Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Stowarzyszenie "EKOSKOP", ul. Strzelnicza 15/9;35-103 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego w ramach projektu pn.: „PODKARPACKIE CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ ZAZIELENIA EDUKACJĘ”, finansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, dzięki wsparciu dotacji od Kulczyk Foundation – Konkurs Grantowy 2017/1, projekt będzie złożony także w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020; Oś Priorytetowa Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego; Działanie 4.5 Różnorodność biologiczna.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup pomocy – sprzętu dydaktycznego oraz dostawę na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. Podkarpackie Centrum Edukacji Ekologicznej w Rzeszowie, ul. Lubelska 28/4 lok. 1; 35-233 Rzeszów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikiem SOPZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Zamówione wyposażenie musi być fabrycznie nowe. Dostarczone wyposażenie musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem (wyżej wskazane dokumenty należy dostarczyć do Zamawiającego w dniu dostawy zakupionych towarów). Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Dostarczone wyposażenie musi być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.

Podane w opisie przedmiotu zamówienia jakiekolwiek nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, eksploatacyjnych i użytkowych Zamawiającego.

Kod CPV: 

39162100-6 – pomoce dydaktyczne

39162110-9 – sprzęt dydaktyczny

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe  

Warunki udziału w postępowaniu : 

1.      O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)      kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

Informacje dodatkowe: nie dotyczy

2)      sytuacji finansowej lub ekonomicznej:

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

Informacje dodatkowe: nie dotyczy

3)      zdolności technicznej lub zawodowej:

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

Informacje dodatkowe: nie dotyczy

 

  1. Podstawy wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, który:

1)      w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

2)      bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

3)      wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;

4)      wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia; co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;

5)      w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. -Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);

6)      który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;

7)      który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.

 

         Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:

Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. podstaw wykluczenia wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego.

  1. Zamawiający wyklucza Wykonawców, którzy:

1)      nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu,

2)      nie wykażą braku podstaw wykluczenia,

3)      wobec których zachodzą podstawy wykluczenia.

 

Oferty Wykonawców, którzy wykażą spełnienie wymaganych warunków i brak podstaw wykluczenia zostaną dopuszczone do badania i oceny. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia” – „nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełnia któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.

Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z opisami zawartymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.

Możliwość składania ofert częściowych:

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

Możliwość dodatkowych zamówień:

Zamawiający dopuszcza możliwość dodatkowych zamówień sprzętu spełniającego warunki SOPZ lub o lepszych parametrach.

Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym jego etapie.

Termin składania ofert: 
wtorek, Październik 3, 2017 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1.      Oferty należy składać osobiście Podkarpackim Centrum Edukacji Ekologicznej ul. Lubelska 28/4 lok. 1, 35-233 Rzeszów w godzinach 9:00 – 15:00 lub przesłać skan dokumentów na adres mailowy: ekoskop@ekoskop.rzeszow.pl  do dnia 03.10.2017 r. do godz. 12.00. Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcom bez otwierania.

2.      Miejsce otwarcia ofert: Otwarcie nastąpi w Podkarpackim Centrum Edukacji Ekologicznej ul. Lubelska 28/4 lok. 1, 35-233 Rzeszów 3 października 2017 r. o godz. 12.30.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Listopad 15, 2017
Powiat: 
M. Rzeszów
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Ocena kryterium oferty winna być liczona do dwóch miejsc po przecinku według zasady: wartość równe lub wyższe od 5 - w górę, wartość mniejsze od 5 - w dół.

 

a) Cena wykonania zamówienia – waga 60%.

Cena wykonania zamówienia – obejmuje cenę dostawy. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalna ilość punktów (60 pkt), oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji „mniej lepiej” w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:

C=(Cmin / Coferta) * 100 pkt. * 60%,

Cmin - oznacza najniższą cenę zaoferowaną w postępowaniu,

Coferta - cena badanej oferty.

 

b) Okres gwarancji - waga 40 %

Okres gwarancji – Zamawiający wymaga, aby zaproponowany przez Wykonawców okres gwarancji był nie krótszy niż 2 lata. Jeżeli wykonawca zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 2 lata (24 miesięcy), jego oferta zostanie odrzucona jako nie odpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Wg wzoru:

O=( Ooferta / Omax) * 100 pkt. * 40%,

Omax - oznacza najdłuższy okres gwarancji zaoferowany w postępowaniu,

Ooferta - okres gwarancji badanej oferty.

 

 

Zamawiający wybierze oferty najkorzystniejsze tzn. takie, które będą odpowiadać wszystkim wymogom zapytania ofertowego i zostaną ocenione w podanych kryteriach wyboru jako najkorzystniejsze tj. takie, które uzyskały najwyższą liczbę punktów. Jeżeli w przypadku dwóch lub więcej ofert ilość otrzymanych punktów będzie równa i zarazem najwyższa, to wybiera się ofertę o najniższej cenie.

 

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.