Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Sipeko Sp. z o.o., Makowisko 162, 37-500 Jarosław
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiot zamówienia pn. Dostawa linii produkcyjnych do ekstruzji folii  wielowarstwowych powinien spełniać następujące wymagania:

 

  1. Linia do wytłaczania folii typ 1

 

 

Lp.

Nazwa modułu

Parametr

Wartość wymagana

1.

Sekcja wytłaczania

materiał

min LDPE, HDPE, LLDPE, MDPE

Ilość warstw

3 system ABA

Średnice ślimaka

Zestaw 1 – Ø65, zestaw 2 – Ø75

Max. prędkość obrotowa ślimaków

Zakres  120 obr/min – 140obr/min

Min. wydajność extruzji

co najmniej 120 kg/h

Max. Wydajność extruzji

co najmniej 350 kg/h

materiał ślimaka

bimetaliczny

czujniki ciśnienia

2 szt

hydrauliczny zmieniacz sit  łączący extruder z głowicą

3 szt.

Głowica średnica

250mm-300mm

system chłodzenia pierścienia dostosowany do wydajności linii

TAK

Wydajny pierścień chłodzący z podwójną wargą umożliwiający extruzje z niskim balonem typ LDPE i na wysokiej nodze typ HDPE

TAK

 

System wewnętrznego chłodzenia balona typ IBC

Moduł IBC system wewnętrznego chłodzenia balona

TAK

2.

automatyczna kontrola szerokości

TAK

czujniki ultrasoniczne

Co najmniej 3szt

system dostarczający schłodzone powietrze dostosowany do wydajności linii

TAK

 

Sekcja odbierająca

automatyczna klatka balonu

TAK

 

rurki prowadzące materiał

Carbon

3.

średnica klatki

Co najmniej 1100mm

 

system oscylacyjny

Horyzontalny

 

Szerokość robocza

Co najmniej 1600mm

 

maksymalna prędkość odbioru

Co najmniej 100m/min

 

System kontroli krawędzi

TAK

4.

Nawijarka

pojedyncza

TAK

kontrola naprężenia

TAK

max szerokość folii

Min. 1600mm

max prędkość nawoju

Co najmniej 100m/min

Noże boczne

TAK 2szt.

licznik metrów

TAK

Max. średnica nawijanej rolki

Co najmniej 800mm

Automatyczny nawijak z urządzeniem do rozładunku bobiny

TAK

5.

System sterowania i dozoru linii

szafa sterownicza z sekcjami kontroli temperatury prądu i powietrza

TAK

regulacja SSR

TAK

zdalna kontrola pracy linii

TAK

panel dotykowy

TAK

6.

Sekcja serwisowa

Moduł do zdalnej diagnostyki lini

TAK

 

  1. Linia do wytłaczania folii typ 2

 

Lp.

Nazwa modułu

Parametr

Wartość wymagana

1.

Sekcja wytłaczania

materiał

min LDPE, HDPE, LLDPE, MDPE

Ilość warstw

3 system ABA

Średnice ślimaka

Zestaw 1 – Ø65, zestaw 2 – Ø75

Max. prędkość obrotowa ślimaków

Zakres  120 obr/min – 140obr/min

Min. wydajność extruzji

co najmniej 150 kg/h

Max. Wydajność extruzji

co najmniej 380 kg/h

materiał ślimaka

bimetaliczny

czujniki ciśnienia

2 szt

hydrauliczny zmieniacz sit  łączący extruder z głowicą

3 szt.

Głowica średnica

180 mm -250 mm

system chłodzenia pierścienia dostosowany do wydajności linii

TAK

Wydajny pierścień chłodzący z podwójną wargą umożliwiający extruzje z niskim balonem typ LDPE i na wysokiej nodze typ HDPE

TAK

 

System wewnętrznego chłodzenia balona typ IBC

Moduł IBC system wewnętrznego chłodzenia balona

TAK

2.

automatyczna kontrola szerokości

TAK

czujniki ultrasoniczne

co najmniej 3szt

system dostarczajacy schłodzone powietrze dostosowany do wydajnosci linii

TAK

 

Sekcja odbierająca

automatyczna klatka balonu

TAK

 

rurki prowadzące materiał

Carbon

3.

średnica klatki

Co najmniej 1100mm

 

system oscylacyjny

Horyzontalny

 

szerokość robocza

Co najmniej 1600mm

 

maksymalna prędkość odbioru

Co najmniej 100m/min

 

system kontroli krawędzi

TAK

4.

Nawijarka

pojedyncza

TAK

kontrola naprężenia

TAK

max szerokość folii

Min. 1600mm

max prędkość nawoju

Co najmniej 100 m/min

noże boczne

TAK 2 szt.

licznik metrów

TAK

max. średnica nawijanej rolki

Co najmniej 800mm

automatyczny nawijak z urządzeniem do rozładunku bobiny

TAK

5.

System sterowania i dozoru linii

szafa sterownicza z sekcjami kontroli temperatury prądu i powietrza

TAK

regulacja SSR

TAK

zdalna kontrola pracy linii

TAK

panel dotykowy

TAK

6.

Sekcja serwisowa

Moduł do zdalnej diagnostyki lini

TAK

 

 

  1. Linia do wytłaczania folii typ 3

 

Lp.

Nazwa modułu

Parametr

Wartość wymagana

1.

Sekcja wytłaczania

materiał

min LDPE, HDPE, LLDPE, MDPE

Ilość warstw

3 system ABC

Średnice ślimaka

zestaw 1 - Ø 65 mm, zestaw 2- Ø 90 mm, zestaw 3 - Ø 65 mm

Max. prędkość obrotowa ślimaków

Zakres  120 obr/min – 140obr/min

Min. wydajność extruzji

 co najmniej 200 kg/h

Max. Wydajność extruzji

co najmniej 550 kg/h

materiał ślimaka

bimetal

czujniki ciśnienia

3 szt.

hydrauliczny zmieniacz sit  łączący extruder z głowicą

3 szt

Głowica średnica

350 mm-420 mm

system chłodzenia pierścienia dostosowany do wydajności linii 

TAK

Wydajny pierścień chłodzący z podwójną wargą umożliwiajacy extruzje z niskim balonem typ LDPE i na wysokiej nodze typ HDPE

TAK

 

System wewnętrznego chłodzenia balona typ IBC

Moduł IBC system wenętrznego chłodzenia balona

TAK

2.

automatyczna kontrola szerokości

TAK

czujniki ultrasoniczne

co najmniej 3 szt.

system dostarczajacy schłodzone powietrze dostosowany do wydajnosci linii

TAK

 

Sekcja odbierająca

automatyczna klatka balonu

TAK

 

rurki prowadzące materiał

carbon

3.

średnica klatki

co najmniej 1700 mm

 

system oscylacyjny

horyzontalny

 

Szerokość robocza

co najmniej 2500 mm

 

maksymalna prędkość odbioru

co najmniej 100 m/min

 

System kontroli krawędzi

TAK

 

 

Zmotoryzowana sekcja klinów (zakładki)

TAK

4.

Nawijarka

podwójna

TAK

kontrola naprężenia

TAK

max szerokość folii

min 2600 mm

max prędkość nawoju

co najmniej 100 m/min

Noże do  brzegowania z systemem odbioru

TAK, 2 szt.

Noże do rozcinania wzdłużnego

 co najmniej 3 szt.

licznik metrów

TAK

Max. średnica nawijanej rolki

co najmniej 800 mm

Automatyczny nawijak z urządzeniem do rozładunku bobiny

TAK

5.

System sterowania i dozoru linii

szafa sterownicza z sekcjami kontroli temperatury prądu i powietrza

TAK

regulacja SSR

TAK

zdalna kontrola pracy linii

TAK

panel dotykowy

TAK

6.

Sekcja serwisowa

Moduł do zdalnej diagnostyki linii

TAK

 

 

  1. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

Kod CPV - 42994200-2

Nazwa kodu CPV - Maszyny do przerobu tworzyw sztucznych

Kod CPV – 42900000-5

Nazwa kodu CPV – Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

 

  1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszelką dokumentację przedmiotu zamówienia tj. m.in. instrukcja obsługi, instrukcja serwisowa w języku polskim lub angielskim.
  2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Sprzęt powinien być kompletny, nieużywany, tj w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń zgodnie z przeznaczeniem. Przedstawiając ofertę Wykonawca potwierdza, iż wszystkie elementy przedmiotu zamówienia wykonane będą z zachowaniem    należytej staranności i profesjonalizmu, z dobrze dopasowanych podzespołów i materiałów z pełnym wykorzystaniem posiadanej wiedzy i doświadczenia.
  3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia przeprowadził instruktaż obsługi urządzenia dla osób wskazanych przez Zamawiającego, który zawierać będzie między innymi zagadnienia związane z konfiguracją sprzętu, jego obsługą i konserwacją.
  4. Koszty transportu do siedziby Zamawiającego i ubezpieczenia pokrywa wykonawca. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę i pierwszy raz uruchomiony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  5. Dostawa DDP, DAP
  6. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia lub niezgodne z wymaganiami technicznymi i funkcjonalnymi zostaną odrzucone.
  7. Zamawiający po dostawie dokona weryfikacji spełniania stawianych wymogów oraz funkcjonalności zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
Kod CPV: 
42994200-2
42900000-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną oferenci:

  1. posiadający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, oraz uprawnienia niezbędne do wykonania uprawnionych prac lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
  2. będący w  sytuacji finansowej gwarantującej dobrą jakościowo i terminową realizację zadania,
  3. w stosunku do których nie wszczęto postępowania upadłościowego lub układowego.

Ocena powyższych kryteriów dopuszczających zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta zgodnie z dokumentem rejestrowym.

Termin składania ofert: 
środa, Sierpień 16, 2017 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego: 37-500 Jarosław, Makowisko 162 w terminie do 16.08.2017 r. do godz. 12:00.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.08.2017 o godzinie 12:30, w siedzibie zamawiającego tj. 37-500 Jarosław, Makowisko 162
  3. Otwarcie ofert jest jawne.
  4. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda informacje o liczbie złożonych ofert, a także nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert.
  5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  6. Oferenci mogą zapoznać się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
  7. Wykonawca może, przed upływem terminu przesyłania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
  8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  9. Jeżeli wykonawca nie złożył stosownych oświadczeń lub dokumentów, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  10. Oferty złożone w inny sposób niż za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście nie będą rozpatrywane.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty wzięte zostaną pod uwagę następujące kryteria:
  1. Cena – maksymalnie 85 punktów
  2. Gwarancja - maksymalnie 10 punktów
  3. Zdalny serwis diagnostyczny 5 punktów
  1. Opis kryteriów oceny:
  1. Cena:

Ocena punktowa badanej oferty (Oc) będzie obliczana według następującego wzoru:

Oc = [(najniższa zaoferowana cena netto w postępowaniu/cena netto badanej oferty) x 85 %] x 100

  1. Gwarancja:

Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem obowiązywania gwarancji. Punkty będą przyznawane za zaproponowanie okresu gwarancji producenta. Ocena punktowa badanej oferty (Pk2) będzie obliczana według następującego wzoru:

                                               T =[(Tr / Tn) x 10 %] x 100

             gdzie:

  • T – ilość punktów dla kryterium
  • Tn – najdłuższy  oferowany okres gwarancji
  • Tr - okres gwarancji  oferty rozpatrywanej

 

  1. Zdalny serwis diagnostyczny S:

 

  1. Internetowy zdalny serwis, diagnoza powstania przyczyny awarii w ciągu 3 dni – 5pkt.
  2. Internetowy zdalny serwis, diagnoza powstania przyczyny awarii powyżej 3 dni - 0 pkt

 

  1. Łączna ocena oferty stanowi sumę uzyskanych punktów w każdym z dwóch ww. kryteriów. Oc + T + S
  2. W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku gdy Oferent pominie, jedno lub więcej kryteriów jego oferta zostanie uznana za nieważną. 
Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Grudzień 30, 2017
Powiat: 
jarosławski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów oraz zakresu jej wykonania w następujących okolicznościach:
    1. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;
    2. wystąpienia siły wyższej (siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;
    3. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, w zakresie dostosowania do celu zmiany;
    4. wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i/lub poszczególnych etapów – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
    5. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;
  2. Zmiany powyższe nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0479/16