Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Niepubliczne Przedszkole Smerfowo, Grzęska 544,37-200 Przeworsk
Opis przedmiotu zamówienia: 

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż wyposażenia do Niepublicznego Przedszkola  SMERFOWO Grzęska 544, 37-200 Przeworsk.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący specyfikacji poszczególnych pomocy dydaktycznych, urządzeń, wyposażenia czy środków dydaktycznych  zawarty został w tabeli przedstawiającej nazwę, parametry, ilość, opis oraz wymagania - stanowiącej  załącznik nr 2 do Ogłoszenia.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie towaru jego rozładunek , wniesienie do placówki Zamawiającego tj.: pod adres Przedszkole  SMERFOWO, Grzęska 544, 37-200 Przeworsk, a także montaż.

4. Zamówienie realizowane będzie jednorazowo. Wykonawca w ramach wykonania niniejszego zamówienia dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt(dostawa, rozładunek oraz montaż) i ryzyko,w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem.

 

5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisem.

 

6. Dostarczony sprzęt i wyposażenie muszą być nowe, wysokiej jakości, o wysokich walorach użytkowych.

 

7. Użyte w załączniku nr 2 nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem bądź firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz wskazać na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w opisie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty.

Kod CPV: 
39162100-6
39162110-9
37535200-9
39161000-8
37520000-9
37524000-7
37523000-0
39221110-1
39292300-8
39292400-9
39144000-3
Warunki udziału w postępowaniu : 

Złożenie oferty w formie pisemnej do dnia 17.11.2016  do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego.

Termin składania ofert: 
czwartek, Listopad 17, 2016 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17.11.2016r.do godz.15:00 w siedzibie Zamawiającego tj. Grzęska 544, 37-200 Przeworsk.
  2. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 17.11.2016r. o godz. 16:00 w siedzibie Zamawiającego. 
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Przy wyborze  najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

 

 

Kryterium

 

 

Wartość punktowa wagi w (%)

 

1)  cena

 

100%

 

Ocena kryterium ,,ceny” –

Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 100pkt, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów, według wzoru:

 

                                               cena oferty najtańszej           

                liczba punktów =   ----------------------------- x 100

                                               cena oferty badanej

 

  1. Liczby punktów powyższych kryteriów po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.
  2. Za najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację
  3. W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

 

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Grudzień 15, 2016
Powiat: 
przeworski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie, nie może być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Istnienie powiązania, o którym mowa wyżej, między kierownikiem zamawiającego, a wykonawcą skutkuje wykluczeniem danego wykonawcy z postępowania.

Warunki zmiany umowy: 
  1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy dopuszczalne są w przypadku:
  1. gdy zamawiane wyposażenie nie jest już dostępne na rynku Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy zamiennika. Zamiennik musi mieć, co najmniej takie same parametry jak sprzęt zamawiany.
  2. wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego/ udoskonalonego.
  3. zmiana terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od zamawiającego,
  4. zmiany terminu wykonania zamówienia w związku z przedłużeniem się  procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego,
  5. urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych , w tym podatku VAT,
  6. zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu
  7. wystąpienie „siły wyższej". „Siła wyższa" oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
  8. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
  1. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazićzgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do kontraktu – w formie pisemnej w drodze aneksu. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
  2. W przypadkukażdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. Strona zgłaszająca propozycję zmian może wyznaczyć drugiej stronie odpowiedni termin, w którym zostanie podjęta decyzja o rozpoczęciu negocjacji dotyczących zmiany umowy.

 

Numer projektu: 
RPPK.06.04.01-18-0049/15