- Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy instalacji sprężonego powietrza – 1 szt. wraz z instalacją i uruchomieniem, dla Firmy Handlowo-Usługowej "Bartek" Tatowicz Bartłomiej z siedzibą w Rogoźnicy, 36-060 Głogów Małopolski.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt 3.9 niniejszego ZiS.
- Wykonawca zapewni realizację zamówienia w terminie do 15.05.2018r., przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej jego realizacji.
- Wykonawca zobowiązany jest zaoferować co najmniej 12-miesięczną gwarancję i rękojmię na oferowany przedmiot zamówienia, liczone od dnia następnego po dacie odbioru końcowego, zgodnie z warunkami przewidzianymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do ZiS.
- Wykonawca musi zaoferować co najmniej 14-dniowy termin płatności, liczony od dnia doręczenia faktur.
- Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku oferta powinna zawierać ich wykaz wraz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia).
- Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w ZiS.
- Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 42123610-6 Układy sprężonego powietrza
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający elementy składowe o następujących parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych, bądź ich zakresach, w odniesieniu do całości zamówienia:
- sprężarka śrubowa,
- wydajność min. 36 m3/godz.,
- ciśnienie min. 8 bar,
- zbiornik min. 200l,
- automatyczny zrzut wody pod zbiornikiem,
- osuszacz ziębniczy,
- filtr dokładny za osuszaczem,
- główny rurociąg D 40 aluminium, 25 m
- 6 zejść do maszyn D 25 aluminium, 5 m każde, zakończonych zaworem kulowym, filtrem z reduktorem ciśnienia, manometrem i szybkozłączami (dwa szybkozłącza na każde zejście).
- Oferty niezgodne z wymaganiami technicznymi i funkcjonalnymi zostaną odrzucone.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do ZiS .
Szczegółowa dokumentacja zawierająca wszystkie informacje dotyczące niniejszego zamówienia znajduje się na stronie Baza Konkurencyjności pod adresem ogłoszenia:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view...
- W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
- posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia:
Warunki wymienione w punkcie 4.1.1 zostaną uznane za spełnione na podstawie oświadczenia Wykonawcy w formularzu oferty (pkt 5). - dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (tj. osobami, które będą nadzorować instalację urządzenia i jego uruchomienie) oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia:
Warunki wymienione w punkcie 4.1.2 zostaną uznane za spełnione na podstawie oświadczenia Wykonawcy w formularzu oferty (pkt 6). - nie podlegają wykluczeniu z postępowania:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe należy rozumieć wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym, według wzoru załączonego do ZiS (Załącznik nr 3).
- posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia:
- Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków, o których mowa w pkt 4.1. podlegają wykluczeniu z postępowania.
- Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wszelka korespondencja z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia prowadzona będzie wyłącznie z ww. pełnomocnikiem.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków.
- Postanowienia i warunki określone w ZiS dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie, czyli konsorcjów.
- Oferty należy składać w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego, pod adresem Rogoźnica 307; 36-060 Głogów Małopolski, w terminie do dnia 5 marca 2018 r., do godz. 12:00.
- Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, na adres podany w pkt 1, która będzie posiadać następujące oznaczenia: „Oferta w zakresie dostawy instalacji sprężonego powietrza, dla Firmy Handlowo-Usługowej "Bartek" Tatowicz Bartłomiej z siedzibą w Rogoźnicy, 36-060 Głogów Małopolski Znak sprawy: ZO-5/2018 - nie otwierać przed dniem 5 marca 2018 r. godz. 12:05." oraz opatrzy kopertę pieczęcią adresową Wykonawcy.
Zamawiający będzie oceniał wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu oraz złożone przez wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
- Cena – 80 pkt
- Gwarancja – 20 pkt
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie wszystkich w/w kryteriów wynosi 100.
- Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cnaj : Co) x 80
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cnaj – najniższa cena spośród ważnych ofert,
Co - cena podana przez Wykonawcę dla którego wynik jest obliczany,
Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie kryterium „cena”, wynosi 80.
- Punkty przyznawane za kryterium „gwarancja” dla całości zamówienia będą liczone wg następującego wzoru:
G = ((Go-12)/12) x 10
gdzie:
G - ilość punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję,
Go - gwarancja podana w miesiącach przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
Okres gwarancji na całość zamówienia udzielony ponad 36 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany, a do wzoru zostanie podstawiony jako 36.
Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie kryterium „gwarancja”, wynosi 20.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zmiana postanowień zawartych w Umowie może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności (aneks do Umowy) w następujących przypadkach:
- w przypadkach wskazanych w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”;
- w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy – w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towaru i usług;
- zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa wpływająca na przedmiot i sposób realizacji Umowy;
- gdy w skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku opóźnień w realizacji Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji Umowy;
- w przypadku gdy w skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczne będą zmiany parametrów urządzenia lub sposobu wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku:
- możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy;
- konieczności zmiany miejsc dostaw oraz świadczeń w ramach gwarancji jakości w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego.
- W sytuacji, gdy Wykonawca występuje z inicjatywą zmiany Umowy przedstawia on Zamawiającemu wniosek o zmianę Umowy wraz z uzasadnieniem.
- Zamawiający każdorazowo ocenia możliwość i dopuszczalność zmiany Umowy pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wydatkowania środków pochodzących z funduszy unijnych.
- Wykonawca nie może, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, przenieść na osobę trzecią wierzytelności z niniejszej umowy względem Zamawiającego.