Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
ZAKŁAD POLIGRAFICZNY TECHGRAF PIOTR TEICHMAN, ul. Przemysłowa 7, 37-100 Łańcut
Opis przedmiotu zamówienia: 

SPECYFIKACJA TECHNICZNA URZĄDZENIA:
Rodzaj: Tekturnica
Produkcja tekstury: falista 3 – i 5 – warstwowa.
Maksymalna szerokość wstęgi papieru: 1800 mm.
Maksymalna prędkość: 150m/min dla tektury 3-warstwowej (fala B, C) oraz 120 m/min. dla fali E oraz tektury 5-warstwowej (fala BC, EC, EB).
Konfiguracja warstw: maksymalnie 5 warstw w konfiguracji EE, EB, EC, BC, BE, BB, CE, CB, CE lub 3 warstwyE, B, C.
Dodatkowe opcje: Stacker - automatyczny moduł do odbioru arkuszy.
Wymiary urządzenia: maksymalnie 68 m długości oraz 8 m szerokości (ma to na celu dopasowanie dowymiarów pomieszczenia o długości 71m).
Poszczególne elementy składowe:
1. Odwijaki do papieru z napędem elektryczno – hydraulicznym – 4 szt.
2. Szyny transportowe długości 6 metrów do transportu papieru wraz z wózkami napędzanymi ręcznie – 8 szt.
3. Sklejarka pojedyncza podciśnieniowa, zasilana parą z modułową wymianą wałów ryflowych zzamontowanymi dwoma wałami ryflowymi – 2 szt.
4. Dodatkowe wały ryflowe dla każdej fali - E,B,C (tak aby w połączeniu z 2 modułami sklejarki umożliwiaływykonanie fali w kombinacjach: EE, EB, EC, BC, BE, BB, CE, CB, CE – 4 szt.
5. Nawilżacz wstęgi papieru typu "fluting" zasilany parą – 2 szt.
6. Podgrzewacz wstęgi papieru pokryciowego zasilany parą – 2 szt.
7. Pomost magazynujący tekturę – 1 szt.

8. Automatyczny układ kontrolowania naprężenia i prowadzenia wstęgi z możliwościom ustawienia dolnej igórnej wartości granicznej na ekranie dotykowym sterownika PLC – 1 szt.
9. Podgrzewacz potrójny zasilany parą dostosowany do produkcji tektury trzywarstwowej – 1 szt.
10. Sklejarka do tektury pięciowarstwowej – 1 szt.
11. Dwusekcyjny stół suszący z dociskiem wałkowym zasilany parowo, 18 płyt w sekcji suszącej – 1 szt.
12. Komplet pasów suszących (dolny i górny) – 1 szt.
13. Układ napędu pasów suszących o mocy silnika głównego co najmniej 55 kw – 1 szt.
14. Krajalnica wzdłużna ze zmotoryzowanym napędem narzędzi roboczych i możliwością programowaniaustawiania noży do następnego zlecenia oraz pamięcią minimum 500 ustawień – 1 szt.
15. Przekrawacz poprzeczny elektryczny z możliwością programowania automatycznego ustawiania noża na conajmniej 1 zmianę roboczą naprzód oraz zapisywaniem co najmniej 1000 wymiarów w pamięci – 1 szt.
16. Układ odprowadzania kondensatu – 1 szt.
17. Kuchnia kleju – 1 szt.
18. Komputerowy układ sterujący z wyświetlaczem (ekran dotykowy) – 1 szt.
19. Stacker - 1 szt.
Wszelka dokumentacja maszyny, m.in. instrukcja obsługi, instrukcja serwisowa powinny być przygotowanewjęzyku polskim lub angielskim.
Do ceny ofertowej należy doliczyć dostawę i instalację maszyny w miejscu wskazanym przez Zamawiającegooraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonej tekturnicy. Miejsce dostawy,instalacji i szkolenia to miejscowość: Łańcut, powiat: Łańcucki, województwo: podkarpackie, Rzeczpospolita Polska.

Kod CPV: 
42000000-6
42800000-4
Warunki udziału w postępowaniu : 

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie Wytycznych wzakresie kwalifikowlności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, EuropejskiegoFunduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 z dnia 10 kwietnia 2015 r. orazWytycznych Instytucji
Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 wsprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosujesię ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie w jakim mają odpowiednie zastosowanie stanowiącychzałącznik nr 1 do Uchwały nr 103/2271/15 Zarządu Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie z dnia 14października 2015 r.
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanymosobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (w tym z Kierownikiem Zamawiającego). Przez powiązania kapitałowelub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi dozaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającegoczynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą,polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji; pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lubzarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwalub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w liniibocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Z postępowania wyklucza się wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłośćogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnympostanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.

Termin składania ofert: 
środa, Grudzień 28, 2016 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego ul. Przemysłowa 7, 35-100 Łańcut do dnia 28.12.2016r. do godz. 9:00.

Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę bez otwierania.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.12.2016r. o godz. 9:10, w siedzibie Zamawiającego, ul. Przemysłowa 7, 35-100 Łańcut.

Otwarcie ofert jest jawne.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda informacje o ilości złożonych ofert, nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert.

Wykonawcy mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty wzięte zostaną pod uwagę nastepujące kryteria:

Cena – 60 pkt

Serwis – 20 pkt

Gwarancja – 20 pkt

Opis kryteriów oceny:

Cena:

Ocena punktowa badanej oferty (Oc) będzie obliczana według następującego wzoru:

Oc = (najniższa zaoferowana cena netto w postępowaniu/cena netto badanej oferty) x 60 Pkt

Serwis:

Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem usunięcia podstawowych usterek. Punkty będą przyznawane za wykonanie działań serwisowych w terminie:

Do 48 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 20 pkt, Do 96 godzin od dnia zgłoszenia usterki - 10 pkt,

Do 168 godzin od dnia zgoszenia usterki - 5 pkt.

Powyżej 168 godzin – 0 pkt

UWAGA!

Za niezrealizowanie usługi w zaoferowanych terminach grożą kary umowne określone w istotnych postanowieniach umowy.

Gwarancja:

Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem obowiązywania gwarancji. Punkty będą przyznawane za zaproponowanie okresu gwarancji producenta:

Powyżej 30 miesięcy – 20 pkt,

 

Do 30 miesięcy – 15 pkt,

Do 24 miesięcy – 10 pkt,

Do 18 miesięcy – 5 pkt.

UWAGA!

Gwarancja nie może być krótsza niż 12 miesięcy.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Czerwiec 30, 2017
Powiat: 
łańcucki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

W przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od wykonania umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-IZ-00-18-0824/15