Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Niepublicznego Przedszkola SMERFOWO Grzęska 544, 37-200 Przeworsk, dwuspadowym o kącie nachylenia 35 stopni,krytym blachą trapezową o pow. ok. 100m 2
Montaż instalacji fotowoltaicznej nastąpi z ich pełnym wyposażeniem, opomiarowaniem i włączeniem do instalacji i sieci.Wszelkie wykorzystane przy realizacji zamówienia urządzenia i materiały muszą być fabrycznie nowe.
Zamontowane moduły fotowoltaiczne oraz muszą posiadać certyfikat akredytowanej jednostki badawczo-certyfikującej dla elementów fotowoltaicznych, potwierdzających ich zgodność z obowiązującymi normami. Ponadto muszą spełniać warunki określone dla wprowadzenia do obrotu na terytorium RP, w szczególności posiadać deklaracje zgodności oraz oznakowanie CE.
Wyposażenie elektrowni:
- moduły fotowoltaiczne,
- inwerter,
- system montażowy mocowany do konstrukcji dachu,
- rozdzielnica,
- okablowanie i konektory,
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
- Dostawę i rozładunek komponentów.
- Montaż wszystkich elementów.
- Podłączenie przewodów AC/DC.
- Podłączenie kabli monitorujących pracę systemu.
- Konfiguracja inwertera.
- Uruchomienie instalacji fotowoltaicznej.
- Testowanie i pomiary wszystkich elementów.
- Przekazanie dokumentacji instalacji.
Wymagany okres gwarancji:
1) gwarancja na produkt - minimum 10 lat od daty sprzedaży modułów fotowoltaicznych,
2) gwarancja sprawności - minimum 10 lat od daty ich produkcji na 90% deklarowanej wydajności i minimum 25 lat od daty ich produkcji na min. 80%.
Uwaga: W przypadku użycia nazw wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem bądź firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz wskazać na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w opisie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
Złożenie oferty w formie pisemnej do dnia 19.12.2016 r. do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego.
INFORMACJA NA TEMAT SŁADANIA OFERT
- Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej(email i faks nie stanowi formy pisemnej) w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego Ogłoszenia (załącznik nr 1) wzamkniętej kopercie z napisem:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznejna dachu budynku Niepublicznego Przedszkola SMERFOWO Grzęska 544, 37-200 Przeworsk
Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert (podać dzień i godzinę otwarcia ofert).
- Oferta ma zawierać następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany Formularz oferty /załącznik nr 1/
- Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwa to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19.12.2016 r.do godz.15:00 w siedzibie Zamawiającego tj. Grzęska 544, 37-200 Przeworsk.
- Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 19.12.2016 r. o godz. 16:00 w siedzibie Zamawiającego.
- Bezpośrednio przed otwarciem ofert przy udziale osób zainteresowanych, nastąpi:
a) podanie kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia,
b) poinformowanie o ilości złożonych ofert oraz podanie nazwy i adresu wykonawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Ocena kryterium ,,ceny” –
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 90pkt, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów, według wzoru:
cena oferty najtańszej
liczba punktów = ----------------------------- x 90
cena oferty badanej
Ocena kryterium ,,okres gwarancji na produkt”
Okres gwarancji na produkt oznacza okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na
poprawne funkcjonowanie modułów fotowoltaicznych.
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 10 lat, a maksymalny 25 lat.Oferta o najdłuższym okresie udzielonej gwarancji otrzyma 10 punktów.
Pozostałe proporcjonalnie mniej, zgodnie z formułą:
okres gwarancji oferty badanej
liczba punktów = ----------------------------------------------x 10
oferta z najdłuższym okresem gwarancji
Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum lub nie wskaże żadnego terminu spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku gdy wykonawca zaoferuje okres gwarancji powyżej wymaganego maksimum zamawiający do oceny ofert przyjmie 25lat natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez wykonawcę.
Oferowany okres gwarancji na produkt wykonawca podaje w Formularzu ofertowym w latach - stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
- Liczby punktów powyższych kryteriów po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.
- Za najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która po zsumowaniu liczby punktów przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację
W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zmiany umowy dopuszczalne są w przypadku:
- zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od zamawiającego,
- zmiany terminu wykonania zamówienia w związku z przedłużeniem się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego,
- urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym podatku VAT,
- zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu
- wystąpienie „siły wyższej". „Siła wyższa" oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
- wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
- Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazićzgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do kontraktu – w formie pisemnej w drodze aneksu. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.