Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprzyrządowania spawalniczego dostosowywanego do wymagań jakościowych Zamawiającego, głównie w zakresie utrzymania wymiarów gabarytowych.
Wycena przedmiotu zamówienia powinna zostać sporządzona na podstawie projektu technicznego sporządzonego przez Zamawiającego, będącego integralną częścią zapytania ofertowego.
Projekt techniczny o którym mowa powyżej dostępny jest:
- w siedzibie Zamawiającego i jest bezpłatnie udostępniany w wersji papierowej
- na stronie internetowej Zamawiającej www.profund.com.pl w zakładce „Ogłoszenia”.
Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie oferent, który:
Warunki wymagane do spełnienia przez Oferenta:
Wykonał w okresie ostatnich 5 lat (2011-2016), a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 3 zadania tożsame lub zbliżone do przedmiotu zamówienia.
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków:
Weryfikacja na podstawie referencji od firm dla których zostały zrealizowane prace lub na podstawie wykazu zrealizowanych zleceń wraz z podaniem osoby osoby do kontaktu mogącej potwierdzić zakres zrealizowanych prac.
- Oferta powinna być opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP.
- Do oferty należy dołączyć wszystkie niezbędne dokumenty/oświadczenia oraz wycenę wykonaną w oparciu o projekt techniczny Zamawiającego
- Oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną, która widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym, wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej na terytorium RP (CEIDG) lub innym dokumencie zaświadczającym i jej umocowaniu prawnym.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
- Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, z adresem Zamawiającego, oraz zapisem: „Oferta dotycząca zapytania ofertowego numer 1/1.4.1./2016 w ramach projektu „Wdrożenie innowacyjnej usługi w spółce PRO-FUND zapewniającej znaczący wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku europejskim.”
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres:
-
PRO-FUND Sp. z o.o. Sp. kom.
ul. J. Szypowskiego 1
39-460 Nowa Dęba
do dnia 15.12.2016 r. do godziny 24:00.
Datą złożenia oferty jest dzień i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Otwarcie ofert zostanie dokonane w dniu 16.12.2016 r. o godz. 10.00 w siedzibie spółki pod adresem:
-
PRO-FUND Sp. z o.o. Sp. kom.
ul. J. Szypowskiego 1
39-460 Nowa Dęba
Otwarcie ofert jest jawne.
- Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W trakcie jawnego otwarcia Ofert, Zamawiający poinformuje obecnych Wykonawców o ilości złożonych ofert, poda nazwy i adresy wykonawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono na stronie zamawiającego www.profund.com.pl w zakładce „Ogłoszenia”, oraz stronie internetowej www.zamowieniarpo.podkarpackie.pl.
- Projekt techniczny zamieszony został na w/w stronie internetowej Zamawiającego oraz w siedzibie Zamawiającego.
Cena - 65 pkt.
Punkty w ramach kryterium będą przyznawane wg. następującej formuły:
65 pkt – oferta z najniższą ceną całkowitą netto
Pozostałe oferty wg. poniższego wzoru:
C = Cmin / Ck x 65 pkt
C – ilość punktów przyznawana kolejnej ofercie
Cmin – cena najniższej oferty
Ck – cena rozpatrywanej oferty
Termin wykonania zamówienia - 30 pkt.
Punkty w ramach kryterium będą przyznawane wg. następującej formuły:
30 pkt – oferta z najkrótszym terminem wykonania zamówienia
Pozostałe oferty wg. poniższego wzoru:
T = Tmin / Tk x 30 pkt
T – ilość punktów przyznawana kolejnej ofercie
Tmin – najkrótszy termin wykonania zamówienia
Tk – termin wykonania zamówienia w ramach rozpatrywanej oferty
Okres udzielonej gwarancji - 5 pkt.
Punkty w ramach kryterium będą przyznawane wg. następującej formuły:
5 pkt – oferta z najdłuższym okresem gwarancji
G = Gmin / Gk x 5 pkt
G – ilość punktów przyznawana kolejnej ofercie
Gmin – najdłuższy okres udzielonej gwarancji
Gk – okres udzielonej gwarancji w ramach rozpatrywanej oferty
Razem - max. 100 pkt.
W postępowaniu ofertowym zwycięży oferta uzyskującą najwyższą liczbę punktów rozumianych jako suma punktów powyższych kryteriów: P = C + T + G
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i na następujących warunkach:
- Wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
- Terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
- koniecznością wykonania robót dodatkowych, wpływających na termin wykonania robót objętych niniejszą umową podstawową,
- następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym przepisów dotyczących realizacji inwestycji ze środków unijnych
3. Jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana w szczególności:
- niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
- pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na: zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót lub poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji w przyszłym obiekcie;
- pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na: zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji, zaoszczędzenie kosztów wykonywanych prac, kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji w przyszłym obiekcie;
- koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy
- koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa