Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Magnus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krosno, ul. Leopolda Okulickiego 3, 38-400 Krosno
Opis przedmiotu zamówienia: 

Dostawa drukarki do zadruku tektury falistej, o zbliżonych parametrach technicznych m.in. :

  1. Pole zadruku 1400 x 1000 mm;
  2. minimum 2 kolory;
  3. szybkość produkcyjna nie mniejsza niż 2 400 sztuk na godzinę;
  4. automatyczny podajnik;
  5. możliwość zadruku tektury falistej od grubości 1,2 mm do 8 mm;
  6. wszelka dokumentacja maszyn, m.in. instrukcja obsługi, instrukcja serwisowa powinny być przygotowane w języku polskim;
  7. do ceny ofertowej należy doliczyć dostawę i instalację maszyn w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
  8. miejsce realizacji: miejscowość: Szczepańcowa, powiat: krośnieński, województwo: podkarpackie, Rzeczpospolita Polska.
Kod CPV: 
42990000-2
42800000-4
42000000-6
Warunki udziału w postępowaniu : 

1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców którzy:
1.1.1 są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe należy rozumieć wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą,
polegające w szczególności na
1.1.2. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
1.1.3 posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
1.1.4 pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
1.1.5pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
1.1.2. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
1.1.3 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mięć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
1.1.4 należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z 16.2.2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymaganych dokumentów:
2.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru działalności gospodarczej;
2.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
2.2.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, ze względu na powiązania osobowe i kapitałowe z Zamawiającym.

2.2.2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień publicznych.
2.3. Oświadczenie o posiadanych zasobach technicznych i możliwości zrealizowania zamówienia.
2.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

 

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
2) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;.

 

Oferenci zobowiązani są do przedstawienia Oświadczenia o posiadanych zasobach technicznych i możliwości zrealizowania zamówienia.

Termin składania ofert: 
wtorek, Kwiecień 19, 2016 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty stanowiące odpowiedź na niniejsze ogłoszenie należy składać wyłącznie w formie pisemnej: zamkniętej kopercie oznaczonej „Oferta w zakresie dostawy drukarki do zadruku tektury falistej, w postępowaniu nr RPO/2/2016, nie otwierać przed 19.04.2016 r. godz. 10:30” wraz z nazwą i adresem oferenta. Oferty można składać osobiście, poprzez gońca lub poprzez wysyłkę.

  1. Oferty należy składać na adres:

Magnus Sp. z. o. o.

ul. Leopolda Okulickiego 3

38-400 Krosno

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

12.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty wzięte zostaną pod uwagę następujący kryteria:

Cena – 70 pkt.

Serwis – 20 pkt.

Gwarancja – 10 pkt.

 

  1. Opis kryteriów oceny:

12.2.1 Cena:

Ocena punktowa badanej oferty (Oc) będzie obliczana według następującego wzoru:

Oc = (najniższa zaoferowana cena netto w postępowaniu / cena netto badanej oferty) x 70 pkt

 

  1. Serwis:

Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem usunięcia podstawowych usterek. Punkty będą przyznawane za wykonanie działań serwisowych w terminie:

  • Do 12 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 20 pkt,
  • Do 24 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 10 pkt,
  • Do 48 godzin od dnia zgłoszenia usterki – 5 pkt,

UWAGA!!!
Za niezrealizowanie usługi w zaoferowanych terminach grożą kary umowne określone w istotnych postanowieniach umowy.

 

  1. Gwarancja:

Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem obowiązywania gwarancji. Punkty będą przyznawane za zaproponowanie okresu gwarancji producenta:

  • Do 36 miesięcy– 10 pkt,
  • Do 30 miesięcy– 6 pkt,
  • Do 24 miesięcy – 3 pkt,
  • Do 18 miesięcy– 1 pkt,

 

UWAGA!!!
Przyznana gwarancja nie może być krótsza niż 12 miesięcy.

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Czerwiec 30, 2016
Powiat: 
krośnieński
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z przedmiotowej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu stron.

Umowa może być zmieniona w drodze pisemnego aneksu, na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym.

Wykonawca nie może, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, przenieść na osobę trzecią wierzytelności z niniejszej umowy względem Zamawiającego

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0041/15