Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Henryk Hadam, Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Henryk Hadamul. 1 Maja 35A, 36-065 Dynów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparki gąsienicowej (Zadanie 1) i dwóch minikoparek gąsienicowych (Zadanie 2 i Zadanie 3), których minimalne parametry techniczne zostały wyszczególnione poniżej oraz dodatkowo uszczegółowione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej: SIWZ) stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Zadanie 1: Dostawa fabrycznie nowej koparki gąsienicowej o następujących minimalnych parametrach technicznych: moc maksymalna silnika minimum: 31,2kW; prędkość jazdy – co najmniej 4,6 km/h; zbiornik paliwa co najmniej 46 l; głębokość kopania co najmniej 3 670 mm, zasięg od przegubu na poziomie podłoża co najmniej 5 220 mm;

Zadanie 2: Dostawa fabrycznie nowej minikoparki gąsienicowej o następujących minimalnych parametrach technicznych: moc maksymalna silnika minimum 24,8kW, pojemność skokowa silnika minimum 1,8 cm3, masa transportowa z kabiną minimum 3600-3700kg, szerokość maszyny maksymalnie 1780 mm, wysokość maszyny do szczytu dachu maksymalnie 2 500 mm, głębokość kopania przy gąsienicach w pełni przylegających do podłoża minimum 3 180 mm; łyżki z zębami minimum szerokości (+/-20mm): 300mm, 600mm; skarpówka o szerokości minimum 1 200 mm; zagęszczarka na ramię koparkowe o wadze minimum 168kg i wymiarach płyty minimum 442x508mm;

Zadanie 3: Dostawa fabrycznie nowej minikoparki gąsienicowej o następujących minimalnych parametrach technicznych: moc maksymalna silnika minimum 17,9kW, pojemność skokowa silnika minimum 1115cm3, masa transportowa z kabiną minimum 2950-3000 kg, szerokość maszyny maksymalnie 1570 mm, wysokość maszyny do szczytu dachu maksymalnie 2408mm, głębokość kopania przy gąsienicach w pełni przylegających do podłoża minimum 2744mm.

Kod CPV: 
43260000-3
Warunki udziału w postępowaniu : 

Składający ofertę powinien:

  • być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
  • posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
  • posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie,
  • dysponować potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • znajdować się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Rozpatrywane będą wyłącznie oferty złożone z wykorzystaniem wzoru Oferty stanowiącego załącznik do SIWZ.

Termin składania ofert: 
wtorek, Listopad 28, 2017 - 09:30
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  • Ofertę na dostawę przedmiotu zamówienia należy składać w siedzibie Zamawiającego - Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Henryk Hadam, ul. 1 Maja 35A, 36-065 Dynów do dnia 28.11.2017  r. do godziny 9.00.
  • Ofertę należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie oznaczonej „Oferta na dostawę koparki i dwóch minikoparek”. Ofertę należy dostarczyć osobiście, wysłać listem poleconym lub przesyłką kurierską.
  • Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną odrzucone.
  • Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 28.11.2017  r. o godzinie 9.30. Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert – otwarcie ofert jest jawne.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  • Dostawca może złożyć wyłącznie 1 ofertę, która musi być sporządzona w języku polskim.
  • Termin związania ofertą wynosi 60 dni od daty upływu terminu składania ofert.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryteria i ocena złożonych ofert.

  • cena – 95%,
  • warunki gwarancji i serwisowania – 5%.

Sposób wyliczenia punktów.

Dla kryterium cena - 95%:

Oznaczenia:

Ofc_min  - Wartość netto oferty cenowo najniższej,

Ofc - Wartość netto oferty ocenianej,

Pkc - punkty w kryterium.

Wzór wyliczający punkty:

Pkc =  { Ofc_min/Ofc } * 100 * 95% [pkt]

Dla kryterium warunki gwarancji i serwisowania - 5%:

Oznaczenia:

Ofg_max  - największa średnia liczba miesięcy gwarancji w ofercie,

Ofg - średnia liczba miesięcy gwarancji oferty ocenianej,

Pkg - punkty w kryterium.

Wzór wyliczający punkty:

Pkg =  { Ofg/Ofg_max } * 100 * 5% [pkt]

Wzór wyliczający zsumowane punkty:

Oznaczenia:

Pkcg - punkty zsumowane z ww. kryteriów

Pkcg =  { Pkc + Pkg } [pkt]

Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, luty 21, 2018
Powiat: 
rzeszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następujących przypadkach:
  1. zmianę terminu realizacji umowy z powodu wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń,
  2. gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała
    z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu zamówienia.
  1. Określa się następujący tryb dokonywania zmian umowy:
  1. zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
  2. strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,
  3. wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
  1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy. Może to nastąpić tylko wtedy, gdy przedmiot umowy nie został jeszcze dostarczony do siedziby Zamawiającego.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0177/17