Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Firma Handlowo-Usługowa Bartek Tatowicz Bartłomiej, Rogoźnica 307; 36-060 Głogów Małopolski
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy instalacji sprężonego powietrza – 1 szt. wraz z instalacją i uruchomieniem, dla Firmy Handlowo-Usługowej "Bartek" Tatowicz Bartłomiej z siedzibą w Rogoźnicy, 36-060 Głogów Małopolski.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt 3.9 niniejszego ZiS.
  3. Wykonawca zapewni realizację zamówienia w terminie do 15.05.2018r., przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej jego realizacji.
  4. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować co najmniej 12-miesięczną gwarancję i rękojmię na oferowany przedmiot zamówienia, liczone od dnia następnego po dacie odbioru końcowego, zgodnie z warunkami przewidzianymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do ZiS.
  5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 14-dniowy termin płatności, liczony od dnia doręczenia faktur.
  6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku oferta powinna zawierać ich wykaz wraz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia).
  7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w ZiS.
  8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV:  42123610-6 Układy sprężonego powietrza  
  9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający elementy składowe o następujących parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych, bądź ich zakresach, w odniesieniu do całości zamówienia:
    • sprężarka śrubowa,
    • wydajność min. 36 m3/godz.,
    • ciśnienie min. 8 bar,
    • zbiornik min. 200l,
    • automatyczny zrzut wody pod zbiornikiem,
    • osuszacz ziębniczy,
    • filtr dokładny za osuszaczem,
    • główny rurociąg D 40 aluminium, 25 m
    • 6 zejść do maszyn D 25 aluminium, 5 m każde, zakończonych zaworem kulowym, filtrem z reduktorem ciśnienia, manometrem i szybkozłączami (dwa szybkozłącza na każde zejście).
  10. Oferty niezgodne z wymaganiami technicznymi i funkcjonalnymi zostaną odrzucone.
  11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  13. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do ZiS .

 

Szczegółowa dokumentacja zawierająca wszystkie informacje dotyczące niniejszego zamówienia znajduje się na stronie Baza Konkurencyjności pod adresem ogłoszenia:

https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view...

 

 

Kod CPV: 
42123610-6
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
    • posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia:
      Warunki wymienione w punkcie 4.1.1 zostaną uznane za spełnione na podstawie oświadczenia Wykonawcy w formularzu oferty (pkt 5).
    • dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (tj. osobami, które będą nadzorować instalację urządzenia i jego uruchomienie) oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia:
      Warunki wymienione w punkcie 4.1.2 zostaną uznane za spełnione na podstawie oświadczenia Wykonawcy w formularzu oferty (pkt 6).
    • nie podlegają wykluczeniu z  postępowania:
      Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe należy rozumieć wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
      • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
      • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
      • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
      • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
        W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym, według wzoru załączonego do ZiS (Załącznik nr 3).
  2. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków, o których mowa w pkt 4.1. podlegają wykluczeniu z postępowania.
  3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wszelka korespondencja z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia prowadzona będzie wyłącznie z ww. pełnomocnikiem.
  4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków.
  5. Postanowienia i warunki określone w ZiS dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie, czyli konsorcjów.
Termin składania ofert: 
poniedziałek, Marzec 5, 2018 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferty należy składać w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego, pod adresem Rogoźnica 307; 36-060 Głogów Małopolski, w terminie do dnia 5 marca 2018 r., do godz. 12:00.
  2. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, na adres podany w pkt 1, która będzie posiadać następujące oznaczenia: „Oferta w zakresie dostawy instalacji sprężonego powietrza, dla Firmy Handlowo-Usługowej "Bartek" Tatowicz Bartłomiej z siedzibą w Rogoźnicy, 36-060 Głogów Małopolski Znak sprawy: ZO-5/2018 - nie otwierać przed dniem 5 marca 2018 r. godz. 12:05." oraz opatrzy kopertę pieczęcią adresową Wykonawcy.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający będzie oceniał wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu oraz złożone przez wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

  1. Cena – 80 pkt
  2. Gwarancja – 20 pkt

Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie wszystkich w/w kryteriów wynosi 100.

  • Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C = (Cnaj : Co) x 80
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cnaj – najniższa cena spośród ważnych ofert,
Co - cena podana przez Wykonawcę dla którego wynik jest obliczany,
Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie kryterium „cena”, wynosi 80.

  • Punkty przyznawane za kryterium „gwarancja” dla całości zamówienia będą liczone wg następującego wzoru:

G = ((Go-12)/12) x 10
gdzie:
G - ilość punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję,
Go - gwarancja podana w miesiącach przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
Okres gwarancji na całość zamówienia udzielony ponad 36 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany, a do wzoru zostanie podstawiony jako 36.
Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie kryterium „gwarancja”, wynosi 20.

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Maj 15, 2018
Powiat: 
rzeszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zmiana postanowień zawartych w Umowie może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności (aneks do Umowy) w następujących przypadkach:
    • w przypadkach wskazanych w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”;
    • w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy – w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towaru i usług;
    • zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa wpływająca na przedmiot i sposób realizacji Umowy;
    • gdy w skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku opóźnień w realizacji Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji Umowy;
    • w przypadku gdy w skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczne będą zmiany parametrów urządzenia lub sposobu wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku:
      • możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy;
      • konieczności zmiany miejsc dostaw oraz świadczeń w ramach gwarancji jakości w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego.
  2. W sytuacji, gdy Wykonawca występuje z inicjatywą zmiany Umowy przedstawia on Zamawiającemu wniosek o zmianę Umowy wraz z uzasadnieniem.
  3. Zamawiający każdorazowo ocenia możliwość i dopuszczalność zmiany Umowy pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wydatkowania środków pochodzących z funduszy unijnych.
  4. Wykonawca nie może, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, przenieść na osobę trzecią wierzytelności z niniejszej umowy względem Zamawiającego.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0494/16