Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
FALLKLANDY Stanisław i Edward Fal S.J., Zahutyń 55, 38-500 Sanok
Opis przedmiotu zamówienia: 

Dostawa optymalizerki - maszyny do cięcia za jednym razem kilku desek czy belek itp., a także wycinania wad drewna z optymalizacją pomiędzy wadami, o minimalnych parametrach technicznych m.in.

  1. Max .długość  materiału - 4100mm
  2. Minimalna długość materiału - 1000mm
  3. Dokładność cięcia +/-0,5mm
  4. Przekroje cięcia :

4.1 Minimalny przekrój materiału 20x50

4.2 Maksymalne przekroje cięcia przy różnych kątach:

a) 0 stopni - 100mmx350mm---150mmx300mm

b) +/-45 stopni-90mmx250mm---150mmx200mm

  1. +/-70 stopni  90mmx120mm----150mmx100mm

    5. Dokładność obrotu stołu +/-0,1 Stopnia 
    6. Moc  silnika min. 5,5kw
    7. Prędkość cięcia od 0,1 sekundy do 1 sekundy  w zależności od grubości materiału 
    8. System rozpoznający grubość materiału 
    9. System do wycinania wad ,cięcie na kresce  fluorescencyjnej.
    10. Instrukcja obsługi i inne dokumenty związane z maszyną w języku polskim
     
    Miejsce dostawy - miejscowość: Zagórz, powiat: sanocki, województwo: podkarpackie, Rzeczpospolita Polska.
     

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zapytaniu ofertowym opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.

     

Kod CPV: 
42642100-9
Warunki udziału w postępowaniu : 

1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców którzy:
1.1.1 są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe należy rozumieć wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na
a)  uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
1.1.2. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
1.1.3 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
1.1.4 należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z 16.2.2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymaganych dokumentów:
2.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru działalności gospodarczej;
2.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
2.2.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, ze względu na powiązania osobowe i kapitałowe z Zamawiającym.

2.2.2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień publicznych.
2.3. Oświadczenie o posiadanych zasobach technicznych i możliwości zrealizowania zamówienia.
2.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
2) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;.

Oferenci zobowiązani są do przedstawienia Oświadczenia o posiadanych zasobach technicznych i możliwości zrealizowania zamówienia.

 

 

Termin składania ofert: 
środa, Kwiecień 20, 2016 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty stanowiące odpowiedź na niniejsze ogłoszenie należy składać w formie papierowej osobiście lub za pośrednictwem operatorów pocztowych/kurierów w zamkniętej kopercie z dopiskiem  „Oferta w zakresie dostawy optymalizerki - maszyny do cięcia za jednym razem kilku desek czy belek itp., a także wycinania wad drewna z optymalizacją pomiędzy wadami,  w postępowaniu nr RPO/1/2016, nie otwierać przed 19.04.2016 r. godz. 10:30” wraz z nazwą i adresem oferenta” do dnia 19.04.2016r.godz. 10:00

Oferty można składać osobiście lub poprzez wysyłkę na adres: FALLKLANDY Stanisław i Edward Fal S.J. Zahutyń 55, 38-500 Sanok

 

Termin składania ofert upływa w dniu 20.04.2016 r. o godz. 10:00

 

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20 kwietnia 2016 r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: FALLKLANDY Stanisław i Edward Fal S.J. Zahutyń 55, 38-500 Sanok

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty wzięte zostaną pod uwagę następujący kryteria:

Cena – 70 pkt.

Serwis – 20 pkt.

Gwarancja – 10 pkt.

 

Opis kryteriów oceny:

Cena:

Ocena punktowa badanej oferty (Oc) będzie obliczana według następującego wzoru:

Oc = (najniższa zaoferowana cena netto w postępowaniu / cena netto badanej oferty) x 70 pkt

 

Serwis:

Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem usunięcia podstawowych usterek. Punkty będą przyznawane za wykonanie działań serwisowych w terminie:

·         Do 12 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 20 pkt,

·         Do 24 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 10 pkt,

·         Do 48 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 5 pkt,

 

UWAGA!!!
Za niezrealizowanie usługi w zaoferowanych terminach grożą kary umowne określone w istotnych postanowieniach umowy.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Czerwiec 15, 2016
Powiat: 
sanocki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1.    uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2.    posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

3.    pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4.    pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki zmiany umowy: 

Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z przedmiotowej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu stron.

Umowa może być zmieniona w drodze pisemnego aneksu, na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym.

Wykonawca nie może, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, przenieść na osobę trzecią wierzytelności z niniejszej umowy względem Zamawiającego. 

 

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-1268/15