Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Rafał Kawa Firma Handlowo - Usługowa Ciacho, Wola Żyrakowska 83c, 39-204 Żyraków
Opis przedmiotu zamówienia: 

Dostawa środków trwałych w postaci maszyny do produkcji ciastek (dwu głowicowa - 1 szt. oraz jedno głowicowa z funkcją 3d - 1 szt.), oblewarka do czekolady z tunelem chłodniczym (1 szt.), piec obrotowy do wypieku ciastek (1 szt.)

 

Wszystkie urządzenia nabywane niniejszym zapytaniem ofertowym mają utworzyć tzw. „linię technologiczną” niezbędną do osiągniecia przez Zamawiającego założonego celu w projekcie pt. „Wdrożenie innowacji produktowej w firmie Rafał Kawa Firma Handlowo - Usługowa Ciacho szansą na wzrost jej konkurencyjności” (w ramach którego ogłoszone jest niniejsze zapytanie ofertowe), a co za tym idzie, Wykonawca powinien dostarczyć takie urządzenia, które nie będą ograniczać w jakikolwiek sposób (np. manualnie, automatycznie, logistycznie, organizacyjnie) proces powstawania produktu jakim jest „Delicja Żyrakowska z nadzieniem leśnym i polewą czekoladową” (dalej: delicja), wg poniższej procedury:

  1. w pierwszym etapie, na podstawie opracowanej receptury, dojdzie do wykonania podstawy delicji z biszkopta, dzięki zastosowaniu dwóch głowic dozujących - czynność tą wykona automat do produkcji ciastek w pełni sterowany komputerowo z funkcją tworzenia ciastka w kształcie koła o odpowiedniej wysokości/grubości i promieniu, o określonej wysokości i szerokości,
  2. w drugim etapie, uformowana delicja musi zostać poddana procesowi wypieku za pomocą odpowiedniego piecu z możliwością obracania znajdujących się w środku biszkoptów,
  3.  w trzecim etapie, wypieczona delicja trafi do urządzenia, które za pomocą jednej głowicy, nałoży nadzienie na każdy biszkopt - maszyna poprzez funkcję 3D, znakować będzie delicje w litery - w tym przypadku „Delicja żyrakowska”,
  4. ostatnim etapem, będzie nałożenie polewy czekoladowej i odpowiednie „schłodzenie” czekolady.

 

Mając na względzie założony proces technologiczny w kontekście korelacji wszystkich urządzeń, Zamawiający dopuszcza składanie przez Wykonawcę/Wykonawców ofert częściowych, wg poniższych założeń:

 

Część I

Dostawa środków trwałych w postaci maszyny do produkcji ciastek (dwu głowicowa - 1 szt.)

 

  1. Maszyna do produkcji ciastek - dwu głowicowa - 1 sztuka - wymagane parametry:
    1. niezależne listwy obrotowo-wyciskające wyposażone w odpowiednie do tworzenia końcówki w procesie produkcji ciastka typu „delicja”;
    2. funkcje:
      • elektroniczne sterowanie przesuwem blach o szerokości do 600/400 mm
      • pełnej regulacji kąta i obrotu dysz oraz pozycjonowania dysz
      • płynnej regulacji podnoszenia stołu oraz obrotu wałków
      • cięcia struną
    3. wyświetlacz do programowania;
    4. zabezpieczenie przed uruchomieniem przez nieuprawnioną osobę;
    5. minimalna moc zainstalowana: 3,26 KW;
    6. wydajność: nie mniej niż 300 kg/h;
    7. wymiary gabarytowe nie mogą przekraczać:
      • długość 2,70 m, szerokość 1,50 m, wysokość 2,70 m;

 

Część II

Dostawa środków trwałych w postaci piecu obrotowego do wypieku ciastek (1 szt.)

 

  1. Piec obrotowy do wypieku ciastek - 1 sztuka - wymagane parametry:
    1. możliwość zainstalowania blach wypiekowych o różnych wymiarach: 400/600 mm, 600/800 mm, 580/780 mm;
    2. wyposażony w palnik gazowy i panel sterowniczy (ogrzewanie gazem) oraz okap z wentylatorem;
    3. funkcje:
      • możliwość ustawienia różnych programów wypieku w tym równomierny wypiek
      • możliwość ustawienia niskiej prędkości gorącego powietrza w komorze, eliminującego efekt „wysuszonych produktów”
    4. minimalna temperatura wypieku: 260 stopni C;
    5. wykonany z materiałów kwasoodpornych;
    6. wymiary gabarytowe nie mogą przekraczać:
      • długość 2,70 m, szerokość 1,50 m, wysokość 2,70 m;

 

Część III

Dostawa środków trwałych w postaci maszyny do produkcji ciastek (jedno głowicowa z funkcją 3d - 1 szt.)

 

  1. Maszyna do produkcji ciastek - jedno głowicowa z funkcją 3d (maszyna posiadająca funkcję 3D, która pozwala na znakowanie powstających produktów np. w litery) - 1 sztuka - wymagane parametry:
    1. niezależne listwy obrotowo-wyciskające wyposażone w odpowiednie końcówki w procesie produkcji ciastka typu „delicja” w kontekście precyzyjnego nakładania nadzienia (bez naruszenia struktury ciastka);
    2. elektroniczne sterowanie przesuwem blach;
    3. wyświetlacz do programowania;
    4. zabezpieczenie przed uruchomieniem przez nieuprawnioną osobę;
    5. funkcje:
      • znakowania produktu w litery
      • pełnej regulacji kąta i obrotu dysz oraz pozycjonowania dysz
      • płynnej regulacji podnoszenia stołu oraz obrotu wałków
      • cięcia struną
    6. minimalna moc zainstalowana: 1,8 KW;
    7. wydajność: nie mniej niż 400 kg/h;
    8. wymiary gabarytowe nie mogą przekraczać:
      • długość 1,80 m, szerokość 1,50 m, wysokość 2,70 m;

 

Część IV

Dostawa środków trwałych w postaci Oblewarki do czekolady z tunelem chłodniczym (1 szt.)

 

  1. Oblewarka do czekolady z tunelem chłodniczym - 1 sztuka - wymagane parametry:
    1. elektroniczne sterowanie;
    2. wyświetlacz do programowania;
    3. elektroniczne czujniki temperatury;
    4. funkcje:
      • oblewanie produktu z wierzchniej strony, pojedynczą i podwójną kurtyną
      • precyzyjne ustalenie grubości polewy
      • dekorowanie z interpolacją kołową
      • zdmuchiwanie nadmiaru czekolady
      • wibracja siatki w celu nabłyszczania produktów
      • nadmuchowe podgrzewanie wewnętrznych siatek transportowych
      • możliwość jednoczesnego oblewania wierzchniego wysokich i niskich produktów
    5. regulowana prędkość taśmy od min. 10 cm do maks. 8 metrów na minutę;
    6. tunel chłodniczy: temperatura chłodzenia do -5 stopni C;
    7. siatka transportująca 30-60 cm;
    8. wydajność zestawu: nie mniej niż 2,2 tony na okres 1 zmiany (8 godzin ciągłej pracy);
    9. wymiary gabarytowe nie mogą przekraczać:
      • oblewarka do czekolady: długość 1,50 m, szerokość 1,50 m, wysokość 2,70 m;
      • tunel chłodniczy: długość 2,50 m, szerokość 1,50 m, wysokość 2,70 m;

 

Usługa dostawy środków trwałych dla wszystkich w/w części obejmuje:

  • dostawę urządzenia do miejsca instalacji - województwo podkarpackie - powiat dębicki - gmina Żyraków - miejscowość: Wola Żyrakowska,
  • montaż/instalację urządzenia,
  • tzw. „pierwsze uruchomienie”,
  • przekazanie dokumentacji technicznej danego urządzenia (w tym zakresie dopuszcza się tylko dokument w języku polskim lub angielskim),
  • udzielenie gwarancji na okres minimalny 24 miesięcy (w tym zakresie Zamawiający dopuszcza okres dłuższy, jeżeli wynika to z polityki dostawcy w tym obszarze).

Uszczegółowienie niniejszego zapytania ofertowego oraz niezbędne załączniki do składania oferty, odnaleźć można pod tym linkiem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1107802

 

Kod CPV: 
42000000-6
42900000-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie zamówienia może/mogą ubiegać się osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej (dalej: Wykonawca), która oferuje określone produkty lub usługi na rynku, który/którzy musi/szą spełnić/ać następujące warunki:

 

  1. prowadzi/ą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia:

 

Weryfikacja spełnienia warunków:

 

warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż prowadzi działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zgodnie z zapisami w Załączniku nr 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia warunku.

 

  1. znajduje/ą się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia:

 

Weryfikacja spełnienia warunków:

 

warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia zgodnie z zapisami w Załączniku nr 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Oferent spełnia albo nie spełnia warunku.

 

  1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo:

 

warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż nie jest wykluczony z ubiegania się o zamówienie jako osoba/podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru składającego ofertę, w szczególności poprzez:

  1. uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji,
  3. pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Weryfikacja spełnienia warunku:
 

warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, że nie pozostaje z Zamawiającym w stosunku powiązań osobowych lub kapitałowych zgodnie z zapisami w Załączniku nr 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia warunku.

 

Wykonawca nie spełniający łącznie w/w warunków, zostanie odrzucony/a pod kątem formalnym z postępowania. Z tytułu odrzucenia oferty z w/w powodów nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Maj 7, 2018 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć:

  • w siedzibie Zamawiającego: Rafał Kawa Firma Handlowo - Usługowa Ciacho, Wola Żyrakowska 83c, 39-204 Żyraków w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 7 maja 2018 roku (do godziny 09:00) - o terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego)
  • w  nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce), którą należy opisać następująco: Rafał Kawa Firma Handlowo - Usługowa Ciacho, Wola Żyrakowska 83c, 39-204 Żyraków - z dopiskiem: Oferta na zapytanie ofertowe nr 1/4/2018 - nie otwierać przed: 7 maja 2018 roku - przed godziną 09:10
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Wybór Wykonawcy nastąpi z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania. Po spełnieniu wszystkich wskazanych warunków udziału w postępowaniu, każda ważna oferta w danej części, poddana zostanie ocenie punktowej - Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierować następującymi kryteriami:

 

  • K1: KRYTERIUM CENA (60%)
  • K2: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (20%)
  • K3: CZAS PRZYSTĄPIENIA DO USUNIĘCIA AWARII (20%)

 

przy czym:
 

  1. punkty w K1: KRYTERIUM CENA zostaną przyznane wg poniższego wzoru:

 

Najniższa cena jednostkowa netto spośród ważnych ofert

K1 = -------------------------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

Cena jednostkowa netto oferty ocenianej

 

  1. punkty w K2: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (rozumiany, jako dostawę środka trwałego - urządzenia - do miejsca instalacji, montaż/instalację urządzenia oraz tzw. "pierwsze uruchomienie"), zostaną przyznane wg poniższego wzorca:

 

  • Wykonawca, który wykona zamówienie do 5 czerwca 2018 roku otrzyma 20 punktów,
  • Wykonawca, który wykona zamówienie do 12 czerwca 2018 roku otrzyma 10 punktów,
  • Wykonawca, który wykona zamówienie po 12 czerwca 2018 roku otrzyma 0 punktów,

 

Uwaga - jeżeli Wykonawca:

  • nie wykaże w ofercie terminu wykonania zamówienia, wówczas Zamawiający przyjmie, że Wykonawca wykona zamówienie po 12 czerwca 2018 roku - przyznając 0 punktów za to kryterium,
  • zgodnie ze złożoną deklaracją w tym zakresie nie spełni założeń zapytania ofertowego, wówczas zobowiązany będzie do zapłacenia kary umownej w wysokości 2,00% wartości zamówienia za każdy dzień opóźnienia - stosowne zapisy w tym zakresie zostaną zawarte w umowie.

 

  1. punkty w K3: CZAS PRZYSTĄPIENIA DO USUNIĘCIA AWARII (rozumiany, jako przyjazd serwisanta/osoby odpowiedzialnej za rozpoczęcie procesu naprawy/ekipy naprawczej na miejsca w którym znajduje się urządzenie i rozpoczęcie prac naprawczych, od momentu zgłoszenia drogą elektroniczną/faxem przez Zamawiającego - niniejsze kryterium obowiązywać będzie w czasie trwania gwarancji na dane urządzenie), zostaną przyznane wg poniższego wzorca:

 

  • przystąpienie do usunięcia awarii do 24 godzin od momentu zgłoszenia - 20 punktów,
  • przystąpienie do usunięcia awarii do 36 godzin od momentu zgłoszenia - 15 punktów,
  • przystąpienie do usunięcia awarii do 48 godzin od momentu zgłoszenia - 10 punktów,
  • przystąpienie do usunięcia awarii do 60 godzin od momentu zgłoszenia - 5 punktów,
  • przystąpienie do usunięcia awarii powyżej 60 godzin od momentu zgłoszenia - 0 punktów.

 

Uwaga - jeżeli Wykonawca:

  • nie wykaże w ofercie czasu przystąpienia do usunięci awarii, wówczas Zamawiający przyjmie, że Wykonawca przystąpi do usunięcia awarii w czasie powyżej 60 godzin - przyznając 0 punktów za to kryterium,
  • zgodnie ze złożoną deklaracją w tym zakresie nie spełni założeń zapytania ofertowego, wówczas zobowiązany będzie do zapłacenia kary umownej w wysokości 0,01% zamówienia za każdą godzinę ewentualnego opóźnienia - stosowne zapisy w tym zakresie zostaną zawarte w umowie.

 

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami, Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:

 

PKT = (K1) + (K2) + (K3)

 

Oferta, która uzyska najwięcej punktów (PKT) będzie wybrana jako najkorzystniejsza - wybór ofert będzie/jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Czerwiec 26, 2018
Powiat: 
dębicki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:

  • zmiany terminu realizacji dostawy środków trwałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
  • zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy,
  • zmiany terminu płatności,
  • zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego),
  • gdy Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca - po spełnieniu kryteriów opisanych w Wytycznych.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0241/17-00