Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Piszczek Maria, Piszczek Dariusz s.c. Firma Budowlana, Dębowiec 560, 38-220 Dębowiec
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki (zadanie nr 1 projektu) i minikoparki (zadanie nr 2 projektu), których minimalne parametry techniczne zostały wyszczególnione poniżej oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ) stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Zadanie 1 - Dostawa koparko – ładowarki o następujących minimalnych parametrach technicznych: znamionowa moc użyteczna silnika co najmniej 70 kW; maksymalna głębokość kopania co najmniej 4278.0 mm, prędkość jazdy (bieg wysoki) co najmniej 40 km/h; prędkość jazdy (bieg niski) co najmniej 6 km/h; zbiornik paliwa co najmniej 160 l; zbiornik oleju hydraulicznego co najmniej 40 l.

Zadanie 2 - Dostawa minikoparki gąsienicowej o następujących minimalnych parametrach technicznych: moc silnika minimum 12 kW, głębokość kopania co najmniej 2097mm; maksymalny zasięg kopania na poziomie gruntu co najmniej 3799mm, prędkość jazdy (bieg wysoki) co najmniej 3,7 km/h; prędkość jazdy (bieg niski) co najmniej 1,9 km/h; zbiornik paliwa co najmniej 20 l; zbiornik oleju hydraulicznego co najmniej 21 l.

Kod CPV: 
43260000-3
Warunki udziału w postępowaniu : 

Składający ofertę powinien:

  • być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
  • posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
  • posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie,
  • dysponować potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • znajdować się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Rozpatrywane będą wyłącznie oferty złożone z wykorzystaniem wzoru Oferty stanowiącego załącznik do SIWZ.

Termin składania ofert: 
sobota, Kwiecień 7, 2018 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę na dostawę przedmiotu zamówienia należy składać w siedzibie Zamawiającego - Piszczek Maria, Piszczek Dariusz s.c. Firma Budowlana, Dębowiec  560, 38-220 Dębowiec do dnia 07.04.2018  r. do godziny 9.00.
  2. Ofertę należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie oznaczonej „Oferta na dostawę koparek”. Ofertę należy dostarczyć osobiście, wysłać listem poleconym lub przesyłką kurierską.
  3. Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną odrzucone.
  4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 07.04.2018  r. o godzinie 9.30. Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert – otwarcie ofert jest jawne.
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  6. Dostawca może złożyć wyłącznie 1 ofertę, która musi być sporządzona w języku polskim.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteria i ocena złożonych ofert.

  • cena – 90%,
  • warunki gwarancji i serwisowania – 10%.

Sposób wyliczenia punktów.

Dla kryterium cena - 90%:

Oznaczenia:

Ofc_min  - Wartość netto oferty cenowo najniższej,

Ofc - Wartość netto oferty ocenianej,

Pkc - punkty w kryterium.

Wzór wyliczający punkty:

Pkc =  { Ofc_min/Ofc } * 100 * 90% [pkt]

Dla kryterium warunki gwarancji i serwisowania - 10%:

Oznaczenia:

Ofg_max  - największa średnia liczba miesięcy gwarancji w ofercie,

Ofg - średnia liczba miesięcy gwarancji oferty ocenianej,

Pkg - punkty w kryterium.

Wzór wyliczający punkty:

Pkg =  { Ofg/Ofg_max } * 100 * 10% [pkt]

Wzór wyliczający zsumowane punkty:

Oznaczenia:

Pkcg - punkty zsumowane z ww. kryteriów

Pkcg =  { Pkc + Pkg } [pkt]

Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Czerwiec 30, 2018
Powiat: 
jasielski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następujących przypadkach:
  1. zmianę terminu realizacji umowy z powodu wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń
  2. gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu zamówienia,
  1. Określa się następujący tryb dokonywania zmian w umowy:
  1. zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
  2. strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,
  3. wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy. Może to nastąpić tylko wtedy, gdy przedmiot umowy nie został jeszcze dostarczony do siedziby Zamawiającego

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0277/17