Linia do produkcji okien i drzwi z aluminium - 1 kpl.
Minimalne parametry techniczne urządzenia:
1). Piła dwugłowicowa (1 szt.) - max. dł. Cięcia bez przesuwania materiału: min. 4m, tarcze tnące (Ø550mm), silniki tarcz tnących min. 3kW, 2800 obr/min, kąty pochylenia głowic regulowane elektrycznie (CNC), sterowanie za pomocą komputera, odciąg wiórów.
2). Centrum obróbkowe (1 szt.) - 5 osi sterowanych numerycznie. Cyfrowe przesyłanie danych sterujących. Możliwa obróbka z pięciu stron za pomocą standardowych narzędzi (frezów palcowych, wierteł, gwintowników). Dwa sposoby programowania: ISO oraz przy pomocy programu narzędziowego CAD/CAM. Głowica chłodzona cieczą, moc min. 10kW, Regulowana prędkość obrotowa. Magazyn narzędzi umieszczony w portalu głowicy. Miejsca na narzędzia w uchwytach w tym frezu tarczowego o średnicy do min. 200mm.
3). Piła tarczowa (1 szt.) - tarcza tnąca min 520 mm, silnik min. 3 kW/400V, min. 2800 obr/min.
4). Frezarka do końcówek profili (1 szt.) - silnik min. 2,0 kW, 400 V, 50 Hz, min 2800 obr/min, pneumatyczne mocowanie materiału, średnica freza min 300 mm, szerokość wycięcia min 400 mm.
5). Zaciskarka do naroży (1 szt.) - punkt zaciskania w odległości 25 – 60mm od wierzchołka narożnika, siła nacisku głowicy min. 50 kN (8 bar), max. wysokość ustawienia wkładki oporowej 120mm, wysokość zaciskania min. 150 mm
6). Piła tarczowa ręczna (1 szt.) - silnik min. 1,5kW/400V/50Hz/ min 2800 obr./min., pneumatyczne pionowe siłowniki mocujące materiał.
7). Stół montażowy (3 szt.) – pow. robocza stołu pokryta profilami gumowymi, rozsuwany w kierunku podłużnym i poprzecznym. Min. pow. robocza stołu (2.300mm x 1.000mm), wyposażony w gniazda elektryczne.
8). Wózek na profile (2 szt.) – konstrukcja metalowa z półkami na kółkach ułatwiająca transportowanie profili.
9). Wózek na gotowe wyroby (2 szt.) – konstrukcja metalowa ułatwiająca transportowanie gotowych wyrobów.
10). Wózek dwubębnowy na uszczelki – (1 szt.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z zał. Nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Dostawca:
- Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
- Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania, określonych w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji prac, czynności lub dostaw.
- Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania umowy.
- Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie umowy.
- W okresie ostatnich 3 lat dokonał dostawę wraz z instalacją co najmniej trzech centrów obróbczych 5-osiowych czego potwierdzeniem będą referencje, protokoły odbioru bądź inne dokumenty potwierdzające realizacje przedmiotu zamówienia.
- Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zamawiający w celu braku podstaw do wykluczenia wykonawcy żąda złożenia wraz z ofertą podpisane „Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym”, stanowiące załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
- Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego: F.H.U.P. Rupar Krystyna, Korniaktów Płn. 117A, 37-114 Białobrzegi,
- Oferta powinna zostać złożona w terminie do 23.10.2017 roku do godziny 10:00. W przypadku przesyłania oferty Pocztą Polską bądź firmą kurierską decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby firmy Zamawiającego.
- Oferty składane/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej do siedziby Zamawiającego wraz z dopiskiem „Oferta na dostawę linii do produkcji okien i drzwi z aluminium – nie otwierać do dnia 23.10.2017r. do godziny 11:30”. Oferty składane w innej formie nie będą przyjmowane oraz rozpatrywane przez Zamawiającego.
- Otwarcie kopert z Ofertami nastąpi w dniu 23.10.2017 roku o godzinie 12:00 w biurze zakładu produkcyjnego Zmawiającego tj. 37-114 Białobrzegi 3g
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium:
- Kryterium: C – Cena oferty – Waga 60%:
- Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia
- Cena powinna być wyrażona w złotych polskich.
- Ceny w złotych należy podać do dwóch miejsc po przecinku.
- Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu.
W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów za kryterium „cena oferty” wyliczonych w oparciu o wzór:
Cena oferty najniższej
C = x 60 = ilość punktów
Cena rozpatrywanej oferty
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 60 pkt.
- Kryterium T - termin realizacji – waga 30%
W ramach tego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert pod kątem czasu realizacji przedmiotu zamówienia wg następującego wzoru:
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 30 pkt.
- Kryterium G – gwarancja - waga 10%
którego wartość punktowa zostanie wyliczona wg wzoru:
a) za proponowany okres gwarancji poniżej 24 miesięcy - 0 pkt
b) za proponowany okres gwarancji 24 miesięcy lub dłuższy - 10 pkt.
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 10 pkt.
Punkty przyznane w kryterium ceny oraz kryterium Terminu realizacji zostaną zsumowane. Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach wszystkich kryteriów wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą sumaryczną liczbę punktów według wzoru:
Ʃ = C + T + G
Gdzie:
Ʃ – łączna suma przyznanych punktów
C – liczba punktów przyznana w kryterium „CENA”
T – liczba punktów przyznana w kryterium „TERMIN REALIZACJI”
G – liczba punktów przyznana w kryterium „GWARANCJA”
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
- Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:
- odstąpienia od realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w wysokości 30% wartości umowy,
- zwłoki w wykonaniu przedmiotu zamówienia – w wysokości 1 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki,
- zwłoki w usunięciu wad lub usterek stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady – 1 % wynagrodzenia umownego netto elementu robót, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu wyznaczonego na usunięcie wad.
- Kary umowne nie dotyczą przypadków spowodowanych siłą wyższą.
- Odstąpienie od umowy przysługiwać będzie Zamawiającemu w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia, który nie spełnia wymagań zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz złożonej przez Wykonawcę ofercie.
- Zmiany umowy o zamówienie dopuszczalne są w niżej wymienionych przypadkach:
- zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
- zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy,
- zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę lub Zamawiającego,
- zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było wcześniej przewidzieć.
- Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy.
- Przedłużenie terminów zakończenia przedmiotu zamówienia dopuszczalne jest wyłącznie w przypadku:
- przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
- działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
- wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności,
- innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia dostaw lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową,
- W sytuacjach opisanych w ust. 8 pkt. a-d, przedłużenie terminu zakończenia dostaw wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem oraz aneksu do umowy podpisanego przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Ponadto opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
- W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach i będzie zwolniony od zapłaty kary.
- Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa.