Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Tryumf Sp. z o.o., Władysława Grabskiego 8, 37-450 Stalowa Wola
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie galwanizerni wraz z neutralizatorem ścieków. Galwanizernia zbudowana będzie z dwóch automatycznych linii zawieszkowych: linii mniejszej - jednorzędowej do stripowania zawieszek i lakierowania detali i linii większej - dwurzędowej do nakładania powłok miedzi, brązu i mosiądzu. Szczegółowy opis galwanizerni zawiera załącznik nr 4 do zapytania ofertowego 3/2016 z dnia 6.07.2016 r. dostępny na stronie http://www.tryumf.com.pl/?mod=page&id=13&lang=pl

Kod CPV: 
34999300-9
39350000-0
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. Dostawa, montaż i uruchomienie galwanizerni wraz z neutralizatorem ścieków planowane są w ramach projektu „Wdrożenie innowacyjnej technologii produkcji”, który ubiega się o dofinansowanie w ramach I osi priorytetowej „Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka”, Działania 1.4 „Wsparcie MŚP”, Poddziałania 1.4.1. Dotacje bezpośrednie, roku 2016, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020.

2. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

·         uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

·         posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

·         pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

·         pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

3. Wymagane doświadczenie Oferenta:

Oferent powinien posiadać co najmniej 20 letnie doświadczenie w wykonywaniu budowy galwanizerni i neutralizatora ścieków pogalwanicznych.

4. Zrealizowane przez Oferenta projekty w obszarze stanowiącym przedmiot zamówienia powinny przekraczać wartość 1 mln PLN. Oferent jest zobligowany udokumentować zrealizowanie co najmniej 3 takich projektów w ciągu ostatnich 2 lat.

5. Oferent powinien zagwarantować sposób realizacji przedmiotu zapytania korzystny z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii itp. niezbędnych do realizacji przedmiotu zapytania.

6. Oferent potwierdza dokładną zgodność złożonej oferty z opisem przedmiotu zapytania zawartym w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego 3/2016 z dnia 6.07.2016 r. dostępnego na stronie http://www.tryumf.com.pl/?mod=page&id=13&lang=pl

Termin składania ofert: 
niedziela, Sierpień 21, 2016 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferta musi zawierać następujące elementy

  •          Pełne dane identyfikujące oferenta (nazwa, adres, nr NIP, nr KRS/EDG),
  •          Informacje dotyczące typu podmiotu
  •          Datę przygotowania i termin ważności oferty
  •          Zakres i szczegółowy opis techniczny oferowanego w ramach oferty wykonania urządzeń galwanizerni,
  •          Odniesienie się do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów wyboru oferty,
  •          Cenę całkowitą netto,
  •          Warunki i termin płatności,
  •          Termin realizacji przedmiotu oferty,
  •          Dane osoby do kontaktu (imię nazwisko, numer telefonu, adres e-mail),
  •          Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty.

Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty.

Sposób składania oferty:

Dopuszcza się złożenie oferty w języku polskim i angielskim.

Ofertę należy przesłać w wersji papierowej, w zamkniętej kopercie, do siedziby firmy:

TRYUMF Sp. z o.o.

Ul. Władysława Grabskiego 8, 37-450 Stalowa Wola

Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data wpłynięcia oferty do firmy.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

  1. cena – (40%)
  2. warunki płatności – (30%)
  3. termin realizacji – (30%)

Liczba punktów w kryterium „cena” będzie przyznawana według poniższego wzoru:

An = (C min / C r) x 100 x 40%

C min – cena minimalna w zbiorze

C r – cena oferty rozpatrywanej

 

Liczba punktów w kryterium „warunki płatności” będzie przyznawana według poniższego wzoru:

Bn = B1 + B2 + B3

B1 = (PzMin / PzR) x 100 x 10%

B2 = (TzR / TzMax) x 100 x 10%

B3 = (TpR / TpMax) x 100 x 10%

PzMin – najmniejszy procentowy udział zaliczki - w zbiorze

PzR – procentowy udział zaliczki - w ofercie rozpatrywanej

TzR – termin płatności zaliczki - w ofercie rozpatrywanej

TzMax – najdłuższy termin płatności zaliczki - w zbiorze

TpR - termin płatności pozostałej części ceny – w ofercie rozpatrywanej

TpMax – najdłuższy termin płatności pozostałej części ceny - w zbiorze.

 

Liczba punktów w kryterium termin realizacji będzie przyznawana według poniższego wzoru:

Cn = (T min / Tr) x 100 x 30%

T min – najkrótszy termin realizacji przedmiotu zapytania w zbiorze

T r – termin realizacji przedmiotu zapytania w ofercie rozpatrywanej

 

W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku, gdy Oferent nie wskaże informacji umożliwiających ocenę jednego lub więcej kryteriów jego oferta może zostać uznana za nieważną lub w ocenie zostanie przyznanych mu 0 pkt. w danym kryterium.

Nadesłane oferty oceniane będą przez komisję przetargową, w skład której wchodzić będą pracownicy Zamawiającego. Ocena dokonywana będzie w oparciu o ww. kryteria.

Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy warunkowej na realizację przedmiotu zamówienia.

Warunkiem wejścia w życie umowy z wybranym wykonawcą będzie podpisanie przez Zamawiającego Umowy o dofinansowanie projektu „Wdrożenie innowacyjnej technologii produkcji”, który ubiega się o dofinansowanie w ramach I osi priorytetowej „Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka”, Działania 1.4 „Wsparcie MŚP”, Poddziałania 1.4.1. „Dotacje bezpośrednie”, w roku 2016, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020

Dostawca jest zobowiązany do podpisania Oświadczenia o braku powiązań osobowych/kapitałowych z zamawiającym (wzór Oświadczenia został dołączony do zapytania ofertowego 3/2016 z dnia 6.07.2016 r. dostępnego na stronie http://www.tryumf.com.pl/?mod=page&id=13&lang=pl

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Styczeń 31, 2017
Powiat: 
stalowowolski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

1. Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu warunkowej umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z następujących powodów:

a) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia,

b) obiektywnych przyczyn niezależnych do zamawiającego lub oferenta,

c) okoliczności siły wyższej,

d) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,

e) otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany.

2. Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zapytania w przypadku zajścia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-1203/15