Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Proclean Tank Cleaning Group A. Wójtowicz i wspólnicy sp. jawna, 39-200 Dębica, ul. Drogowców 2b
Opis przedmiotu zamówienia: 

Dostawa programu do zarządzania budynkiem i zestawem myjącym. Oprogramowanie ma być połączone z całym obiektem, winno być odpowiedzialne za obniżenie kosztów stałych, kosztów pracy oraz kosztów usług.

Oprogramowanie zakupione na wyłączność na zasadzie licencji.

Wykonawca powinien dostarczyć podsystem, będący częścią systemu urządzeń myjących, realizujący dwa zadania: BMS (Building Management System) - system dedykowany do monitorowania oraz zarządzania budynkiem oraz MMS (Media Monitoring System) – system raportowo-analityczny w zakresie zużycia mediów technologicznych.

Celem systemów ma być obniżenie kosztów stałych utrzymania obiektu, kontrola procesu oraz możliwie wczesne wykrywanie usterek.

Kod CPV: 
48421000-5
48150000-4
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. Wykonawcy  ubiegający  się  o  zamówienie  publiczne  muszą  spełniać  niżej  wymienione warunki udziału w postępowaniu:
    1. Uprawnienia   do   wykonywania   określonej   działalności   lub   czynności,   jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena   spełniania   niniejszego   warunku   zostanie   dokonana   w   oparciu    o dostarczone oświadczenie,  wg formuły: spełnia - nie spełnia.
    2. Wiedza i doświadczenie: Warunek  ten zostanie  spełniony jeżeli  Wykonawca  wykaże  się  wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie tym wykaże co najmniej min. jednej dostawy oprogramowania do sterowania budynkiem i urządzeniami technologii. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w  oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
    3. Potencjał techniczny: Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu  o dostarczone  oświadczenie  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,  wg formuły: spełnia - nie spełnia.
    4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Warunek  ten zostanie  spełniony jeżeli  Wykonawca  wykaże  się  dysponowaniem min. jednej osoby posiadającej doświadczenie w przygotowaniu min. jednego podobnego systemu dedykowanego. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w  oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
    5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena   spełniania   niniejszego   warunku   zostanie   dokonana   w   oparciu    o dostarczone oświadczenie,  wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  2. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Oświadczenie  o  spełnianiu  warunków  udziału  w  postępowaniu
    2. Wykaz  dostaw  wykonanych  w  okresie  ostatnich trzech  lat  przed  upływem  terminu  składania  ofert,  a  jeżeli  okres  prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca  wykonania  oraz  załączeniem  dokumentu  potwierdzającego,  że  dostawy zostały wykonane należycie,
    3. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia,
  3. Wykonawca  ubiegający  się  o  zamówienie  publiczne  musi  wykazać  brak  podstaw  do wykluczenia z postępowania poprzez przedstawienie następujących dokumentów:
    1. Oświadczenia  o  braku  podstaw  do wykluczenia.
    2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawionego nie wcześniej   niż   6   miesięcy   przed   upływem   terminu   składania   wniosków   o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    3. Jednocześnie Zamawiający informuje iż wykluczy z postępowania wykonawców zgodnie z treścią pkt. 12 niniejszego ogłoszenia.
  4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 3.2., składa dokument lub dokumenty,  wystawione  w  kraju,  w  którym  ma  siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Termin składania ofert: 
środa, Lipiec 4, 2018 - 17:15
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego w Dębicy, ul. Drogowców 2B.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w: w Dębicy, ul. Drogowców 2B w dniu 4.07.2018r. po godz. 1715

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Cena [C]max. 80 pkt.

Okres wsparcia powdrożeniowego [O]max. 20 pkt.

1) Kryterium „Cena [C]”

Wartość punktowa kryterium [C] dla danej oferty obliczona zostanie wg wzoru

C = (Cmin / C oferty) x80 gdzie :

C – ilość pkt. przyznanych ocenianej ofercie,

C min. – jest to cena najniższej oferty,

2.) Kryterium „Okres wsparcia powdrożeniowego” [O]

Punkty za kryterium okresu wsparcia zostaną przyznane wg schematu:

Za każdy 1 pełny miesiąc powyżej 36 wymaganych zamawiający przyzna 1 pkt., z tym że za 56 pełne miesiące lub więcej zostanie przyznana maksymalna ilość 20 pkt.

 

Oferta zostanie oceniona wg sumy punktów otrzymanych w kryteriach przedstawionych powyżej:

P = [Ilość pkt. cena max. 80pkt] + [ilość pkt. okres wsparcia max. 20pkt]

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Sierpień 10, 2018
Powiat: 
dębicki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem następujących sytuacji:

  1. zmiana Umowy w zakresie funkcjonalności oprogramowania w zakresie warunków licencjonowania w uzasadnionych przypadkach, w szczególności, jeśli nie powoduje ona pogorszenia jakości oferowanego rozwiązania lub jest to konieczne do zachowania poprawności działania oprogramowania lub realizacji celów niniejszej Umowy.
  2. zmiana warunków i sposobu odbioru przedmiotu Umowy w uzasadnionych przypadkach, jeżeli nie spowoduje to zmiany terminu realizacji Umowy;
  3. zmiana osób wskazanych w wykazach w „Wykazie osób” stanowiącym część oferty Wykonawcy, jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zmiany tych osób nie będą powodować pogorszenia jakości wykonywanych dostaw/usług, a proponowane w ich miejsce nowe osoby muszą spełniać wymagania określone w zapytaniu ofertowym w zakresie posiadanych kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia;
  4. zmiana sposobu wykonania części Umowy, uzasadniona przyczynami technicznymi;
  5. zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego lub w procesach biznesowych w trakcie realizacji Umowy, a także po wykonaniu Analizy Przedwdrożeniowej, jeżeli zmiany takie istotnie wpływają na zakres i termin prac Wykonawcy;
  6. konieczność zmiany terminu wykonania i odbioru prac spowodowana podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią (audyt zewnętrzny) kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac;
  7. opóźnienia w projektach nadrzędnych uniemożliwiające realizację Umowy. Przez projekt nadrzędny rozumie się zwłaszcza projekty, od których uprzedniej realizacji uzależniona jest realizacja projektu, którego dotyczy przedmiotowa Umowa;
  8. uzasadniona konieczność zmiany warunków płatności;
  9. uzasadniona konieczność zmiany warunków obsługi gwarancyjnej
  10. pojawienie się rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umożliwi usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
  11. zmiany dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego Umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty Umowy;
  12.  zmiany dotyczą uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów Umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty Umowy;
  13. wystąpiły zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy;
  14. wystąpiła konieczność zmiany terminu, nie dłużej jednak niż o 30 dni, zakończenia Umowy w przypadku:
    1.  wystąpienia opóźnień w realizacji Umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
    2.  wystąpienia zjawisk związanych z działaniem Siły Wyższej,
    3.  wprowadzenia zmian funkcjonalności przedmiotu umowy wpływających na termin realizacji Umowy,
    4.  braku środków finansowych na realizację Umowy.

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0155/16