Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
PiS OPAKOWANIA sp. z o.o., ul. Niegłowicka 9 , 38-200 Jasło
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiot zamówienia:  wiązarka automatyczna
Specyfikacja techniczna:
– stan:  fabrycznie nowy
– ilość:  1 szt.
– zastosowanie:  opasywanie pakietów kartonów taśmą polipropylenową
– rodzaj / typ wiązarki:  wiązarka ramowa
– wymiar ramy – szerokość:  min. 1200 mm ; max. 1300 mm
– wymiar ramy – wysokość:  600 mm
– szerokość taśmy wiążącej:  5 mm
– wydajność:  min. 25 cykli / minutę
– gotowość do pracy po uruchomieniu:  do 40 sekund
– włącznik nożny
– serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski

Kod CPV: 
42000000-6
42900000-5
42990000-2
Warunki udziału w postępowaniu : 

Oferta powinna zawierać co najmniej:
– wartość oferty netto
– parametry techniczne przedmiotu zamówienia
– okres gwarancji
– termin wykonania zamówienia w formacie:  dzień-miesiąc-rok  lub  rok-miesiąc-dzień
– okres ważności oferty  (minimum 2 miesiące)
– nazwa oferenta, pieczątka firmowa i podpis oferenta

Cena netto musi uwzględniać:
– dostawę loco ul. Niegłowicka 9, 38-200 Jasło
– uruchomienie maszyny i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi technicznej

Termin wykonania zamówienia:  10.09.2016  (data podpisania Protokołu Zdawczo-Odbiorczego)

Rozpatrywane będą wyłącznie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, tj.:
– spełnienie wymogów specyfikacji technicznej (opis przedmiotu zamówienia) dopuszcza ofertę do rozpatrywania (ocena 0/1; niespełnienie wymogów specyfikacji technicznej skutkuje odrzuceniem oferty)
– spełnienie warunków udziału w postępowaniu dopuszcza ofertę do rozpatrywania (ocena 0/1; niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkuje odrzuceniem oferty)

Termin składania ofert: 
środa, Kwiecień 27, 2016 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

I. Miejsce, termin i forma składania ofert:

  1. Termin składania ofert:  27.04.2016  godz. 10:00
    Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
    Oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną odrzucone.
  2. Miejsce składania ofert:
    PiS OPAKOWANIA sp. z o.o. , ul. Niegłowicka 9, 38-200 Jasło
  3. Forma składania ofert:
    Ofertę należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie oznaczonej „Oferta – wiązarka automatyczna”.
    Ofertę należy dostarczyć osobiście, wysłać listem poleconym lub przesyłką kurierską.

II. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 27.04.2016 r. o godzinie 11:00 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: 
PiS OPAKOWANIA sp. z o.o. , ul. Niegłowicka 9, 38-200 Jasło.
Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert – otwarcie ofert jest jawne.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (waga):
– cena netto – waga 90%
– okres gwarancji – waga 10%

Sposób przyznawania punktacji w kryterium wyboru oferty:
P = Pc+Pg
Pc = (Cn/Co)*Cw
Pg = (Go/Gn)*Gw
gdzie:
P – łączna liczba uzyskanych punktów przez rozpatrywaną ofertę (ocena końcowa)
Pc – liczba punktów w kryterium „cena netto”
Pg – liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”
Cn – najniższa oferowana cena netto spośród wszystkich ofert ważnych i nie odrzuconych
Co – cena netto rozpatrywanej oferty
Cw – waga kryterium „cena netto” (90%)
Go – okres gwarancji w rozpatrywanej ofercie
Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ofert ważnych i nie odrzuconych
Gw – waga kryterium „okres gwarancji” (10%)

Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ocenę końcową.
Maksymalna ilość punktów do uzyskania wynosi 100.

Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Wrzesień 10, 2016
Powiat: 
jasielski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
– uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
– posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
– pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
– pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany warunków umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego.
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Informacja na temat ewentualnych zamówień uzupełniających:
Nie przewiduje się.

Postanowienia dodatkowe:
Wyłonienie dostawcy może zostać unieważnione bez podania przyczyny przez Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Osoba uprawniona do kontaktowania się w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Edward Petrycki
e-mail:  pisopak@wp.pl
tel.: 13 4410004

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0741/15