Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Pro-Fund sp.zo.o., sp.kom, ul. Szypowskiego139-460 Nowa Dęba
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprzyrządowania spawalniczego dostosowywanego do wymagań jakościowych Zamawiającego, głównie w zakresie utrzymania wymiarów gabarytowych.

Wycena przedmiotu zamówienia powinna zostać sporządzona na podstawie projektu technicznego sporządzonego przez Zamawiającego, będącego integralną częścią zapytania ofertowego.

Projekt techniczny o którym mowa powyżej dostępny jest:

- w siedzibie Zamawiającego i jest bezpłatnie udostępniany w wersji papierowej

- na stronie internetowej Zamawiającej www.profund.com.pl w zakładce „Ogłoszenia”.

 

Kod CPV: 
42662200-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie oferent, który:

Warunki wymagane do spełnienia przez Oferenta:

Wykonał w okresie ostatnich 5 lat (2011-2016), a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 3 zadania tożsame lub zbliżone do przedmiotu zamówienia.

Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków:

Weryfikacja na podstawie referencji od firm dla których zostały zrealizowane prace lub na podstawie wykazu zrealizowanych zleceń wraz z podaniem osoby osoby do kontaktu mogącej potwierdzić zakres zrealizowanych prac.

Termin składania ofert: 
czwartek, Grudzień 15, 2016 - 23:45
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferta powinna być opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP.
  2. Do oferty należy dołączyć wszystkie niezbędne dokumenty/oświadczenia oraz wycenę wykonaną w oparciu o projekt techniczny Zamawiającego
  3. Oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną, która widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym, wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej na terytorium RP (CEIDG) lub innym dokumencie zaświadczającym i jej umocowaniu prawnym.
  4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
  5. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, z adresem Zamawiającego, oraz zapisem: „Oferta dotycząca zapytania ofertowego numer 1/1.4.1./2016 w ramach projektu  „Wdrożenie innowacyjnej usługi w spółce PRO-FUND zapewniającej znaczący wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku europejskim.”
  6. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres:
  7. PRO-FUND Sp. z o.o. Sp. kom.                                                                                                                                   

    ul. J. Szypowskiego 1

    39-460 Nowa Dęba

     do dnia 15.12.2016 r. do godziny 24:00.

    Datą złożenia oferty jest dzień i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

  8. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  9. Otwarcie ofert zostanie dokonane w dniu 16.12.2016 r. o godz. 10.00 w siedzibie spółki pod adresem:
  10. PRO-FUND Sp. z o.o. Sp. kom.                                                                                                                                   

    ul. J. Szypowskiego 1

    39-460 Nowa Dęba

    Otwarcie ofert jest jawne.

  11. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W trakcie jawnego otwarcia Ofert, Zamawiający poinformuje obecnych Wykonawców o ilości złożonych ofert, poda nazwy i adresy wykonawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert.
  12. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  13. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  14. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono na stronie zamawiającego www.profund.com.pl w zakładce „Ogłoszenia”, oraz stronie internetowej www.zamowieniarpo.podkarpackie.pl.
  15. Projekt techniczny zamieszony został na w/w stronie internetowej Zamawiającego oraz w siedzibie Zamawiającego.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Cena - 65 pkt.

Punkty w ramach kryterium będą przyznawane wg. następującej formuły:

65 pkt – oferta z najniższą ceną całkowitą netto

Pozostałe oferty wg. poniższego wzoru:

C = Cmin / Ck x 65 pkt

C – ilość punktów przyznawana kolejnej ofercie

Cmin – cena najniższej oferty

Ck – cena rozpatrywanej oferty

Termin wykonania zamówienia - 30 pkt.

Punkty w ramach kryterium będą przyznawane wg. następującej formuły:

30 pkt – oferta z najkrótszym terminem wykonania zamówienia

Pozostałe oferty wg. poniższego wzoru:

T = Tmin / Tk x 30 pkt

T – ilość punktów przyznawana kolejnej ofercie

Tmin – najkrótszy termin wykonania zamówienia

Tk – termin wykonania zamówienia w ramach rozpatrywanej oferty

Okres udzielonej gwarancji - 5 pkt.

Punkty w ramach kryterium będą przyznawane wg. następującej formuły:

5 pkt – oferta z najdłuższym okresem gwarancji

G = Gmin / Gk x 5 pkt

G – ilość punktów przyznawana kolejnej ofercie

Gmin – najdłuższy okres udzielonej gwarancji

Gk – okres udzielonej gwarancji w ramach  rozpatrywanej oferty

Razem - max. 100 pkt.

W postępowaniu ofertowym zwycięży oferta uzyskującą najwyższą liczbę punktów rozumianych jako suma punktów powyższych kryteriów: P = C + T + G

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Styczeń 31, 2017
Powiat: 
tarnobrzeski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i na następujących warunkach:

  1. Wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
  2. Terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
  • koniecznością wykonania robót dodatkowych, wpływających na termin wykonania robót objętych niniejszą umową podstawową,
  • następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym przepisów dotyczących realizacji inwestycji ze środków unijnych

      3. Jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana w  szczególności:

  • niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
  • pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na: zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót lub poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji w przyszłym obiekcie;
  • pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na: zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji, zaoszczędzenie kosztów wykonywanych prac, kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji w przyszłym obiekcie;
  • koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót  w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy
  • koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0651/16