Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Gmina Krasne, 36-007 Krasne 121
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych,  niezbędnych do realizacji zajęć w ramach projektu „Rozwiń swoje kompetencje – ukształtuj swoją przyszłość” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup pomocy dydaktycznych oraz   dostawę na miejsca wskazane przez Zamawiającego, tj. do Zespołu Szkół w Strażowie – Szkoła Podstawowa i Gimnazjum, oraz do Zespołu Szkół w Malawie - Gimnazjum w Malawie. Szczegółowy opis zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Zamówione wyposażenie musi być fabrycznie nowe. Dostarczone wyposażenie musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem (wyżej wskazane dokumenty należy dostarczyć do zamawiającego w dniu dostawy zakupionych towarów). Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dostarczone wyposażenie musi być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. Podane w opisie przedmiotu zamówienia jakiekolwiek nazwy własne, znaki towarowe, patent  lub  pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, eksploatacyjnych i użytkowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w tej części przedmiotu zamówienia rozwiązania równoważne, pod warunkiem zapewnienia tych samych lub lepszych od wskazanych w  dokumentach przetargowych parametrów. 

Kod CPV: 
39162100-6
38651000-3
39710000-2
39711100-0
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. O udzielenia zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
  1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
    o ile wynika to z odrębnych przepisów

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  1. zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  1. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie Wykonawcy, którzy nie są powiązani  z Zamawiającym  osobowo  lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem  procedury  wyboru  wykonawcy a  wykonawcą,  polegające  w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu  co  najmniej  10%  udziałów  lub  akcji ,  o  ile  niższy  próg  nie  wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w  linii  prostej,  pokrewieństwa  drugiego  stopnia  lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki  lub kurateli.

Sposób oceny spełniania  braku podstaw wykluczenia:

Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego.

W sytuacji wystąpienia powiązania, o którym mowa w pkt. 2) powyżej Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

  1. Podstawy wykluczenia wykonawcy z udziału  w  postępowaniu.  Zamawiający wykluczy  z udziału w postępowaniu  wykonawcę,  który:
    1. w wyniku lekkomyślności  lub niedbalstwa  przedstawił  informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na  decyzje  podejmowane przez za mawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
    2. bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamaw1aJącego lub pozyskać   informacje   poufne,   mogące   dać   mu   przewagę   w   postępowaniu  o udzielenie za mówienia;
    3. wykonawcę, który brat udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także  osoba  wykonująca  pracę  na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brat udział w  przygotowaniu  takiego  postępowania,  chyba  że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane  w  inny  sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w  postępowaniu;
    4. wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie  konkurencji   między   wykonawcami   w   postępowaniu   o   udzielenie za mówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków  dowodowych;
    5. w stosunku do którego  otwarto  likwidację,  w  zatwierdzonym  przez  sąd układzie  w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację  jego majątku  w trybie  art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo  restrukturyzacyjne (Dz. U.  poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację  majątku  upadłego,  chyba   że  sąd  zarządził  likwidację   jego  majątku w trybie art . 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe    (Dz.U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);
    6. który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca  w  wyniku  zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie  wykonał  zamówienie,  co  zamawiający  jest  w  stanie  wykazać  za  pomocą  stosownych środków dowodowych;
    7. który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał  w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji , zawartą z za mawiający m, o którym mowa w art. 3 ust . 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych,  co  doprowadziło  do rozwiązania umowy lub za sądzenia odszkodowania .

Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:

Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. podstaw wykluczenia wg załącznika nr 2 do zapytania ofertowego.

  1. Zamawiający wyklucza wykonawców, którzy:
  1. nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
  2. nie wykażą braku podstaw wykluczenia,
  3. wobec których zachodzą podstawy wykluczenia.
  1. Oferty wykonawców, którzy wykażą spełnienie wymaganych warunków i brak podstaw wykluczenia zostaną dopuszczone do badania i oceny. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły : „spełnia”- „nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełnia któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.
Termin składania ofert: 
czwartek, Sierpień 10, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Krasne, 36-007 Krasne 121, w pok. nr 18  (Sekretariat Urzędu) lub przesłać na powyższy adres, do dnia 10.08.2017 r. do godz. 10:00. Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania.
  2. Miejsce otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Krasne, 36-007 Krasne 121, pokój nr 2,

dnia 10.08.2017 r. o godz. 10:30.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:

Cena – 60% = 60 pkt

Okres gwarancji i rękojmi 40% = 40 pkt

 

 

  1. Kryterium 1 – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:

Najniższa całkowita wartość brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu

----------------------------------------------------------------------------- x 60% x 100 = ……… pkt

Całkowita wartość brutto badanej oferty

 

Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku;

  1. Kryterium 2 – Okres gwarancji i rękojmi  (Ogr):

Zamawiający w kryterium „okres gwarancji i rękojmi” będzie przyznawać punkty według następujących zasad:

Okres gwarancji i rękojmi  – 24 miesiące = 0,00 punktów,

Okres gwarancji i rękojmi – 36 miesięcy = 20,00 punktów.

Okres gwarancji i rękojmi– 48 miesięcy = 40,00 punktów.

 

Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesięcy. W przypadku braku określenia „okresu gwarancji i rękojmi” w formularzu oferty zamawiający przyjmuje, że okres gwarancji i rękojmi przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesięcy.  Najkorzystniejsza oferta w kryterium „okres gwarancji i rękojmi” może uzyskać maksymalnie 40 punktów.

 

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:

P = C + Ogr

gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena

Ogr - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium okres gwarancji i rękojmi

Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.

Zamawiający stosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

Dla każdej części zamówienia oddzielnie wybiera się ofertę najkorzystniejszą.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Wrzesień 15, 2017
Powiat: 
rzeszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 
  1. Zamawiający wykluczy  z udziału w postępowaniu  wykonawcę,  który:
    1. w wyniku lekkomyślności  lub niedbalstwa  przedstawił  informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na  decyzje  podejmowane przez za mawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
    2. bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamaw1aJącego lub pozyskać   informacje   poufne,   mogące   dać   mu   przewagę   w   postępowaniu  o udzielenie za mówienia;
    3. wykonawcę, który brat udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także  osoba  wykonująca  pracę  na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brat udział w  przygotowaniu  takiego  postępowania,  chyba  że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane  w  inny  sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w  postępowaniu;
    4. wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie  konkurencji   między   wykonawcami   w   postępowaniu   o   udzielenie za mówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków  dowodowych;
    5. w stosunku do którego  otwarto  likwidację,  w  zatwierdzonym  przez  sąd układzie  w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację  jego majątku  w trybie  art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo  restrukturyzacyjne (Dz. U.  poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację  majątku  upadłego,  chyba   że  sąd  zarządził  likwidację   jego  majątku w trybie art . 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe    (Dz.U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);
    6. który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca  w  wyniku  zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie  wykonał  zamówienie,  co  zamawiający  jest  w  stanie  wykazać  za  pomocą  stosownych środków dowodowych;
    7. który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał  w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji , zawartą z za mawiający m, o którym mowa w art. 3 ust . 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych,  co  doprowadziło  do rozwiązania umowy lub za sądzenia odszkodowania .

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty  zgodnie z opisami zawartymi we wzorze umowy, stanowiącym  załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

Numer projektu: 
RPPK.09.02.00-18-0060/16