomicznej i finansowej

 

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę podpisał oświadczenie, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację zamówienia. Oświadczenie to stanowi integralną część formularza ofertowego.

 

2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone w ofercie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

3.      W przypadku ofert składanych wspólnie przez kilka podmiotów, wszystkie opisane powyżej warunki musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia (postanowienie o tej treści powinno się znaleźć w umowie konsorcjum). W przypadku oferty składanej łącznie przez kilka podmiotów do oferty należy dołączyć umowę konsorcjum.

4.Z postępowania o udzielenie zamówienia zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz Wykonawcy, wobec których wystąpią przesłanki wykluczenia tj.  

  • wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
  • złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
  • nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
  • nie złożyli wyjaśnień na żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym;

 

5.W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia:

  • dokumenty będące załącznikami do oferty muszą być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną
  • w zakresie warunku określonego w punkcie 1 ppkt. 1.1. – spełniać musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • w zakresie warunku określonego w punkcie 1 ppkt. 1.2. oraz 1.3. – oceniany będzie łączny potencjał Wykonawców

6.Zamawiający dopuszcza, na etapie oceny ofert, jednokrotne uzupełnienie złożonych dokumentów celem potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i/lub skorygowaniu oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich.

7.Uzupełnienie to dokonywane jest przez Wykonawcę, na wezwanie Zamawiającego w terminie i w formie wskazanej w wezwaniu, nie krótszym niż 5 dni kalendarzowych.

8.Uzupełnienie nie może prowadzić do zmiany istotnych parametrów złożonej oferty, w tym całkowitej ceny brutto oferty. 

Termin składania ofert: 
piątek, Lipiec 21, 2017 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sanoku, ul. Przemyska 24D
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 lipca 2017r. o godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego. 
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający ustala następujące kryteria oceny ofert i sposoby przyznawania punktacji

1.W ocenie udział będą brały oferty nieodrzucone złożone przez Wykonawców niewykluczonych
z przedmiotowego postępowania.

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

1. Cena brutto (C) - 80 pkt 

2. Termin dostawy (T) - 10 pkt

3. Warunki płatności (P) - 10 pkt 

Ocena końcowa każdej z ocenianych ofert będzie wyliczona wg wzoru:

W = C + T  + P

gdzie:

W – ocena końcowa ocenianej (badanej) oferty

C – ilość punktów uzyskanych przez ocenianą (badaną) ofertę w kryterium nr 1 (Cena)

T – ilość punktów uzyskanych przez ocenianą (badaną) ofertę w kryterium nr 2 (Termin ukończenia)   

P - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą (badaną) ofertę w kryterium nr 3 (Warunki płatności)     

Oferta może uzyskać maksymalną ilość punktów: 100 pkt

  • Ocena ofert wg kryterium nr 1„Cena” prowadzona będzie zgodnie z poniższym wzorem:

C= (Cn / Co ) x 80 pkt           

gdzie:

C  - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą (badaną) ofertę

Cn - najniższa cena oferty spośród ważnych ofert

Co - cena oferty ocenianej (badanej)

UWAGA:

W zakresie kryterium nr 1, dla porównania i oceny ofert, brana pod uwagę będzie cena oferty brutto (z VAT) wyrażona w PLN podana przez Wykonawcę w Ofercie

Im niższa cena, tym korzystniejsza oferta.

 W ww. kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 80 pkt.

  • Ocena ofert wg kryterium nr 2 „Termin dostawy” prowadzona będzie z zastosowaniem punktacji i zasad jak niżej:

<21 dni  -  10 pkt

od 21 do 28 dni włącznie - 8 pkt

od 29 do 35 dni włącznie - 5 pkt

od 36 do 42 dni włącznie - 2 pkt

42 dni i więcej - 0 pkt

Jako termin dostawy należy rozumieć czas na dostawę wszystkich urządzeń objętych przedmiotem zamówienia. Termin dostawy liczony jest, zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego, tj. pierwszy dzień dostawy przypada na następny dzień kalendarzowy po dniu podpisania umowy dostawy

  • Ocena ofert wg kryterium nr 3 „Warunki płatności” prowadzona będzie z zastosowaniem punktacji i zasad jak niżej

1. 100% płatności po dostawie poszczególnych urządzeń w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury - 10 pkt.

2. Płatność na warunkach:

a) zaliczka 10% wartości zamówienia w terminie 14 dni po podpisaniu umowy

b) płatność końcowa w terminie co najmniej 30 dni po dostawie każdego elementu zamówienia - 5 pkt.

3. Płatność na warunkach:

a) zaliczka 10% wartości zamówienia w terminie 14 dni po podpisaniu umowy

b) płatność zaliczkowa nr 2 w wysokości 70% w terminie 30 dni od daty dostawy urządzenia

c) płatność końcowa w terminie co najmniej 30 dni po uruchomieniu każdego elementu zamówienia - 3 pkt.

4. Płatność na warunkach:

a) zaliczka 30% wartości zamówienia w terminie 14 dni po podpisaniu umowy

b) płatność zaliczkowa nr 2 w wysokości 60% w terminie 30 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru każdego z urządzeń

c) płatność końcowa w terminie co najmniej 30 dni po uruchomieniu każdego elementu zamówienia - 0 pkt.

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Październik 30, 2017
Powiat: 
sanocki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Warunki zmiany umowy, o ile zostały przewidziane, zostały uwzględnione w treści umowy stanowiącej załącznik do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 

Numer projektu: 
RPPK.01.02.01-18-0010/16