Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Henryk Hadam, Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Henryk Hadam ul. 1 Maja 35A, 36-065 Dynów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Dostawa minikoparki gąsienicowej (nowej) do wykonywania wąskoprzestrzennych wykopów budowlanych, robót fundamentowych, instalacyjnych i odwadniających - wykopy pod kable telefoniczne, światłowodowe i energetyczne, rowy melioracyjne, itp.; o następujących minimalnych parametrach technicznych: moc maksymalna silnika minimum 17,9kW, pojemność skokowa silnika minimum 1115cm3, masa transportowa z kabiną minimum 2670 kg, szerokość maszyny maksymalnie 1570mm, wysokość maszyny do szczytu dachu maksymalnie 2408mm, głębokość kopania przy gąsienicach w pełni przylegających do podłoża minimum 2744mm; (lemiesz: szerokość - 1570 mm, wysokość - 290 mm, głębokość kopania - 419 mm, wysokość podnoszenia - 380 mm); łyżki z zębami: 300mm, 500mm, skarpówka 1000mm; zagęszczarka na ramię koparkowe o wadze minimum 168kg i wymiarach płyty minimum 442x508mm. 

Kod CPV: 
43261000-0
Warunki udziału w postępowaniu : 

Składający ofertę powinien:

  • być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
  • posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
  • posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie,
  • dysponować potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • znajdować się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Rozpatrywane będą wyłącznie oferty złożone z wykorzystaniem wzoru oferty stanowiącego załącznik do SIWZ

Termin składania ofert: 
wtorek, Maj 31, 2016 - 14:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  • Oferty na dostawę przedmiotu zamówienia należy składać w siedzibie Zamawiającego - Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Henryk Hadam, ul. 1 Maja 35A, 36-065 Dynów do dnia 31-05-2016 r. do godziny 14.00
  • Ofertę należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie oznaczonej „Oferta – minikoparka gąsienicowa”. Ofertę należy dostarczyć osobiście, wysłać listem poleconym lub przesyłką kurierską.
  • Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną odrzucone.
  • Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 31-05-2016 r. o godzinie 14.30. Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert – otwarcie ofert jest jawne.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  • Dostawca może złożyć wyłącznie 1 ofertę.
  • Termin związania ofertą wynosi 60 dni od daty upływu terminu składania ofert.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteria i ocena złożonych ofert.

  • cena – 90%,
  • warunki gwarancji i serwisowania – 10%.

Sposób wyliczenia punktów.

Dla kryterium cena - 90%:

Oznaczenia:

Ofc_min  - Wartość netto oferty cenowo najniższej,
Ofc - Wartość netto oferty ocenianej,
Pkc - punkty w kryterium.

Wzór wyliczający punkty:

Pkc =  { Ofc_min/Ofc } * 100 * 90% [pkt]

Dla kryterium warunki gwarancji i serwisowania - 10%:

Oznaczenia:

Ofg_max  - największa średnia liczba miesięcy gwarancji w ofercie,
Ofg - średnia liczba miesięcy gwarancji oferty ocenianej,
Pkg - punkty w kryterium.

Wzór wyliczający punkty:

Pkg =  { Ofg/Ofg_max} * 100 * 10% [pkt]

Wzór wyliczający zsumowane punkty:

Oznaczenia:

Pkcg - punkty zsumowane z ww. kryteriów

Pkcg =  { Pkc + Pkg } [pkt]

Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Wrzesień 15, 2016
Powiat: 
rzeszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany warunków umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0345/15