Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Begg sp. z o.o. , ul. Jasna 739-460 Nowa Dęba
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i pozostałego wyposażenia wg poniższej specyfikacji:

Trampoliny 21 szt. - trampolina fitness 122cm, poręcz czerwona, do zastosowania wewnątrz i na zewnątrz, zawieszenie amortyzujące z lin gumowych o powierzchni odbicia min. 91 cm

Lampy sufitowe  81 szt. – Lampy (75 szt.)  materiał stal lakierowana, kolor czarny, średnica 34 cm, łańcuch, zasilanie 230 V, źródło światła max 60 W, Lampy 6 szt.  – materiał stal lakierowana, kolor czarny, wysokość 90 cm, średnica 50 cm, zasilanie 230 V, źródło światła max 60 W

Lustra 27 szt. :

- lustra  w ramie 6 szt. – wymiary ok. 80 x 160 cm , rama szerokości 17 mm , postarzana , mocowanie blachy montażowe

-  lustra 21 szt. na ściany,  wymiary ok. 210 x 180 cm,  bez ramy, brzeg szlifowany,  mocowanie klej montażowy, wymiary indywidualnie dostosowane do ścian

 

Zestaw mebli do szatni, pomieszczenia socjalnego i recepcji:

- regał do recepcji  1szt. – wykonany z drewna sosnowego, lakier antyczny, kolor czarny,  półki otwarte 4 szt. szafki zamknięte (3 szt.), wymiary  wys. 210 cm, szer. 178 cm, gł. 35 cm

- lada recepcyjna  1szt. – wykonana z drewna, dąb jasny, blat roboczy - płyta wiórowa laminowana, szafki zamknięte oraz półki otwarte, szuflady, lada dla klientów, dł. 520 cm, głębokość blatu roboczego 50 cm , szerokość lady dla klientów 40 cm.

- witryna metalowa  1szt. ze szklanymi drzwiami, wys. ok. 170 cm, szer. ok 120 cm

- szafa chłodnicza przeszklona  1 szt. witryna, kolor obudowy: biały,  wymiary (wys./szer./gł./) 200 × 60 × 65cm, drzwi: szkło izolacyjne, pojemność całkowita: min 360 l,  Rodzaj materiału półek: ruszty z powłoką z tworzywa sztucznego,  liczba półek  5,  zakres temperatur w środku: +2 +12 °C,  zużycie energii w ciągu 24h: max 2.0 kWh, sterowanie: mechaniczne, zamek: tak, obieg powietrza: tak, materiał obudowy: stal,  wskaźnik temperatury: wewnętrzny analogowy, min  obciążenie półki: 45 kg,  drzwi samoczynnie domykane

- szafa na dokumenty  1szt.  - materiał płyta wiórowa laminowana , obrzeże ABS. Wymiary 180/ 80/ 38 cm wys./szer./gł./, zamykana na kluczyk

- szafka ubraniowa 82 szt. - konstrukcja stalowa z wysokiej jakości blachy, cokół o wysokości 10 cm, drzwi z profilem wzmacniającym, osadzone na ukrytych zawiasach, na drzwiach otwory wentylacyjne oraz ramka na etykietę, w każdej komorze drążek z przesuwanymi wieszakami, drzwi zamykane zamkiem cylindrycznym, farby z atestem PZH . Wymiary wys. / szer. / gł.  180 cm/ 29 cm / 48 cm

 

- stolik do szatni damskiej 1 szt. - stolik konsola , wykonanie – drewno , metal,  rodzaj drewna akacja, wykończenie lakierowane przyciemniane postarzane , styl awangardowy industrialny szer. 120 cm, gł. 40 cm, wys. 85 cm , waga 15 kg, 

- ławka szatniowa 3 szt. siedzisko ławki – drewno sosna lakierowana , stelaż stal malowana – kolor czarny. Wymiary 200 cm/ 33cm / 50 cm - dł./ wys./szer./

- aneks kuchenny 1kpl  - meble o szer. 290 cm, w tym dwie szafki zamknięte o wymiarach 80 cm i 85 cm , 3 x szuflada , zmywarka pod zabudowę o szerokości 60 cm , materiał płyta wiórowa laminowana, obrzeże ABS, szafki wiszące zamknięte 5szt. o wymiarach 95 cm x 72 cm, materiał płyta wiórowa laminowana , obrzeże ABS

 

- komplet stołowy socjalny (1kpl) (stół + komplet krzeseł)- stół - materiał: blat płyta MDF laminowana, kolor dąb, stelaż stal malowana proszkowo –  satyna. Wymiary, długość 110 cm, szerokość 70 cm, wysokość 75 cm, Krzesła -  4 szt.  siedziska krzeseł płyta MDF laminowana, kolor dąb, stelaż krzeseł stal malowana proszkowo, kolor satyna

- konsola łazienkowa 3 szt. metalowo-drewniane, lakier postarzany, wys. ok.75 cm, wymiary blatu ok. 40x40 cm

krzesła 12 szt. - krzesła metalowe  - 10 szt. – całość wykonana ze stali szczotkowanej. Krzesło obrotowe biurowe – 2 szt.  -krzesło do recepcji  dla personelu,  wymiary siedziska 58 x 56 , zakres wysokości fotela 92 – 102 cm , tapicerka – tkanina membranowa – kolor popielaty

 

mata wejściowa 2 szt.-  wycieraczka obiektowa, materiał 100 % polipropylen, wym. 120x200cm 

lodówka socjalna 1 szt. wymiary: szer. 60 cm, wys. 200 cm, pojemność 220 litrów, klasa energetyczna min A.

zmywarka socjalna 1 szt. - klasa energetyczna min.  A+ , głośność maks. 48 db, ilość programów  min. 5, szer. 60 cm, wys. 80 cm

 

Dodatkowe informacje:

  • Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane urządzenia - nie krótszy niż 24 miesiące
  • Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru 
Kod CPV: 
39100000-3
31500000-1
37500000-2
39711130-9
Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:

a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

b)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej prawidłową realizację zamówienia;

d)Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.

 Ocena powyższych kryteriów dopuszczających zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń zawartych w treści składanej oferty, podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta.

 

Termin składania ofert: 
środa, Kwiecień 20, 2016 - 16:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1.Oferty stanowiące odpowiedź na niniejsze ogłoszenie należy składać wyłącznie w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie oznaczonej „oferta - meble” wraz z nazwą i adresem oferenta – osobiście lub poprzez wysyłkę na adres:

Begg Sp. z o.o.

Ul. Jasna 7

39-460 Nowa Dęba

2. W przypadku ofert, które będą wysyłane, liczy się data i godzina wpływu oferty do biura Zamawiającego.

4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20.04.2016r. o godzinie 17:00 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Begg Sp. z o.o., ul. Jasna 7, 39-460 Nowa Dęba.

Oferta powinna zostać przygotowana w języku polskim

2.         Oferta winna być sporządzona na „FORMULARZU OFERTY” stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia

3.         Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu.

4.        Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

5.        Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty wzięte zostaną pod uwagę następujący kryteria:

Wysokość proponowanej przez Oferenta ceny netto-  80 pkt

Okres gwarancji - 20 pkt

do 2 lat – 5 pkt

>2 lata – 3 lat – 10 pkt

 

>3 lat – 20 pkt

2.Ocena za kryterium „ wysokość proponowanej przez Oferenta ceny netto”  dokonana zostanie wg następującego wzoru:

Lp – liczba przyznanych punktów

Lp = (najniższa oferowana cena netto / cena rozpatrywanej oferty netto) x 100 punktów

 3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej to jest takiej, która uzyska największą ilość punktów. 

 

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Maj 6, 2016
Powiat: 
tarnobrzeski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający nie przewiduje zmian w umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0019/15