Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Sipeko Sp. z o.o., Makowisko 162, 37-500 Jarosław
Opis przedmiotu zamówienia: 

Dostawa automatu do produkcji worków ze   zgrzewem bocznym, tasiemką ściągającą umieszczoną w tunelu w górnej części worka wraz z zestawem drukującym w systemie on-line (1 kolor) o maksymalnej prędkości przesuwu folii co najmniej 100 m/min

 

 

Maksymalna prędkość pracy co najmniej                                             100m/min

Maksymalna ilość taktów co najmniej                                                  180 cykli/min

Szerokość worka                                                                                       od 250mm do 1200mm

Maksymalna długość worka co najmniej                               1100mm

System konfekcjonowania w postaci rolki                                           TAK

Możliwość produkcji worków luzem bez perforacji                           TAK

System etykietowania co najmniej 12rol/min                                     TAK

Możliwość produkcji worków z fałdą                                                    TAK

System drukujący on-line                                                                         1 kolor 

Kod CPV: 
42994200-2
42900000-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną oferenci:

  1. posiadający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, oraz uprawnienia niezbędne do wykonania uprawnionych prac lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
  2. będący w  sytuacji finansowej gwarantującej dobrą jakościowo i terminową realizację zadania,
  3. w stosunku do których nie wszczęto postępowania upadłościowego lub układowego.

Ocena powyższych kryteriów dopuszczających zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta zgodnie z dokumentem rejestrowym.

Termin składania ofert: 
czwartek, Kwiecień 20, 2017 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego: 37-500 Jarosław, Makowisko 162 w terminie do 20.04.2017 do godz. 12:00.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.04.2017 o godzinie 12:30, w siedzibie zamawiającego tj. 37-500 Jarosław, Makowisko 162
  3. Otwarcie ofert jest jawne.
  4. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda informacje o liczbie złożonych ofert, a także nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert.
  5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  6. Oferenci mogą zapoznać się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
  7. Wykonawca może, przed upływem terminu przesyłania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
  8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  9. Jeżeli wykonawca nie złożył stosownych oświadczeń lub dokumentów, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  10. Oferty złożone w inny sposób niż za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście nie będą rozpatrywane.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty wzięte zostaną pod uwagę następujące kryteria:

  1. Cena – maksymalnie 85 punktów
  2. Gwarancja - maksymalnie 10 punktów
  3. Termin realizacji zamówienia  - maksymalnie 5 punktów
  1. Opis kryteriów oceny:
    1. Cena:

Ocena punktowa badanej oferty (Oc) będzie obliczana według następującego wzoru:

Oc = (najniższa zaoferowana cena netto w postępowaniu/cena netto badanej oferty) x 85

b.     Gwarancja:

Zamawiający przyznaje w tym kryterium punkty każdemu z Oferentów, zgodnie z zaproponowanym przez nich terminem obowiązywania gwarancji. Punkty będą przyznawane za zaproponowanie okresu gwarancji producenta:

Co najmniej 18 miesięcy - 10 pkt,

Co najmniej 12 miesięcy,  jednak nie więcej niż 18 miesięcy– 5 pkt,

  1. Termin realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia do 30.09.2017r. – 5 pkt.

Termin realizacji zamówienia do 29.12.2017r. – 0 pkt.

  1. Łączna ocena oferty stanowi sumę uzyskanych punktów w każdym z trzech ww. kryteriów.
  2. W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku gdy Oferent pominie, jedno lub więcej kryteriów jego oferta zostanie uznana za nieważną. 
Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Grudzień 29, 2017
Powiat: 
jarosławski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów oraz zakresu jej wykonania w następujących okolicznościach:
    1. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;
    2. wystąpienia siły wyższej (siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;
    3. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, w zakresie dostosowania do celu zmiany;
    4. wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i/lub poszczególnych etapów – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
    5. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;
  2. Zmiany powyższe nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0479/16