Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Solgam Sp. z o. o., ul. Mickiewicza 108, 38-200 Jasło
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż SUWNICY – JEDNODŹWIGAROWA, NATOROWA

- udźwig – 5 t

- grupa natężenia pracy – A5

- rozpiętość – nie mniej  niż 11m

- wysokość podnoszenia – min 7 m

- wyciągnik  - elektryczny linowy przejezdny

- prędkość podnoszenia – min 6 m/min

- prędkość jazdy wyciągnika – min 4 m/min

- prędkość jazdy suwnicy – min 4 m/min

- długość toru jezdnego – min 30 m

- środowisko pracy – hala

Kod CPV: 
42414210-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  4. nie zachodzą wobec Wykonawcy przesłanki do wszczęcia postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego,
  5. nie zalegają z należnościami z tytułu podatków i opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
  6. złożą aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert

 

Weryfikacja spełnienia ww. warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego na formularzu załączonym do niniejszego zapytania ofertowego –  załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Termin składania ofert: 
czwartek, Październik 17, 2019 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

SKŁADANIE OFERT

  1. termin składania ofert:  17.10.2019 r.  godz. 15:00

Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego 38-200 Jasło, ul. Mickiewicza 108

  1. miejsce składania ofert:  Solgam Sp. z o. o. ul. Mickiewicza 108, 38-200 Jasło
  2. forma składania ofert:

Ofertę należy dostarczyć osobiście, wysłać listem poleconym lub przesyłką kurierską.

Ofertę należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie oznaczonej:

 

„Oferta – Dostawa i montaż SUWNICY – JEDNODŹWIGAROWA, NATOROWA”

Nie otwierać do 18.10.2019r. godz. 9:00”

OTWARCIE OFERT

  1. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 18.10.2019 r. o godz. 9:00 w firmie Zamawiającego
    pod adresem:  Solgam Sp. z o. o., ul. Mickiewicza 108, 38-200 Jasło
  2. Wybór oferty przez Zamawiającego nastąpi w terminie do 22.10.2019 r.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryteria:

 

Kryterium I - „Cena netto” - waga 90% (90 pkt)

Liczba punktów będzie przyznawana według poniższego wzoru:

C = Cmin/Cn x 90 pkt
Gdzie:
Cmin – najniższa cena netto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów
Cn – cena netto oferty badanej

 

- Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi 90 pkt.

- Cena netto oferty powinna zostać określona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

- Cenę netto należy podać w polskich złotych (PLN). Ocenie podlegać będzie łączna cena oferty netto.

- Cena nie może zawierać innych kosztów i składników poza składnikami przedmiotu zapytania.

-  Cena powinna być ustalona w oparciu o opis przedmiotu zamówienia.

- Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne   zasady zaokrąglania

Kryterium II – „Okres gwarancji na dostarczony środek trwały” – waga 10% (10 pkt)

Liczba punktów będzie przyznawana według poniższego wzoru:

G = Gb/Gmax x 10 pkt
Gdzie:
Gb – okres gwarancji na dostarczony środek trwały
Gmax – najdłuższy okres gwarancji na dostarczony środek trwały

 

- Gwarancja udzielona zostanie na okres wskazany w ofercie wyrażony w miesiącach kalendarzowych. - Okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone.

- Zamawiający zastrzega, iż oferty zawierające okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy będą ocenione jako posiadające 60 – miesięczny okres gwarancji.

- Jeżeli gwarancja na różne podzespoły dostarczonego środka trwałego jest różna, przyjmuje się najkrótszy czas trwania gwarancji.

- Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi 10 pkt.

- Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne   zasady zaokrąglania

 

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, której zostanie przyznana najwyższa liczba punktów na podstawie w/w kryteriów, poprzez zastosowanie wzoru:

Ogólna liczba punktów = C + G

 

3. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w ocenie ofert wynosi 100 pkt.

4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające wykluczeniu.

5. Zamawiający udzieli Zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.

6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone dwie lub więcej ofert, które uzyskały tą samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.

7. Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.

8. Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdyby Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe z innych przyczyn.

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Październik 24, 2019
Powiat: 
jasielski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany warunków umowy zawartej z podmiotem wybranym
w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Zmiana umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:

  1. zaistnienie innych, niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem,
  2. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy;
  3. opóźnień leżących po stronie Zamawiającego;
  4. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy,
  5. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych w treści umowy.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0097/19-00