Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Pak-Hurt sp. z o.o., ul. Połonińska 12, 35-082 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej maszyny produkcyjnej – drukarka fleksograficzna

SPECYFIKACJA TECHNICZNA URZĄDZENIA:

  1. Drukarka fleksograficzna z centralnym cylindrem.
  2. Typ „gearless” - bezzębatkowy napęd cylindrów drukowych.
  3. Ilość zespołów drukowych – 8.
  4. Promienisty układ 8–u zespołów drukowych z bezpośrednim naciskiem na środek centralnego cylindra.
  5. Centralny cylinder podparty na pełnej konstrukcji stalowej- min grubość ram 100 mm.
  6. Materiały do druku: LDPE, HDPE, PP, BOPP, CPP, 20 -200 mikrometrów .
  7. Specyfikacje elektryczne  400 volt -50hz -3Fazowe.
  8. Typ farb –fleksograficzne farby rozpuszczalnikowe.
  9. Maszyna zbudowana zgodnie z normą ATEX.
  10. Szerokość przejścia  wstęgi  max 1150 mm .
  11. Szerokość pola zadruku min 1100 mm .
  12. Zakres raportów druku od 360 mm do 1100 mm.
  13. Odwijak z automatyczną zmianą zwojów w czasie pracy maszyny z połączeniem klejonym (dwukierunkowa możliwość pracy), z wbudowanym systemem automatycznego załadunku roli.
  14. Średnica odwijanej roli minimum 800 mm.
  15. Zmotoryzowany system załadunku roli z posadzki na odwijak.
  16. Nawijak z automatyczną zmianą zwojów w czasie pracy maszyny z połączeniem klejonym (dwukierunkowe), z wbudowanym systemem automatycznego rozładunku roli.
  17. Średnica nawijanej roli minimum 800 mm.
  18. Zmotoryzowany system rozładunku roli z odwijaka na posadzkę.
  19. Komplet 4 wałków  pneumatycznych o średnicy 76 mm oraz 4 pary adapterów na gilzy 152 mm.
  20. Mandrele powietrzne do montażu tulei drukowych o średnicy Stork (360) 108,342 mm.
  21. Zastosowane tuleje  anilox o średnicy zewnętrznej minimum 162,454 mm (stork 530) .
  22. Prędkość mechaniczna maszyny minimum 400 m/min.
  23. Prędkość druku maszyny minimum 400 m/min.
  24. Typ suszenia- GAZOWE:  ogrzewanie powietrza suszącego w tunelu oraz powietrza suszącego miedzy zespołami  za pomocą dwóch niezależnych obiegów grzewczych- zawiera 2 ( dwa palniki).
  25.  Komory suszące wykonane ze stali nierdzewnej z możliwością łatwego dostępu do czyszczenia.
  26. System recyrkulacji powietrza  z kontrolą LEL.
  27. System chłodzący centralnego cylindra oraz cylindrów pośrednich przed nawijaniem wraz z urządzeniem chłodzącym.
  28. Pośrednie wałki prowadzące wykonane w technologii odpornej na ścieranie- anodyzowane.
  29. System automatycznych wiskozymetrów - do pomiaru lepkości farby oparty na sensorach wibracyjnych typu lamela.
  30. Automatyczny system podawania farb i mycia zespołów drukowych zawierający po 2 pompy dla każdego zespołu drukowego.
  31. Bez wałkowe urządzenie do naklejania płyt drukowych wyposażone w minimum 2 kamery.
  32. System automatycznego ustawiania docisku druku na maszynie typu CNC bez konieczności stosowania dodatkowych kamer.
  33. System smart register – szybkiego pasowania registrów podczas postoju maszyny.
  34. Dwa systemy prowadzenia krawędzi: przed  centralnym cylindrem oraz przed nawijaniem.
  35. Dwa systemy antystatyczne: przed  centralnym cylindrem oraz przed nawijaniem.
  36. Elektroniczny system umożliwiający dodruk na znak foto na materiale zadrukowanym minimum w dwóch kolorach.
  37. 3 - chipowa kamera liniowa video do kontroli druku z systemem smart register,  z  systemem wykrywania błędów drukarskich, ze 100% podglądem drukowanego wzoru na oddzielnym dodatkowym monitorze minimum 40 cali, wraz z możliwością rozszerzenia funkcji o pomiar spektrofotometryczny kolorów oraz kontrolę kodów kreskowych. 
  38. Wymiary maszyny: długość 14 - 16 m, wysokość  4,50 - 5,80 m, szerokość minimum 5 m.
  39. Centralny system smarowania maszyny .
  40. Szafy sterownicze klimatyzowane  z możliwością umiejscowienia na  piętrze maszyny.
  41. Kontrola naprężenia wstęgi przed cylindrem  w zakresie  20-250 N.
  42. Kontrola naprężenia wstęgi przed nawijakiem w zakresie   20-250 N.
  43. Zdalne połączenie serwisowe  z maszyną.
  44. Komory raklowe  - nie wymagające użycia narzędzi, wzajemnie zamienne , wykonane z anodowanego aluminium –  sztuk  10.
  45. Wanienki - rynny  farbowe –wewnątrz  pokryte  teflonem– sztuk  10.
  46. Jednostka systemu podawania farby i mycia - sztuk 9.
  47. Niezbędne oprzyrządowanie:

a) Tuleje ceramiczne Anilox   w zakresie od 120 linii/cm  do 400 linii/cm  - ilość 24 sztuki.

b) Tuleje  sleeve  typu antystatyczne adapter  carbonowy - zgodnie z tabelą w postepowaniu ofertowym z dnia 15.12.2016

c) Tuleje  sleeve  drukowe - antystatyczne - zgodnie z tabelą w postępowaniu ofertowym z dnia 15.12.2016

Dodatkowe informacje:

Wszelka dokumentacja maszyny, m.in. instrukcja obsługi, instrukcja serwisowa powinny być przygotowane w języku polskim.

Dostawa i instalacja maszyny w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszkolenie pracowników zamawiającego z obsługi drukarki fleksograficznej na koszt Dostawcy.

Kod CPV: 
4290000-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

6.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 z dnia 10 kwietnia 2015 r. oraz Wytycznych Instytucji  Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie w jakim mają odpowiednie zastosowanie stanowiących załącznik nr 1 do Uchwały nr 103/2271/15 Zarządu Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie z dnia 14 października 2015 r.

6.2. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (w tym z Kierownikiem Zamawiającego). Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

6.3. Z postępowania wyklucza się wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.

Termin składania ofert: 
środa, Styczeń 25, 2017 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

11.1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego ul. Połonińska 12, 35-082 Rzeszów do dnia 25.01.2017r. do godz. 9:00.

11.2. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę bez otwierania.

11.3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.01.2017r. o godz. 9:10, w siedzibie Zamawiającego,  

11.4. Otwarcie ofert jest jawne.

11.5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

11.6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda informacje o ilości złożonych ofert, nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert.

11.7. Wykonawcy mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

13.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty wzięte zostaną pod uwagę następujące kryteria:

Cena – 70 pkt.

Serwis – 20 pkt.

Gwarancja – 10 pkt.

13.2. Opis kryteriów oceny:

Cena:

Ocena punktowa badanej oferty (Oc) będzie obliczana według następującego wzoru:

Oc = (najniższa zaoferowana cena netto w postępowaniu/cena netto badanej oferty) x 70 pkt.

Serwis:

Ocena punktowa badanej ofert (Sc) będzie obliczona według następującego wzoru:

Sc = (najkrótszy czas przystąpienia do usunięcia usterki w siedzibie Zamawiającego/ czas przystąpienia do usunięcia usterki w siedzibie Zamawiającego badanej oferty) x 20 pkt.

Gwarancja:

Ocena punktowa badanej oferty (Gc) będzie obliczona według następującego wzoru:

Gc = (najdłuższy okres gwarancyjny / okres gwarancyjny rozpatrywanej oferty) x 10 pkt.

UWAGA!

Gwarancja nie może być krótsza niż 12 miesięcy.

13.3. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferent to 100 pkt. 

Oc+Sc+Gc = 100 pkt.

13.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Lipiec 31, 2017
Powiat: 
M. Rzeszów
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Nie dotyczy.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0077/15