Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Caritas Archidiecezji Przemyskiej, ul. Kapitulna 1, 37-700 Przemyśl
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby realizowanego projektu, w tym:

Zadanie nr 1 – Dostawa sprzętu i wyposażenia do Warsztatów Terapii Zajęciowej wraz z jego instalacją, konfiguracją oraz uruchomieniem.

Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik nr 1 do Zapytania, określający minimalne parametry sprzętu i wyposażenia

Zadanie nr 2 – Dostawa sprzętu i wyposażenia gastronomicznego.

Szczegółowy opis zadania  zawiera załącznik nr 2 do Zapytania, określający minimalne parametry sprzętu i wyposażenia.

Inwestycja jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Kod CPV: 
39100000-3
39130000-2
39150000-8
30213000-5
30213100-6
39721000-2
39700000-9
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. nie podlegają wykluczeniu,
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.


 

2. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:

  1. oświadczenie o spełnieniu warunków – załącznik nr 5.
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w zdaniu wcześniejszym składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

Wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Termin składania ofert: 
czwartek, Grudzień 8, 2016 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Siedziba Zamawiającego - Caritas Archidiecezji Przemyskiej, ul. Kapitulna 1, 37-700 Przemyśl

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Kryteriami oceny ofert są:

  1. Kryterium Najniższa cena  = 80 pkt.
  2. Kryterium Termin gwarancji = 20 pkt.

2. Punktacja w kryterium Najniższa Cena: (Cena najniższa / Cena badana) x 80 pkt

3. Punktacja w kryterium Termin gwarancji będzie przyznana na podstawie terminu gwarancji zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty.

Ilość punktów w tym kryterium obliczona zostanie wg poniższego schematu:

- minimalny termin gwarancji - 36 miesięcy – 0 pkt.

- zadeklarowany termin gwarancji – powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy włącznie – 5 pkt.

- zadeklarowany termin gwarancji – powyżej 48 miesięcy do 55 miesięcy włącznie – 10 pkt

- zadeklarowany termin gwarancji – powyżej 55 miesięcy do 60 miesięcy włącznie – 20 pkt

4. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta która uzyska największą ilość punktów

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Styczeń 31, 2017
Powiat: 
leżajski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy:

1. w zakresie sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na:

  1. niedostępność na rynku materiałów wskazanych w zapytaniu, spowodowanych zaprzestaniem ich produkcji lub wycofaniem z rynku;
  2. pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
  3. pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu umowy, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
  4. konieczność zrealizowania prac przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w zapytaniu, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
  5. konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;

2. w zakresie terminu, w przypadku:

  1. gdy będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii;
  2. gdy będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa związanych z przedmiotem umowy;
  3. ograniczenia zakresu zamówienia.

3. w zakresie przedmiotu umowy i wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:

  1. zmiany stawki podatku VAT.
  2. Zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, maksymalnie o 10% wartości umowy
  3. zmiany zasad lub kwoty dofinansowania inwestycji środkami pochodzącymi z Unii Europejskiej;

4. zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć podczas realizacji zamówienia.

Organizator postępowania zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert bądź unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

W przypadku unieważnienia postępowania zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.

Numer projektu: 
RPPK.06.02.02-18-0035/15