Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCJI USŁUG I HANDLU CIS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA, Pogwizdów 155,37-126 Medynia Głogowska
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest w szczególności:

  1. Dostawa 5 szt. wózków spalinowych tj. wózek czołowy gazowy z osprzętem w postaci chwytaka do pianki poliuretanowej.
  2. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia fabrycznie nowych urządzeń w miejsce wskazane przez Zamawiającego, transportem zorganizowanym przez Wykonawcę  na jego koszt i na własne ryzyko.
  3. Wykonawca dostarczy pełną dokumentację wszystkich dostarczanych urządzeń wraz z instrukcją w języku polskim oraz:

 niezbędne regulacje i pomiary dopuszczające urządzenie do użytkowania, niezbędną dokumentację i pozwolenia określone prawem dla eksploatacji (również pod względem BHP), kartę gwarancyjną i serwisową w języku polskim; instrukcję systematycznej obsługi (codziennej, tygodniowej itd.), instrukcję obsługi i konserwacji, w języku polskim,dokumentację techniczno-ruchową (instrukcja obsługi) w języku polskim.

Wykonawca będzie zobowiązany do  dokonania montażu, przeprowadzenia rozruchu próbnego i testów funkcjonowania dostarczonych urządzeń.

Dodatkowe wymagania:

1) Dostarczane wózki powinny obowiązkowo posiadać certyfikat CE potwierdzony przekazaniem deklaracji zgodności CE oraz umieszczonym na wyrobie oznaczeniu CE,

2) Wózki powinny spełniać wszelkie aktualne wymagania zgodne z Polskimi Normami oraz przepisami BHP, jak również określone w  rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008r. (t.j.Dz.U.2008 Nr 199 poz. 1228)  w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn jak również Kodeksu pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 1998 r. nr 21, poz. 94) Rozdział IV Maszyny i inne urządzenia techniczne art. 216 ustawy z 26 czerwca 1974 r.

Gwarancja i serwis

Wykonawca udzieli na dostarczony w ramach umowy przedmiot zamówienia co najmniej 18 miesięcznej rękojmi oraz co najmniej 24 miesięcy gwarancji liczonej od daty podpisania Protokołu Odbioru.

Pełny zakres gwarancji dotyczy bezpłatnego serwisu w okresie trwania gwarancji obejmującego pełny zakres obsługi, przeglądów i napraw (wraz z transportem i wymianą części zamiennych, dojazdami, robocizną itp.).

W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia zaistniałych awarii w terminie nie dłuższym niż 21  dni od chwili przyjęcia zgłoszenia ich zaistnienia. W przypadku, gdy nie jest możliwa naprawa w miejscu, Wykonawca dokona odbioru i dostarczenia naprawionego wózka na własny koszt.

Serwis pogwarancyjny

Serwis pogwarancyjny rozpoczyna się od dnia wygaśnięcia gwarancji i powinien trwać minimum 5 lat. Zapewnienie serwisu pogwarancyjnego na zakupiony przedmiot umowy obejmuje gotowość płatnego świadczenia czynności przez Wykonawcę, o których mowa w ww. podpunkcie dotyczącym gwarancji.

Wykonawca powinien zapewnić dostępność części zamiennych przez okres min. 5 lat.

Szczegółowe ustalenia dotyczące warunków serwisu pogwarancyjnego zostaną sprecyzowane w umowie, którą Zamawiający i Wykonawca zawrą po wygaśnięciu gwarancji. Wycena kosztów naprawy tzn. roboto godzin oraz części zamiennych, która zostanie ustalona w umowie serwisu pogwarancyjnego nie może być większa niż ceny obowiązujące u Wykonawcy w momencie zawierania umowy serwisu pogwarancyjnego.

Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na dostarczane urządzenia na terenie kraju.

 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym parametry techniczne urządzeń precyzuje załącznik nr 5 do  zaproszenia.

Uwaga!

Ewentualne wskazane w opisie nazwy własne urządzeń, producentów itp. określają jedynie minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego w załączonych dokumentach, ale obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia, itp. spełniają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego.

Kod CPV: 
42410000-3
42415100-9
42415000-8
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do udziału w niniejszym postępowaniu dopuszczeni będą Wykonawcy spełniający poniższe wymagania:

1. Wymagania dotyczące doświadczenia wykonawcy:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie są zobowiązani wykazać, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie co najmniej 2 dostawy, wózków widłowych o wartości co najmniej 600 tys. zł. netto (słownie: sześćset tysięcy złotych netto) każda.

Uwaga!

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

2. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość.

3. Z udziału w postępowaniu wykluczeni będą Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii  poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty:

  1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada doświadczenie w zakresie opisanym powyżej  wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wykaz dostaw  (załącznik nr 3 do  zaproszenia) wraz z referencjami lub poświadczeniami należytego ich wykonania.
  2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wskazanych w pkt V 2 Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (załącznik nr 1 do zaproszenia).

Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w  zaproszenia, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. V.2 zaproszenia.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V. 2. zaproszenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Termin składania ofert: 
piątek, Lipiec 1, 2016 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: PPUIH CIS Sp. z o. o., Pogwizdów 155, 37-126 Medynia Głogowska (sekretariat) z dopiskiem:  Zaproszenie do składania ofert na zadanie pn.  „Dostawa wózków widłowych”.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu  01.07.2016 r. o godz. 9:05 w siedzibie Zamawiającego.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

1) Cena – 90 pkt. (90%)

Liczba punktów w kryterium „cena” będzie przyznawana według poniższego wzoru:

Pi=(Cmin/Ci) x 90

Pi  - liczba punktów dla oferty badanej w kryterium „cena”;

Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert;

Ci - cena brutto oferty badanej

2) Oferowany okres rękojmi (podany w miesiącach ) – waga 10 pkt (10%)

Uwaga!

Okres rękojmi nie może być krótszy niż 18 miesięcy

Ofercie z najdłuższym okresem rękojmi zostanie przyznane 10 punktów,

Ofercie z 18 miesięcznym okresem rękojmi zostanie przyznane – 0 punktów.

Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów wg. poniższego wzoru:

Pc=(Gb/Gn) x 10

Pc – ocena punktowa oferty „n” za kryterium „okres rękojmi”;

Gb – okres rękojmi jakości badanej oferty;

Gn – najdłuższy okres rękojmi spośród wszystkich złożonych ofert.

2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

3.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, której zostanie przyznana najwyższa liczba punktów na podstawie ww. kryteriów.

4.Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.

5.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Październik 17, 2016
Powiat: 
łańcucki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia wyłącznie w formie pisemnego aneksu z następujących powodów:

1) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:

a)  w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,

b) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu oraz opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy,

c) wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,

2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: zmiana stawki urzędowej podatku VAT o kwotę wynikającą z tej zmiany.

3. Inne zmiany:

1) zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,

2) otrzymanie decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany.

Warunki zmian:

  1. inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
  2. uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
  3. forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.