Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
BDS INSTAL SP.Z O.O. SP.K, WARSZAWSKA 50 D, 35 - 230 RZESZÓW
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych środków trwałych, które będą składać się na linię technologiczną. Linia ta ma służyć do wykonywania wysokospecjalistycznych instalacji mikroruciogów i rurociągów technologicznych ze stali nierdzewnej i  kwasoodpornej o podwyższonej wytrzymałości. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.
  2. Ze względu na to, że informacje zawarte w załączniku nr 2 i 3 stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji), oferent, który chce złożyć ofertę w ramach niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wcześniejszego podpisania Oświadczenia o zobowiązaniu do zachowania poufności (Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego) i dostarczenia oryginału tego oświadczenia na adres siedziby zamawiającego. Po otrzymaniu podpisanego oświadczenia, Zamawiający niezwłocznie (w ten sam dzień) prześle Załącznik nr 2 i 3 drogą elektroniczną na podany przez oferenta adres e- mail

Szczegóły znajdują sie na stronie Zamawiającego http://www.bdsinstal.pl/firma/projekty-ue

Kod CPV: 
42662100-5
42662200-6
33168100-6
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. Złożenie oferty w terminie do 25.08.2017 r. do godziny 12.00
  2. Wniesienie wadium w kwocie i terminie określonych w punkcie V, podp.6 Zapytania.
  3. Przedłożenie podpisanego oświadczenia o zachowaniu poufności
  4. Złożenie oferty w języku polskim lub w języku obcym, wraz z tłumaczeniem wszystkich dokumentów na język polski
  5. Złożenie oferty na wskazanym formularzu ofertowym
  6. Złożenie wszystkich wymaganych załączników
  7. Złożenie oferty z załącznikami w wersji papierowej
  8. Złożenie oferty na wszystkie elementy zapytania ofertowego
  9. Podanie w ofercie:
    1. Nazwy, adresu, numeru NIP oferenta
    2. Podanie osoby do kontaktu w sprawie oferty (imię, nazwisko, adres e-mail, tel.)
    3. Daty sporządzenia oferty
    4. Okresu ważności oferty, nie krótszej niż do 30.09.2017 r.
    5. Ceny netto w PLN za każdą grupę  odrębnie i sumarycznie za całość przedmiotu zapytania
    6. Okres realizacji zmówienia,
    7. Okresu gwarancji na zakupione środki trwałe, w miesiącach, nie krótszego niż 24 miesiące
    8. Czasu reakcji serwisowej w godzinach, nie dłuższego niż 72 godziny od zgłoszenia usterki
  10. Złożenie przez oferenta nie więcej niż 1 oferty
  11. Zaoferowanie urządzeń i sprzętu spełniających wymagania techniczne opisane w załączniku nr 2 do Zapytania
  12. Nie podleganie wykluczeniom opisanym w punkcie IX Zapytania
  13. Podpisanie oferty przez osobę/osoby  upoważnioną do reprezentowania Oferenta

Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia -nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w ofercie oraz i załącznikach. W przypadku niespełnienia któregokolwiek z powyższych warunków, oferta zostanie odrzucona.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www http://bdsinstal.pl/firma/projekty-ue

Termin składania ofert: 
piątek, Sierpień 25, 2017 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Termin składania ofert upływa  w dniu 25.08.2017 r. o godz.12.00
  2. Termin otwarcia ofert w dniu 25.08.2017 r. o godzinie 14.00 w siedzibie Zamawiającego
  3. Oferty wraz z załącznikami należy złożyć wyłącznie w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego określonej w punkcie I Zapytania (ul. Warszawska 50D, 35-230 Rzeszów) z dopiskiem Zapytanie ofertowe nr 1/2017/1.4.1/RPOWP
  4. Oferta powinna być w miarę możliwości spięta, np. w skoroszycie lub segregatorze.
  5. Oferty mogą być dostarczane osobiście lub przesyłane pocztą/kurierem, przy czym za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej faktycznego wpłynięcia na podany wyżej adres.

 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów i ich wag:

Cena – 70 pkt

Okres gwarancji – 15 pkt

Czas reakcji serwisowej – 15 pkt

2. Sposób przyznawania punktacji

KRYTERIUM: CENA

Cena = (Cena najniższa : Cena danej oferty) x 70

  • Maksymalna liczba punktów, w ramach tego kryterium wynosi 70.

Do kryterium uwzględniana będzie cena netto wyrażona w PLN za cały zakres objęty zapytaniem ofertowym, wskazana w punkcie 1 oferty

KRYTERIUM: OKRES GWARANCJI

Gwarancja = (Gwarancja w ofercie : Najdłuższa gwarancja w badanych ofertach) x 15

  • Maksymalna liczba punktów w ramach tego kryterium wynosi 15.
  • Do kryterium uwzględniana będzie liczba wyrażona w miesiącach, liczona od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, wskazana w punkcie 3 oferty.

KRYTERIUM: CZAS REAKCJI SERWISOWEJ

Czas reakcji do 24 godzin od zgłoszenia – 15 punktów

Czas reakcji od 25 do 48 godzin od zgłoszenia – 10 punktów

Czas reakcji od 49 do 72 godzin od zgłoszenia – 5 punktów

Czas reakcji powyżej 72 godzin od zgłoszenia – oferta zostaje odrzucona.

 

  • Maksymalna liczba punktów w ramach tego kryterium wynosi 15.
  • Do kryterium uwzględniana będzie liczba wyrażona w godzinach, liczonych od momentu zgłoszenia usterki wskazana w punkcie 4 oferty.
  • Za reakcję serwisową uważa się zdiagnozowanie przyczyn awarii zgłoszonej do serwisu Dostawcy. Szczegółowy tryb zgłaszania awarii zostanie określony/doprecyzowany w umowie dostawy.

3. Suma punktów za wszystkie w/w kryteria stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5. Oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów, uznana zostanie za najkorzystniejszą.

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Marzec 15, 2018
Powiat: 
rzeszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Najkorzystniejszej Oferty na następujących warunkach:

a. jeżeli zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy, konieczność zmian spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, wartość zmiany nie przekracza 50% wartości  Zamówienia określonej pierwotnie w Umowie, a zmiany dotyczą w szczególności:

- zmiany ustawowej stawki podatku VAT

- zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę lub Zamawiającego

  - zmiany terminu wykonania Zamówienia z powodów niezawinionych przez
            Wykonawcę,  których nie można było wcześniej przewidzieć;

     - realizacji dodatkowych robót, nieobjętych Zamówieniem, o ile stały się one
             niezbędne i nie zostały dokonane z powodów ekonomicznych lub technicznych,
              zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczące zwiększenie
        kosztów dla Zamawiającego a wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50%
        wartości Zamówienia określonej pierwotnie w umowie;

b. jeżeli zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209.000 euro i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie

2. Zamawiający przewiduje ponadto możliwość zmiany Umowy, prowadzącą do zmiany  charakteru Umowy, jeżeli dotyczy realizacji dodatkowych dostaw od Wykonawcy, nieobjętych Zamówieniem, które stały się niezbędne, a zostały spełnione łącznie następujące warunki:

a. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne   zwiększenie kosztów dla Zamawiającego

b.wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.

3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy, w rezultacie których   Wykonawcę zastąpi nowy wykonawca, o ile:

a.zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy

b.do zmiany doszło w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;

c. do zmiany doszło w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców

4.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację Zamówienia, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego, bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjnie dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy.