Krótki opis przedmiotu zamówienia: wypalarka laserowa 2D fiber - 1 kpl.
Minimalne parametry techniczne urządzenia:
wypalarka laserowa 2D fiber - 1 kpl. Zakres dostawy powinien obejmować kompletną maszynę wg. wymagań opisanych w załączniku "nr 3 Specyfikacja dostaw i usług", gotową do pracy w miejscu eksploatacji, łącznie z systemem chłodzenia maszyny i rezonatora, odciągiem dymu i drobnych cząsteczek powstających podczas procesu cięcia.
- Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego: PPHU STALBUD Mariusz Całka, 37-110 Brzóza Stadnicka 79,
- Oferta powinna zostać złożona w terminie do 27.11.2017 roku do godziny 10:00. W przypadku przesyłania oferty Pocztą Polską bądź firmą kurierską decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby firmy Zamawiającego.
- Oferty składane/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej do siedziby Zamawiającego wraz z dopiskiem „Oferta na dostawę wypalarki laserowej 2D fiber – nie otwierać do dnia 27.11.2017r. do godziny 11:30”. Oferty składane w innej formie nie będą przyjmowane oraz rozpatrywane przez Zamawiającego.
- Oferta powinna być sporządzona na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego,
- Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta.
- W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne z wymaganiami Kodeksu cywilnego upoważniające do wykonania tej czynności.
- Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów rejestrowych.
- Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Oferent.
- Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
- Otwarcie kopert z Ofertami nastąpi w dniu 27.11.2017 roku o godzinie 11:30 w siedzibie Zmawiającego,
- Wszyscy oferenci biorący udział w procedurze o udzielenie zamówienia, będą mieli możliwość uczestniczenia osobiście w posiedzeniu otwarcia kopert z ofertami we wskazanym terminie i miejscu (27.11.2017 rok., godz. 11:30, siedziba Zamawiającego). Zamawiający przed otwarciem kopert z ofertami poda do wiadomości oferentów kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W trakcie spotkania Zamawiający poinformuje również oferentów o ilości złożonych ofert, a także pod nazwy i adresy wykonawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert (kryterium: czas realizacji, gwarancja). Oferenci podczas spotkania będą mieli możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
- Wyniki rozstrzygnięcia wyboru zostaną wysłane do każdego Wykonawcy, który złoży ofertę oraz opublikowane zostaną na stronie internetowej Zamawiającego (www.stalbud.org.pl) oraz bazie konkurencyjności (www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl), niezwłocznie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny, w szczególności, gdy kwota przeznaczona przez Zamawiającego na wykonanie zamówienia będzie niższa od oferty przewidującej najniższą cenę. W takim wypadku, wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
- Oferent ma możliwość składania pytań do niniejszego Zapytania ofertowego.
- Zamawiający udziela odpowiedzi ws. treści Zapytania ofertowego, jeżeli prośba o udzielenie wyjaśnień wpłynie nie później, niż do końca dnia 09.11.2017 r. Jeżeli prośba taka wpłynęła w terminie późniejszym albo prośba ta dotyczy udzielonych już wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
- Treść zapytań wraz z odpowiedziami Zamawiający przekazuje do wiadomości wszystkich oferentów za pomocą własnej strony internetowej, bez wskazywania autora pytania.
- Sposób porozumiewania się Zamawiającego z oferentami: szczegółowych informacji nt. przedmiotu zamówienia udziela Pan Mariusz Całka w formie pisemnej (elektronicznej) pod adresem e-mail: stalbud@stalbud.org.pl faksem pod nr. 17 224 80 97 wew.25, lub pisemnie na adres Zamawiającego.
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium:
Lp._Kryterium (symbol)_Waga kryterium
1___Cena oferty (C)_________60%
2___Termin realizacji (T)_____30%
3___Gwarancja (G)__________10%
1. Kryterium: C – Cena oferty – Waga 60%:
- Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia
- Cena powinna być wyrażona w złotych polskich.
- Ceny w złotych należy podać do dwóch miejsc po przecinku.
- Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu.
W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów za kryterium „cena oferty” wyliczonych w oparciu o wzór:
Cena oferty najniższej
C = -------------------------------------------- x 60 = ilość punktów
Cena rozpatrywanej oferty
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 60 pkt.
2. Kryterium T - termin realizacji – waga 30%
W ramach tego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert pod kątem czasu realizacji przedmiotu zamówienia
- Termin realizacji: do 90 dni - 30 pkt.
- Termin realizacji: od 91 dni do 100 dni - 10 pkt.
- Termin realizacji: powyżej 100 dni - 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 30 pkt.
3.Kryterium G – gwarancja - waga 10%
którego wartość punktowa zostanie wyliczona wg wzoru:
a) za proponowany okres gwarancji poniżej 24 miesięcy - 0 pkt
b) za proponowany okres gwarancji 24 miesiące lub dłuższy - 10 pkt.
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 10 pkt.
Punkty przyznane w kryterium ceny oraz kryterium Terminu realizacji zostaną zsumowane. Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach wszystkich kryteriów wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą sumaryczną liczbę punktów według wzoru:
Ʃ = C + T + G
Gdzie:
Ʃ – łączna suma przyznanych punktów
C – liczba punktów przyznana w kryterium „CENA”
T – liczba punktów przyznana w kryterium „TERMIN REALIZACJI”
G – liczba punktów przyznana w kryterium „GWARANCJA”
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
WARUNKI, ZMIANY UMOWY, KARY UMOWNE I ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:
- odstąpienia od realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w wysokości 15% wartości umowy,
- zwłoki w wykonaniu przedmiotu zamówienia – w wysokości 0,1 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki, nie więcej niż 10% wartości umowy
- zwłoki w usunięciu wad lub usterek stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji jakości za wady – 0,1 % wynagrodzenia umownego netto elementu robót, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu wyznaczonego na usunięcie wad, nie więcej niż 10% wartości umowy
3. Kary umowne nie dotyczą przypadków spowodowanych siłą wyższą.
4. Odstąpienie od umowy przysługiwać będzie Zamawiającemu w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia, który nie spełnia wymagań zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz złożonej przez Wykonawcę ofercie.
5. Zmiany umowy o zamówienie dopuszczalne są w niżej wymienionych przypadkach:
- zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
- zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy,
- zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę lub Zamawiającego,
- zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było wcześniej przewidzieć.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy.
8. Przedłużenie terminów zakończenia przedmiotu zamówienia dopuszczalne jest wyłącznie w przypadku:
- przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
- działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
- wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności,
- innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia dostaw lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową,
9. W sytuacjach opisanych w ust. 8 pkt. 1-4, przedłużenie terminu zakończenia dostaw wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem oraz aneksu do umowy podpisanego przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Ponadto opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
10. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach i będzie zwolniony od zapłaty kary.
11. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa.