Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki (zadanie nr 1 projektu) i minikoparki (zadanie nr 2 projektu), których minimalne parametry techniczne zostały wyszczególnione poniżej oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ) stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Zadanie 1 - Dostawa koparko – ładowarki o następujących minimalnych parametrach technicznych: znamionowa moc użyteczna silnika co najmniej 70 kW; maksymalna głębokość kopania co najmniej 4278.0 mm, prędkość jazdy (bieg wysoki) co najmniej 40 km/h; prędkość jazdy (bieg niski) co najmniej 6 km/h; zbiornik paliwa co najmniej 160 l; zbiornik oleju hydraulicznego co najmniej 40 l.
Zadanie 2 - Dostawa minikoparki gąsienicowej o następujących minimalnych parametrach technicznych: moc silnika minimum 12 kW, głębokość kopania co najmniej 2097mm; maksymalny zasięg kopania na poziomie gruntu co najmniej 3799mm, prędkość jazdy (bieg wysoki) co najmniej 3,7 km/h; prędkość jazdy (bieg niski) co najmniej 1,9 km/h; zbiornik paliwa co najmniej 20 l; zbiornik oleju hydraulicznego co najmniej 21 l.
Składający ofertę powinien:
- być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
- posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie,
- dysponować potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- znajdować się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Rozpatrywane będą wyłącznie oferty złożone z wykorzystaniem wzoru Oferty stanowiącego załącznik do SIWZ.
- Ofertę na dostawę przedmiotu zamówienia należy składać w siedzibie Zamawiającego - Piszczek Maria, Piszczek Dariusz s.c. Firma Budowlana, Dębowiec 560, 38-220 Dębowiec do dnia 07.04.2018 r. do godziny 9.00.
- Ofertę należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie oznaczonej „Oferta na dostawę koparek”. Ofertę należy dostarczyć osobiście, wysłać listem poleconym lub przesyłką kurierską.
- Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną odrzucone.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 07.04.2018 r. o godzinie 9.30. Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert – otwarcie ofert jest jawne.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
- Dostawca może złożyć wyłącznie 1 ofertę, która musi być sporządzona w języku polskim.
Kryteria i ocena złożonych ofert.
- cena – 90%,
- warunki gwarancji i serwisowania – 10%.
Sposób wyliczenia punktów.
Dla kryterium cena - 90%:
Oznaczenia:
Ofc_min - Wartość netto oferty cenowo najniższej,
Ofc - Wartość netto oferty ocenianej,
Pkc - punkty w kryterium.
Wzór wyliczający punkty:
Pkc = { Ofc_min/Ofc } * 100 * 90% [pkt]
Dla kryterium warunki gwarancji i serwisowania - 10%:
Oznaczenia:
Ofg_max - największa średnia liczba miesięcy gwarancji w ofercie,
Ofg - średnia liczba miesięcy gwarancji oferty ocenianej,
Pkg - punkty w kryterium.
Wzór wyliczający punkty:
Pkg = { Ofg/Ofg_max } * 100 * 10% [pkt]
Wzór wyliczający zsumowane punkty:
Oznaczenia:
Pkcg - punkty zsumowane z ww. kryteriów
Pkcg = { Pkc + Pkg } [pkt]
Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następujących przypadkach:
- zmianę terminu realizacji umowy z powodu wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń
- gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu zamówienia,
- Określa się następujący tryb dokonywania zmian w umowy:
- zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
- strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,
- wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy. Może to nastąpić tylko wtedy, gdy przedmiot umowy nie został jeszcze dostarczony do siedziby Zamawiającego