Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Invest Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 335-105 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

I. Dostawa wózka widłowego (1szt.)

Wózek jezdniowy podnośnikowy z mechanicznym napędem podnoszenia, o udźwigu minimum 3500 kg;

  1. Wymiary zewnętrzne 
    1. Długość do czoła wideł: max 2813 mm;
    2. Szerokość: max 1296 mm;
    3. Wysokość daszka ochronnego: max 2180 mm;
    4. Promień skrętu: max 2550 mm;
  2. Silnik
    1. Silnik: przemysłowy - zasilany gazem LPG;
    2. Liczba cylindrów: max czterocylindrowy;
    3. Pojemność: od 2000 cm3 do 2500 cm3 ;
    4. Moc: min 36kW, osiągana przy prędkości obrotowej mocy znamionowej: max 2200;
    5. Układ wydechowy: wysoki tłumik, umieszczony za kabiną;
    6. Nieregulowany katalizator 2-drożny
  3. Układ jezdny
  1. Wysoko zawieszona tylna oś skrętna
  2. Mokry hamulec wielotarczowy z elektrycznym hamulcem postojowym
  1. Kabina operatora
    1. Pełna kabina z zintegrowanym ogrzewaniem, przesuwnymi szybami bocznymi i tylną oraz szybą czołową z wycieraczką i spryskiwaczem, szyba tył i dach. 
    2. Amortyzowana rama operatora;
    3. Oświetlenie robocze przednie i światła cofania 2 szt. z przodu, 1 szt. z tyłu z osłoną przeciwuderzeniową
    4. Wycieraczka szyby tylnej;
  2. Wyposażenie kabiny
    1. Szerokie stopnie, uchwyt metalowy i mata antypoślizgowa;
    2. „Samochodowy” układ sterowania pedałami: hamulec, gaz lub 3-pedałowy- jazda do przodu, jazda do tyłu, gaz.
    3. Amortyzowany, komfortowy fotel z regulacją wagi operatora;
    4. Regulowany kąt nachylenia kierownicy;
    5. Dźwignia kierunku jazdy umieszczona na kolumnie kierownicy lub układzie 2 pedałowym.
    6. Lusterka wsteczne panoramiczne i szyba na dachu o wysokiej trwałości;
    7. Wyświetlacz z powłoką antyrefleksyjną wyposażony w licznik roboczogodzin, lampki kontrolne ciśnienia oleju silnikowego, temperatury płynu chłodzącego, naładowania akumulatora, hamulca postojowego, temperatury oleju przekładniowego, poziomu oleju hamulcowego, biegu neutralnego, błędów w sterowniku silnika
    8. Dźwiękowy sygnał niezaciągniętego hamulca postojowego;
  3. Układ hydrauliczny
    1. Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego lub hydrostatyczne.
    2. Mechaniczne dźwignie funkcji hydraulicznych umieszczone na panelu przednim lub podłokietniku.
    3. Przesuw boczny zintegrowany w karetce wideł: -/+ 100 mm;
  4. Maszt
    1. Maszt potrójny z wolnym skokiem;
    2. Krata zabezpieczająca;
    3. Wysokość podnoszenia: min 4700 mm;
    4. Udźwig nominalny: min. 3500 kg dla środka ciężkości 500 mm;
    5. Wysokość masztu w stanie złożonym: max 2266 mm;
    6. Wolny skok wideł z karetką: minimum 1497 mm;
    7. Długość wideł min. 1050 mm;
  5. Zabezpieczenia fotela operatora
    1. System automatycznej blokady masztu uniemożliwiający opuszczanie/ podnoszenia i pochylenia masztu, w przypadku opuszczenia fotela przez operatora;
    2. Hamulec postojowy wyposażony w dźwiękowy i wizualny sygnał ostrzegawczy, włączający się, gdy operator opuszcza fotel bez zaciągniętego hamulca postojowego – nie dotyczy napędów hydrostatycznych.
    3. Automatyczny system odłączenia napędu w przypadku opuszczenia fotela przez operatora – nie dotyczy napędów hydrostatycznych.
  6. Poziom hałasu:
    1. Poziom hałasu: maksimum 82 dB – mierzony w kabinie
  7. Skrzynia biegów:
    1. Automatyczna  - nie dotyczy napędów hydrostatycznych
  8. Napęd:
    1. Hydrokinetyczny lub hydrostatyczny
  9. Ogumienie
    1. Opony osi przedniej pełne, super elastyczne o podwyższonej sprężystości i komforcie, rozmiar: minimum 27x10-12;
    2. Opony osi tylnej pełne, super elastyczne o podwyższonej sprężystości i komforcie, rozmiar: minimum 6,50-10;
  10. Gwarancja i serwis
  1. Okres gwarancji: min. 12 miesięcy bądź 1000 mth.
  2. Wymiana wszystkich płynów: olej silnikowy, olej przekładniowy, olej hydrauliczny, płyn do chłodnicy, przeglądów gwarancyjnych nie przekroczy w okresie gwarancji 4000 zł.
  3. Czas reakcji serwisu maks. 24h
  4. Dostępność części w 24h

Wytyczne:

  1. Maszyna ma być fabrycznie nowa, rok produkcji 2016 lub 2017.
  2. Zamawiający nie dopuszcza dostawy maszyny będącej prototypem.
  3. Wykonawca odpowiada za prawidłowe wykonanie, dostawę i rozładunek maszyny objętej przedmiotem zamówienia.
  4. Wykonanie rozładunku maszyny objętej przedmiotem zamówienia ma się odbyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie zakładu w Woli Dalszej.
  5. Potwierdzeniem wykonania prac, tj. dostawy i rozładunku maszyny objętej przedmiotem zamówienia będzie końcowy protokół zdawczo-odbiorczy.
  6. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi w obecności przedstawiciela Wykonawcy.

 

II. Przeprowadzenie przez Wykonawcę instruktażu z obsługi wózka dla załogi Zamawiającego.

Wytyczne:

1)Przeprowadzenie instruktażu musi zostać przeprowadzone:

a.po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego;

b.w ustaleniu z Zamawiającym;

c.w miejscu pracy przedmiotu zamówienia;

2)Pracownicy wskazani przez Zamawiającego zostaną poinstruowani z zakresu obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia. Instruktaż ma być przeprowadzone w taki sposób, aby po jego zakończeniu pracownicy Zamawiającego byli zaznajomieni ze wszystkimi szczegółami procesu obsługi oraz mogli samodzielnie prowadzić eksploatację maszyny.

 

III. Dostarczenie przez Wykonawcę niezbędnej dokumentacji.

Wytyczne:

1)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w języku polskim (wersja papierowa w 2 egz. oraz na nośniku CD w formacie PDF w 2 egz.):

a.pełną dokumentację umożliwiającą rejestrację wózka w UDT;

b.niezbędnej dokumentacji i pozwoleń określonych prawem dla eksploatacji (również pod względem BHP), tzn. pomiary hałasu na stanowiskach pracy przedmiotu zamówienia z orzeczeniem wielkości NDN wraz z interpretacją uzyskanych wyników.

c.karty gwarancyjne i serwisowe;

d.instrukcję systematycznej obsługi (codziennej, tygodniowej itd.), użytkowania i instrukcję bhp oraz instrukcję obsługi i konserwacji;

e.deklaracje zgodności CE lub równoważne;

f.dokumentację techniczną DTR;

g.katalog części zamiennych;

h.książki obsługi codziennej (konserwacji urządzeń).

2)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumentację, o której mowa powyżej w terminie wykonania przedmiotu zamówienia.

3)Zamawiający może wnieść uwagi do dostarczonej przez Wykonawcę dokumentacji, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić lub odnieść się do nich, w terminie obustronnie ustalonym. Wniesienie przez Zamawiającego uwag do przekazanej przez Wykonawcę dokumentacji nie może stanowić przyczyny odmowy podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem przypadku braku kompletności przekazanej dokumentacji (z uwzględnieniem ppkt 2).

 

IV. Zrealizowanie   przez   Wykonawcę   pozostałych   obowiązków   niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

Wytyczne:

Wykonanie przez Wykonawcę następujących obowiązków:

1)odbiór i dostarczanie naprawianej maszyny z i do miejsca dostawy na koszt Wykonawcy w okresie gwarancji, jeśli zajdzie taka konieczność;

2)umieszczenie na wyrobie oznaczenia CE;

3)prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia oraz odpowiedzialność za prawidłowe działanie maszyn. Przedmiot zamówienia musi być wykonany kompleksowo, z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć.

Kod CPV: 
42415110-2
Warunki udziału w postępowaniu : 

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać warunki dotyczące:

 

A.Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o ile wynika to z odrębnych przepisów

 

Zamawiający nie określa wymogów minimalnych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny

spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia

o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

B.Zdolności technicznej lub zawodowej

 

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał minimum 2 dostawy obejmujące swoim zakresem dostawę fabrycznie nowego wózka widłowego (wykaz dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców). Każda dostawa ma być poświadczona kopią protokołu zdawczo – odbiorczego lub innym dokumentem, o wartości minimum 50 000,00 zł netto każda.

 

C.Sytuacji ekonomicznej i finansowej

 

Zamawiający nie określa wymogów minimalnych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny

spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia

o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

W przypadku ofert składanych wspólnie przez kilka podmiotów, wszystkie opisane powyżej warunki musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum.

 

Nie dołączenie wymaganych dokumentów lub dołączenie dokumentów niepotwierdzających spełnienia ww. warunków spowoduje odrzucenie oferty.

 

W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Nie złożenie wyjaśnień w nakreślonym przez Zamawiającego terminie oraz wymaganej formie może być podstawą do odrzucenia oferty. 

 

Z przedstawionych treści dokumentów musi wynikać w sposób jednoznaczny i nie budzący żadnych wątpliwości spełnienie warunku udziału w postępowaniu, którego dany dokument dotyczy. 

Termin składania ofert: 
piątek, Styczeń 20, 2017 - 09:30
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferty należy złożyć do dnia 20 stycznia 2017 do godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie, ul. Boya – Żeleńskiego 3, w dziale księgowości.
  2. Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: adres Wykonawcy, adres Zamawiającego, dopisek „Oferta na dostawę wózka widłowego. Nie otwierać do dnia 20 stycznia 2017 do godz. 9:30”
  3. Oferty można składać osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską. Oferty złożone w inny sposób, w tym drogą elektroniczną zostaną odrzucone.
  4. Za datę złożenia oferty uznaje się datę jej wpływu do siedziby Zamawiającego. Oferty, które spłyną po terminie wyznaczonym na składanie ofert nie będą rozpatrywane.
  5. Każdy Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty i/lub oferty częściowej i/lub oferty wariantowej spowoduje odrzucenie przez Zamawiającego wszystkich złożonych ofert.
  6. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków opisanych w pkt. 6 niniejszego zapytania, a także opisujące oferowany zakres robót i dostaw w sposób pozwalający stwierdzić ich zgodność z wymogami minimalnymi opisanymi w przedmiocie zamówienia. Dla robót budowlanych obowiązkowo należy dołączyć kosztorys ofertowy zgodny z przedstawionym przedmiarem robót.
  7. Wykonawca powinien złożyć ofertę z ceną wyrażoną w Polskich Złotych (PLN). W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę z ceną wyrażoną w walucie innej niż PLN Zamawiający dokona przeliczenia ceny na PLN z wykorzystaniem kursu średniego NBP z dnia składania ofert.
  8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 stycznia 2017 do godz. 9:40 w siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie, ul. Boya – Żeleńskiego 3
  9. Okres związania z ofertą powinien wynosi 60 dni licząc od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego jako termin złożenia oferty.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Ustala się następujące kryteria oceny ofert i sposób przyznawania punktacji.

 

Kryterium 1: Cena (C) – 60 punktów

 

W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:

 

C =  (Najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu / Cena badanej oferty) x 60 punktów

 

gdzie: C - ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto.

 

Kryterium 2: Gwarancja (G) – 40 punktów

 

W powyższym kryterium oceniana będzie ilość pełnych miesięcy przez jaką wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:

 

Gwarancja

Liczba godzin

12 m-ce lub 1000 motogodzin

0 punktów

24 m-ce lub 2000 motogodzin

15 punktów

36 m-cy lub 3000 motogodzin

30 punktów

48 m-cy lub 4000 motogodzin

35 punktów

60 m-cy lub 5000 motogodzin

40 punktów

 

 

Minimalny okres gwarancji, jaki może zaoferować wykonawca to 12 miesięcy lub 1000 motogodzin. Oferta wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 m-ce, zostanie odrzucona.

W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy do wzoru zostanie podstawiony okres 60 m-cy.

 

 

 

Łączna liczba punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kategoriach wyliczoną wg wzoru:

 

PO = C + G

 

Maksymalna liczba punktów wynosi 100. Zamawiający dokona wszystkich obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów. 

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Maj 19, 2017
Powiat: 
łańcucki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Warunki zmiany umowy, o ile zostały przewidziane, zostały uwzględnione w treści umowy stanowiącej załącznik do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0073/16-00