Dostawa minikoparki gąsienicowej (nowej) do wykonywania wąskoprzestrzennych wykopów budowlanych, robót fundamentowych, instalacyjnych i odwadniających - wykopy pod kable telefoniczne, światłowodowe i energetyczne, rowy melioracyjne, itp.; o następujących minimalnych parametrach technicznych: moc maksymalna silnika minimum 17,9kW, pojemność skokowa silnika minimum 1115cm3, masa transportowa z kabiną minimum 2670 kg, szerokość maszyny maksymalnie 1570mm, wysokość maszyny do szczytu dachu maksymalnie 2408mm, głębokość kopania przy gąsienicach w pełni przylegających do podłoża minimum 2744mm; (lemiesz: szerokość - 1570 mm, wysokość - 290 mm, głębokość kopania - 419 mm, wysokość podnoszenia - 380 mm); łyżki z zębami: 300mm, 500mm, skarpówka 1000mm; zagęszczarka na ramię koparkowe o wadze minimum 168kg i wymiarach płyty minimum 442x508mm.
Składający ofertę powinien:
- być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
- posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie,
- dysponować potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- znajdować się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Rozpatrywane będą wyłącznie oferty złożone z wykorzystaniem wzoru oferty stanowiącego załącznik do SIWZ
- Oferty na dostawę przedmiotu zamówienia należy składać w siedzibie Zamawiającego - Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Henryk Hadam, ul. 1 Maja 35A, 36-065 Dynów do dnia 31-05-2016 r. do godziny 14.00.
- Ofertę należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie oznaczonej „Oferta – minikoparka gąsienicowa”. Ofertę należy dostarczyć osobiście, wysłać listem poleconym lub przesyłką kurierską.
- Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną odrzucone.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 31-05-2016 r. o godzinie 14.30. Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert – otwarcie ofert jest jawne.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
- Dostawca może złożyć wyłącznie 1 ofertę.
- Termin związania ofertą wynosi 60 dni od daty upływu terminu składania ofert.
Kryteria i ocena złożonych ofert.
- cena – 90%,
- warunki gwarancji i serwisowania – 10%.
Sposób wyliczenia punktów.
Dla kryterium cena - 90%:
Oznaczenia:
Ofc_min - Wartość netto oferty cenowo najniższej,
Ofc - Wartość netto oferty ocenianej,
Pkc - punkty w kryterium.
Wzór wyliczający punkty:
Pkc = { Ofc_min/Ofc } * 100 * 90% [pkt]
Dla kryterium warunki gwarancji i serwisowania - 10%:
Oznaczenia:
Ofg_max - największa średnia liczba miesięcy gwarancji w ofercie,
Ofg - średnia liczba miesięcy gwarancji oferty ocenianej,
Pkg - punkty w kryterium.
Wzór wyliczający punkty:
Pkg = { Ofg/Ofg_max} * 100 * 10% [pkt]
Wzór wyliczający zsumowane punkty:
Oznaczenia:
Pkcg - punkty zsumowane z ww. kryteriów
Pkcg = { Pkc + Pkg } [pkt]
Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany warunków umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.