Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Podkarpackie Centrum Produkcyjno-Wdrożeniowe "EKO-KARPATY" dr inż. Jan Pąprowicz, 38-204 Tarnowiec 163
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby realizacji zadań badawczych.

2. Zamawiający dopuszcza oferowanie igieł specjalistycznych przetykających wg. nr katalogowych lub równoważnych (nie gorszych niż w katalogu)

3. Zapytanie ofertowe dotyczy następujących materiałów eksploatacyjnych wg. poniższej specyfikacji:

 

Lp.

Rodzaj igły specjalistycznej przetykającej

Ilość [szt.]

1.

15x17x32x3,5   RB cone  F20 6-4/7B

10 000

2.

15x18x36x3,5   RB            F20 6-22-3.58

40 000

3.

15x18x36x3,5   RB            F20 9-4NK

120 000

4.

15x18x38x3,0   RBA         F20 6-20-2.58/PR/SC/CC

50 000

5.

15x18x40x3,5   RB            F20 9-3B/PL

80 000

6.

15x18x40x3,0   RBA         F20 6-2B/LI/CC

40 000

7.

15x18x40x3,0                   CROWN

60 000

 

3. Wielkość całego zamówienia - 400 000 sztuk - 800 opakowań*

*1 opakowanie = 500 sztuk (Zamawiający dopuszcza, dostawę materiałów w innych opakowaniach zbiorczych).

4 Zakup igieł przetykających dla potrzeb zamawiającego następować będzie 5 partiami – zgodnie z harmonogramem przedstawionym poniżej:

 

I partia nie później niż do:                   31.01.2018 r.

  • wielkość zamówienia 80 000 [szt.]

 

Lp.

Rodzaj igły specjalistycznej przetykającej

Ilość [szt.]

2.

15x18x36x3,5   RB            F20 6-22-3.58

10 000

3.

15x18x36x3,5   RB            F20 9-4NK

20 000

4.

15x18x38x3,0   RBA         F20 6-20-2.58/PR/SC/CC

10 000

5.

15x18x40x3,5   RB            F20 9-3B/PL

40 000

II partia nie później niż do:           30.04.2018 r.

  • wielkość zamówienia 80 000 [szt.]

 

Lp.

Rodzaj igły specjalistycznej przetykającej

Ilość [szt.]

1.

15x17x32x3,5   RB cone  F20 6-4/7B

10 000

2.

15x18x36x3,5   RB            F20 6-22-3.58

10 000

3.

15x18x36x3,5   RB            F20 9-4NK

20 000

4.

15x18x38x3,0   RBA         F20 6-20-2.58/PR/SC/CC

10 000

5.

15x18x40x3,5   RB            F20 9-3B/PL

10 000

6.

15x18x40x3,0   RBA         F20 6-2B/LI/CC

20 000

III partia nie później niż do:                31.07.2018 r.

  • wielkość zamówienia 80 000 [szt.]

 

Lp.

Rodzaj igły specjalistycznej przetykającej

Ilość [szt.]

3.

15x18x36x3,5   RB            F20 9-4NK

10 000

6.

15x18x40x3,0   RBA         F20 6-2B/LI/CC

10 000

7.

15x18x40x3,0                   CROWN

60 000

 

IV partia nie później niż do:          31.01.2019 r.

  • wielkość zamówienia 80 000 [szt.]

 

Lp.

Rodzaj igły specjalistycznej przetykającej

Ilość [szt.]

2.

15x18x36x3,5   RB            F20 6-22-3.58

10 000

3.

15x18x36x3,5   RB            F20 9-4NK

30 000

4.

15x18x38x3,0   RBA         F20 6-20-2.58/PR/SC/CC

10 000

5.

15x18x40x3,5   RB            F20 9-3B/PL

20 000

6.

15x18x40x3,0   RBA         F20 6-2B/LI/CC

10 000

 

 

V partia nie później niż do:     31.07.2019 r.

  • wielkość zamówienia 80 000 [szt.]

Lp.

Rodzaj igły specjalistycznej przetykającej

Ilość [szt.]

2.

15x18x36x3,5   RB            F20 6-22-3.58

10 000

3.

15x18x36x3,5   RB            F20 9-4NK

40 000

4.

15x18x38x3,0   RBA         F20 6-20-2.58/PR/SC/CC

20 000

5.

15x18x40x3,5   RB            F20 9-3B/PL

10 000

 

 

Dodatkowe informacje:

  • materiały eksploatacyjne zostaną dostarczone na koszt własny Oferenta.

 

W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia (nazw producentów.) Zamawiający zezwala na stosowanie technologii, materiałów czy urządzeń równoważnych, tj. takich, które spełniają wymagania techniczne, funkcjonalne oraz użytkowe określone przez Zamawiającego. Użycie nazw własnych lub znaków towarowych służyć ma jedynie sprecyzowaniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Każdy z Oferentów może zastosować technologie równoważne i/lub równorzędne odpowiadające parametrom technicznym zawartym w opisie przedmiotu zamówienia określonym w niniejszym przetargu.

Kod CPV: 
39227000-9
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie oferent, który:

 

Lp

Warunki wymagane do spełnienia przez Oferenta

Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków

1

Oferent nie znajduje się w stanie likwidacji ani upadłości.

Weryfikacja na podstawie oświadczenia oferenta.

Termin składania ofert: 
piątek, Grudzień 8, 2017 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres:

Podkarpackie Centrum Produkcyjno-Wdrożeniowe „EKO-KARPATY” dr inż. Jan Pąprowicz, 38-204 Tarnowiec 163 do dnia 8 grudnia 2017 do godziny 12:00.

  1. Za datę złożenia oferty uznaje się datę jej faktycznego wpływu do siedziby firmy Zamawiającego
  2.  Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3.  Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  4.  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  5. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono na stronie zamawiającego www.ekokarpaty.pl  oraz stronie internetowej: www.zamowieniarpo.podkarpackie.pl

g)   Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Podkarpackie Centrum Produkcyjno-Wdrożeniowe „EKO-KARPATY” dr inż. Jan Pąprowicz, 38-204 Tarnowiec 163 w dniu 8 grudnia 2017 r. o godzinie 12:30.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1.      Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę końcową. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

 

  1. KRYTERIUM CENA OFERTY NETTO (C) – waga 100%

 

Punkty za kryterium CENA OFERTY NETTO:

 

Punkty w ramach kryterium będą przyznawane wg następującej formuły: 100 pkt - oferta z najniższą ceną netto

 

Pozostałe oferty wg. poniższego wzoru:

(cena oferty najtańszej/cena oferty badanej) x 100 = ilość punktów

 

Do wyliczeń stosowana będzie cena netto w PLN wskazana w ofercie. W przypadku ceny podanej w walucie innej niż PLN, w celu porównania ofert, będzie ona przeliczana przy uwzględnieniu średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.

 

2.       W postępowaniu ofertowym zwycięży oferta uzyskującą najwyższą liczbę punktów.  

3.      Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Styczeń 31, 2018
Powiat: 
jasielski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i na następujących warunkach:

a)      Wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,

b)      Terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym przepisów dotyczących realizacji inwestycji ze środków unijnych.

Numer projektu: 
RPPK.01.02.00-18-028/17