- Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych środków trwałych, które będą składać się na linię technologiczną. Linia ta ma służyć do wykonywania wysokospecjalistycznych instalacji mikroruciogów i rurociągów technologicznych ze stali nierdzewnej i kwasoodpornej o podwyższonej wytrzymałości. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.
- Ze względu na to, że informacje zawarte w załączniku nr 2 i 3 stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji), oferent, który chce złożyć ofertę w ramach niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wcześniejszego podpisania Oświadczenia o zobowiązaniu do zachowania poufności (Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego) i dostarczenia oryginału tego oświadczenia na adres siedziby zamawiającego. Po otrzymaniu podpisanego oświadczenia, Zamawiający niezwłocznie (w ten sam dzień) prześle Załącznik nr 2 i 3 drogą elektroniczną na podany przez oferenta adres e- mail
Szczegóły znajdują sie na stronie Zamawiającego http://www.bdsinstal.pl/firma/projekty-ue
- Złożenie oferty w terminie do 25.08.2017 r. do godziny 12.00
- Wniesienie wadium w kwocie i terminie określonych w punkcie V, podp.6 Zapytania.
- Przedłożenie podpisanego oświadczenia o zachowaniu poufności
- Złożenie oferty w języku polskim lub w języku obcym, wraz z tłumaczeniem wszystkich dokumentów na język polski
- Złożenie oferty na wskazanym formularzu ofertowym
- Złożenie wszystkich wymaganych załączników
- Złożenie oferty z załącznikami w wersji papierowej
- Złożenie oferty na wszystkie elementy zapytania ofertowego
- Podanie w ofercie:
- Nazwy, adresu, numeru NIP oferenta
- Podanie osoby do kontaktu w sprawie oferty (imię, nazwisko, adres e-mail, tel.)
- Daty sporządzenia oferty
- Okresu ważności oferty, nie krótszej niż do 30.09.2017 r.
- Ceny netto w PLN za każdą grupę odrębnie i sumarycznie za całość przedmiotu zapytania
- Okres realizacji zmówienia,
- Okresu gwarancji na zakupione środki trwałe, w miesiącach, nie krótszego niż 24 miesiące
- Czasu reakcji serwisowej w godzinach, nie dłuższego niż 72 godziny od zgłoszenia usterki
- Złożenie przez oferenta nie więcej niż 1 oferty
- Zaoferowanie urządzeń i sprzętu spełniających wymagania techniczne opisane w załączniku nr 2 do Zapytania
- Nie podleganie wykluczeniom opisanym w punkcie IX Zapytania
- Podpisanie oferty przez osobę/osoby upoważnioną do reprezentowania Oferenta
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia -nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w ofercie oraz i załącznikach. W przypadku niespełnienia któregokolwiek z powyższych warunków, oferta zostanie odrzucona.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www http://bdsinstal.pl/firma/projekty-ue
- Termin składania ofert upływa w dniu 25.08.2017 r. o godz.12.00
- Termin otwarcia ofert w dniu 25.08.2017 r. o godzinie 14.00 w siedzibie Zamawiającego
- Oferty wraz z załącznikami należy złożyć wyłącznie w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego określonej w punkcie I Zapytania (ul. Warszawska 50D, 35-230 Rzeszów) z dopiskiem Zapytanie ofertowe nr 1/2017/1.4.1/RPOWP
- Oferta powinna być w miarę możliwości spięta, np. w skoroszycie lub segregatorze.
- Oferty mogą być dostarczane osobiście lub przesyłane pocztą/kurierem, przy czym za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej faktycznego wpłynięcia na podany wyżej adres.
- Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów i ich wag:
Cena – 70 pkt
Okres gwarancji – 15 pkt
Czas reakcji serwisowej – 15 pkt
2. Sposób przyznawania punktacji
KRYTERIUM: CENA
Cena = (Cena najniższa : Cena danej oferty) x 70
- Maksymalna liczba punktów, w ramach tego kryterium wynosi 70.
Do kryterium uwzględniana będzie cena netto wyrażona w PLN za cały zakres objęty zapytaniem ofertowym, wskazana w punkcie 1 oferty
KRYTERIUM: OKRES GWARANCJI
Gwarancja = (Gwarancja w ofercie : Najdłuższa gwarancja w badanych ofertach) x 15
- Maksymalna liczba punktów w ramach tego kryterium wynosi 15.
- Do kryterium uwzględniana będzie liczba wyrażona w miesiącach, liczona od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, wskazana w punkcie 3 oferty.
KRYTERIUM: CZAS REAKCJI SERWISOWEJ
Czas reakcji do 24 godzin od zgłoszenia – 15 punktów
Czas reakcji od 25 do 48 godzin od zgłoszenia – 10 punktów
Czas reakcji od 49 do 72 godzin od zgłoszenia – 5 punktów
Czas reakcji powyżej 72 godzin od zgłoszenia – oferta zostaje odrzucona.
- Maksymalna liczba punktów w ramach tego kryterium wynosi 15.
- Do kryterium uwzględniana będzie liczba wyrażona w godzinach, liczonych od momentu zgłoszenia usterki wskazana w punkcie 4 oferty.
- Za reakcję serwisową uważa się zdiagnozowanie przyczyn awarii zgłoszonej do serwisu Dostawcy. Szczegółowy tryb zgłaszania awarii zostanie określony/doprecyzowany w umowie dostawy.
3. Suma punktów za wszystkie w/w kryteria stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów, uznana zostanie za najkorzystniejszą.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Najkorzystniejszej Oferty na następujących warunkach:
a. jeżeli zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy, konieczność zmian spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, wartość zmiany nie przekracza 50% wartości Zamówienia określonej pierwotnie w Umowie, a zmiany dotyczą w szczególności:
- zmiany ustawowej stawki podatku VAT
- zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę lub Zamawiającego
- zmiany terminu wykonania Zamówienia z powodów niezawinionych przez
Wykonawcę, których nie można było wcześniej przewidzieć;
- realizacji dodatkowych robót, nieobjętych Zamówieniem, o ile stały się one
niezbędne i nie zostały dokonane z powodów ekonomicznych lub technicznych,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczące zwiększenie
kosztów dla Zamawiającego a wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50%
wartości Zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
b. jeżeli zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209.000 euro i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie
2. Zamawiający przewiduje ponadto możliwość zmiany Umowy, prowadzącą do zmiany charakteru Umowy, jeżeli dotyczy realizacji dodatkowych dostaw od Wykonawcy, nieobjętych Zamówieniem, które stały się niezbędne, a zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego
b.wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy, w rezultacie których Wykonawcę zastąpi nowy wykonawca, o ile:
a.zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy
b.do zmiany doszło w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
c. do zmiany doszło w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców
4.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację Zamówienia, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego, bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjnie dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy.