Linia do profilowania blachodachówki modułowej.
Minimalne parametry techniczne urządzenia:
- Rozwijarka hydrauliczna do blachy w kręgach o udźwigu minimum 10t,
- Moduł wprowadzający z nożami krążkowymi do odcinania blachy pracującymi w cyklu automatycznym ograniczającym produkcję zbędnych odpadów,
- Stacje profilujące ze skręcanymi wałami i minimum dwoma napędami servo,
- Prasa do przetłaczania progu blachodachówki z modułami o możliwości przetłoczenia minimum dwóch wysokości 25i 30mm,
- Gilotyna 3D z cofaniem i bezodpadowym cięciem,
- Agregat hydrauliczny z systemem chłodzenia,
- Odbierak do blach o długości min. 6mb z możliwością ułożenia siedmiu palet 80x120cm i wjeżdżający razem z pustymi paletami pod gilotynę i moduł profilujący,
- Szafa sterująca z monitorem o minimalnej przekątnej 7" dotykowym ekranem z funkcją wizualizacji procesu technologicznego.
1. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty – załącznik nr 1 „Wzór oferty”,
b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawców - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenia umieszczone na formularzu oferty – załącznik nr 1 „Wzór oferty”,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenia umieszczone na formularzu oferty – załącznik nr 1 „Wzór oferty”.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia -nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Zapytaniu ofertowym. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta do przedstawienia dodatkowych dokumentów i informacji potwierdzających spełnienie warunków o których mowa w pkt. IV ppkt. 1. (lit. a, b, c),
3. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia udzielane przez Zamawiającego, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
4. Za spełnienie warunku o którym mowa w pkt. IV, ppkt. 3 (lit. a, b, c, d, e), Zamawiający uzna podpisane oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego – wzór oświadczenia o nieistnieniu konfliktu interesów.
5. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zapytania ofertowego albo powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym zostaje wykluczony, a jego oferta odrzucona.
6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
7. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
8. Każdą ofertę nie spełniającą warunków formalnych (zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym) odrzuca się.
9. Każdą ofertę złożoną na wzorach dokumentów innych niż przewidzianych w przedmiotowym zapytaniu ofertowym (załącznik nr 1 – Wzór oferty, Załącznik nr 2 – Wzór oświadczenia o nieistnieniu konfliktu interesów) odrzuca się.
10. Odrzuceniu podlegają także oferty dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia niezgodnego z opisem zawartym w pkt. III zapytania ofertowego.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki. Wymóg udzielenia zaliczki zawarty w ofercie spowoduje jej odrzucenie.
12. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia” – na podstawie złożonych dokumentów.
1. Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ,,KAN POL" Stanisław Kania, ul. Wojska Polskiego 36, 36-050 Sokołów Małopolski.
2. Oferta powinna zostać złożona w terminie do 05.07.2016 roku do godziny 15:00. W przypadku przesyłania oferty Pocztą Polską bądź firmą kurierską decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby firmy Zamawiającego.
3. Oferty składane/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej do siedziby Zamawiającego wraz z dopiskiem „Oferta na dostawę linii do profilowania blachodachówki modułowej – nie otwierać do dnia 05.07.2016r. do godziny 15:30”. Oferty składane w innej formie nie będą przyjmowane oraz rozpatrywane przez Zamawiającego.
5. Oferta powinna być sporządzona na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego,
6. Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta.
7. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne z wymaganiami Kodeksu cywilnego upoważniające do wykonania tej czynności.
8. Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów rejestrowych.
9. Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Oferent.
10. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
11. Otwarcie kopert z Ofertami nastąpi w dniu 05.07.2016 roku o godzinie 15:30. w siedzibie Zmawiającego,
12. Wszyscy oferenci biorący udział w procedurze o udzielenie zamówienia, będą mieli możliwość uczestniczenia osobiście w posiedzeniu otwarcia kopert z ofertami we wskazanym terminie i miejscu (05.07.2016 rok, godz. 15:30, siedziba Zamawiającego). Zamawiający przed otwarciem kopert z ofertami poda do wiadomości oferentów kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W trakcie spotkania Zamawiający poinformuje również oferentów o ilości złożonych ofert, a także pod nazwy i adresy wykonawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert (kryterium: czas realizacji). Oferenci podczas spotkania będą mieli możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
13. Wyniki rozstrzygnięcia wyboru zostaną wysłane do każdego Wykonawcy, który złoży ofertę oraz opublikowane zostaną na stronie internetowej Zamawiającego (www.kanpol.com.pl), niezwłocznie.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny, w szczególności, gdy kwota przeznaczona przez Zamawiającego na wykonanie zamówienia będzie niższa od oferty przewidującej najniższą cenę. W takim wypadku, wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
15. Oferent ma możliwość składania pytań do niniejszego Zapytania ofertowego.
16. Zamawiający udziela odpowiedzi ws. treści Zapytania ofertowego, jeżeli prośba o udzielenie wyjaśnień wpłynie nie później, niż do końca dnia 01.07.2016r. Jeżeli prośba taka wpłynęła w terminie późniejszym albo prośba ta dotyczy udzielonych już wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
17. Treść zapytań wraz z odpowiedziami Zamawiający przekazuje do wiadomości wszystkich oferentów za pomocą własnej strony internetowej, bez wskazywania autora pytania.
18. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z oferentami: szczegółowych informacji nt. przedmiotu zamówienia udziela Stanisław Kania w formie pisemnej (elektronicznej) pod adresem e-mail: stanislaw.kanpol@wp.pl, faksem, lub pisemnie.
I. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium:
1. Kryterium: C – Cena netto – Waga 90%:
a) cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia,
b) cena powinna być wyrażona w złotych polskich,
c) ceny w złotych należy podać do dwóch miejsc po przecinku,
d) cena podlegająca ocenie będzie ceną netto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia,
W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów za kryterium „cena netto” wyliczonych w oparciu o wzór:
Cena netto oferty najniższej
C = ------------------------------------------------- x 90 = ilość punktów
Cena netto rozpatrywanej oferty
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 90 pkt.
2. Kryterium R - czas realizacji – waga 10%
W ramach tego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert pod kątem czasu realizacji przedmiotu zamówienia:
- Czas realizacji: do 30 dni – 10 pkt.
- Czas realizacji: powyżej 30 dni – 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 10 pkt.
Zamawiający zastrzega, iż maksymalny czas realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć 15.08.2016 roku.
Punkty przyznane w kryterium ceny oraz kryterium czasu realizacji danej oferty zostaną do siebie dodane. Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach wszystkich kryteriów wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największą sumaryczną liczbę punktów według wzoru:
Ʃ = C + R + G
Gdzie:
Ʃ – łączna suma przyznanych punktów
C – liczba punktów przyznana w kryterium „CENA”
R – liczba punktów przyznana w kryterium „CZAS REALIZACJI”
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:
a. odstąpienia od realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w wysokości 20% wartości umowy,
b. zwłoki w wykonaniu przedmiotu zamówienia – w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki.
3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne w następującym przypadku:
a. odstąpienie od Umowy z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego w wysokości 20% wartości umowy.
4. Kary umowne nie dotyczą przypadków spowodowanych siłą wyższą.
5. Odstąpienie od umowy przysługiwać będzie Zamawiającemu w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia, który nie spełnia wymagań zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz złożonej przez Wykonawcę ofercie.
6. Zmiany umowy o zamówienie dopuszczalne są w niżej wymienionych przypadkach:
a. zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
b. zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy,
c. zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę lub Zamawiającego,
d. zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było wcześniej przewidzieć.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy.