- Przedmiot zamówienia pn. Dostawa linii produkcyjnych do ekstruzji folii wielowarstwowych powinien spełniać następujące wymagania:
- Linia do wytłaczania folii typ 1
- Linia do wytłaczania folii typ 2
- Linia do wytłaczania folii typ 3
- Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Kod CPV - 42994200-2
Nazwa kodu CPV - Maszyny do przerobu tworzyw sztucznych
Kod CPV – 42900000-5
Nazwa kodu CPV – Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszelką dokumentację przedmiotu zamówienia tj. m.in. instrukcja obsługi, instrukcja serwisowa w języku polskim lub angielskim.
- Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Sprzęt powinien być kompletny, nieużywany, tj w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń zgodnie z przeznaczeniem. Przedstawiając ofertę Wykonawca potwierdza, iż wszystkie elementy przedmiotu zamówienia wykonane będą z zachowaniem należytej staranności i profesjonalizmu, z dobrze dopasowanych podzespołów i materiałów z pełnym wykorzystaniem posiadanej wiedzy i doświadczenia.
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia przeprowadził instruktaż obsługi urządzenia dla osób wskazanych przez Zamawiającego, który zawierać będzie między innymi zagadnienia związane z konfiguracją sprzętu, jego obsługą i konserwacją.
- Koszty transportu do siedziby Zamawiającego i ubezpieczenia pokrywa wykonawca. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę i pierwszy raz uruchomiony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
- Dostawa DDP, DAP
- Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia lub niezgodne z wymaganiami technicznymi i funkcjonalnymi zostaną odrzucone.
- Zamawiający po dostawie dokona weryfikacji spełniania stawianych wymogów oraz funkcjonalności zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną oferenci:
- posiadający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, oraz uprawnienia niezbędne do wykonania uprawnionych prac lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
- będący w sytuacji finansowej gwarantującej dobrą jakościowo i terminową realizację zadania,
- w stosunku do których nie wszczęto postępowania upadłościowego lub układowego.
Ocena powyższych kryteriów dopuszczających zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta zgodnie z dokumentem rejestrowym.
- Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego: 37-500 Jarosław, Makowisko 162 w terminie do 16.08.2017 r. do godz. 12:00.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.08.2017 o godzinie 12:30, w siedzibie zamawiającego tj. 37-500 Jarosław, Makowisko 162
- Otwarcie ofert jest jawne.
- Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda informacje o liczbie złożonych ofert, a także nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert.
- Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- Oferenci mogą zapoznać się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
- Wykonawca może, przed upływem terminu przesyłania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Jeżeli wykonawca nie złożył stosownych oświadczeń lub dokumentów, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Oferty złożone w inny sposób niż za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście nie będą rozpatrywane.
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty wzięte zostaną pod uwagę następujące kryteria:
- Cena – maksymalnie 85 punktów
- Gwarancja - maksymalnie 10 punktów
- Zdalny serwis diagnostyczny 5 punktów
- Opis kryteriów oceny:
- Cena:
Ocena punktowa badanej oferty (Oc) będzie obliczana według następującego wzoru:
Oc = [(najniższa zaoferowana cena netto w postępowaniu/cena netto badanej oferty) x 85 %] x 100
- Gwarancja:
Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem obowiązywania gwarancji. Punkty będą przyznawane za zaproponowanie okresu gwarancji producenta. Ocena punktowa badanej oferty (Pk2) będzie obliczana według następującego wzoru:
T =[(Tr / Tn) x 10 %] x 100
gdzie:
- T – ilość punktów dla kryterium
- Tn – najdłuższy oferowany okres gwarancji
- Tr - okres gwarancji oferty rozpatrywanej
- Zdalny serwis diagnostyczny S:
- Internetowy zdalny serwis, diagnoza powstania przyczyny awarii w ciągu 3 dni – 5pkt.
- Internetowy zdalny serwis, diagnoza powstania przyczyny awarii powyżej 3 dni - 0 pkt
- Łączna ocena oferty stanowi sumę uzyskanych punktów w każdym z dwóch ww. kryteriów. Oc + T + S
- W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku gdy Oferent pominie, jedno lub więcej kryteriów jego oferta zostanie uznana za nieważną.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów oraz zakresu jej wykonania w następujących okolicznościach:
- wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;
- wystąpienia siły wyższej (siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;
- wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, w zakresie dostosowania do celu zmiany;
- wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i/lub poszczególnych etapów – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
- zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;
- Zmiany powyższe nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu.