Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
ProClean Tank Cleaning Group A.Wójtowicz i wspólnicy Spółka jawna, 39-200 Dębica, ul. Drogowców 2 B
Opis przedmiotu zamówienia: 

Budowa pod klucz budynku usługowego z częścią socjalno – biurową oraz niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną na terenie działki nr 810/76 obr. 2 położonej w Dębicy przy ulicy Mościckiego . Przeznaczenie - myjnia do mycia cystern do przewozu substancji spożywczych wraz z dezynfekcją powierzchni zbiornika z innowacyjną technologią do wytwarzania pary w celu kontrolowanego odkażania zbiorników.

Charakterystyka zabudowy budynku: część socjalno–biurowa oraz część usługowa w postaci hali.

Część socjalno – biurowa o konstrukcji tradycyjnej murowanej ze stropami żelbetowymi, ocieplona od zewnątrz wełna mineralną oraz tynkiem cienkowarstwowym. Część usługowa tokonstrukcja halowa stalowo – betonowa - ze ścianami osłonowymi z płyt warstwowych i lekkim dachem warstwowym. Budynek wyposażony w: sieć elektryczną niskoprądową, wentylację mechaniczną wraz z odzyskiem ciepła (z procesów technologicznych), z klimatyzacją, z instalacją technologiczną wraz z wytwornicą pary i powietrza sprężonego.

Zagospodarowanie działki: place utwardzone, miejsca postojowe, dojazdy, uzbrojenie w instalacje wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej z podczyszczaniem, zasilanie i oświetlenie terenu, zbiorniki na gaz z instalacją, ogrodzenie. Przewiduje się montaż systemu rekuperacji, systemu odzysku ciepła, wraz z panelami fotowoltaicznymi o mocy do 10 kV do wsparcia zapotrzebowania na prąd oraz instalacji solarnej do wspomagania grzania wody technologicznej oraz CO.  Dodatkowo budynek wyposażono w specjalistyczna podczyszczalnię ścieków w zabudowie modułowej – przeznaczoną dla ścieków pochodzących z myjni cystern.

Parametry budynku: Powierzchnia 1480 m2, Kubatura ok. 10 000 m3

Kod CPV: 
45213350-1
45210000-2
45213352-5
42995000-7
42924200-1
Warunki udziału w postępowaniu : 

1.Wykonawcy  ubiegający  się  o  zamówienie  publiczne  muszą  spełniać  niżej  wymienione warunki udziału w postępowaniu:

1.1.Uprawnienia   do   wykonywania   określonej   działalności   lub   czynności,   jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena   spełniania   niniejszego   warunku   zostanie   dokonana   w   oparciu    o dostarczone oświadczenie,  wg formuły: spełnia - nie spełnia.

1.2.    Wiedza i doświadczenie: Warunek  ten zostanie  spełniony jeżeli  Wykonawca  wykaże  się  wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie tym wykaże co najmniej:

a)                  Jedną robotę budowlaną polegającą na budowie obiektu hali o powierzchni min. 1000m2.

b)                  Jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub dostawię i montaż kompletnego wyposażenia myjni o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto.

Zamawiający dopuszcza spełnienie warunku wiedzy doświadczenia przez przedstawienie jednego obiektu potwierdzającego obydwa wymienione warunki. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w  oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia – nie spełnia.

1.3.    Potencjał techniczny: Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu  o dostarczone  oświadczenie  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,  wg formuły: spełnia - nie spełnia.

1.4.    Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Warunek  ten  zostanie  spełniony  jeżeli  Wykonawca wykaże osoby o kwalifikacjach zawodowych uprawniających do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7.07.1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) lub uprawnionymi do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów prawa, tj. posiadającymi uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do projektowani i kierowania robotami budowlanymi oraz posiadającymi doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności (min. 1 osoba z wymienionych poniżej):

a)               Konstrukcyjno-budowlanej.

b)               Hydrotechnicznej

c)               Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych.

d)               Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.

Opis  sposobu  dokonywania  oceny  spełniania  tego  warunku:  Ocena  spełniania warunku  zostanie  dokonana  w  oparciu  o  dostarczone  dokumenty,  wg  formuły: spełnia – nie spełnia.

1.5.    Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena   spełniania   niniejszego   warunku   zostanie   dokonana   w   oparciu    o dostarczone oświadczenie,  wg formuły: spełnia - nie spełnia.

2.        Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

2.1.    Oświadczenie  o  spełnianiu  warunków  udziału  w  postępowaniu

2.2.    Wykaz  robót  budowlanych lub dostaw w  zakresie  niezbędnym  do  wykazania  spełniania warunku  wiedzy  i  doświadczenia ,  wykonanych  w  okresie  ostatnich pięciu  lat  przed  upływem  terminu  składania  ofert,  a  jeżeli  okres  prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca  wykonania  oraz  załączeniem  dokumentu  potwierdzającego,  że  roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

2.3.    Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności   odpowiedzialnych   za   kierowanie   robotami   budowlanymi,   wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, z także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie  dysponowania tymi osobami,

2.4.    Oświadczenie,  że  osoby,  które  będą  uczestniczyć  w  wykonywaniu  zamówienia, posiadają  wymagane  uprawnienia .

3.        Wykonawca  ubiegający  się  o  zamówienie  publiczne  musi  wykazać  brak  podstaw  do wykluczenia z postępowania poprzez przedstawienie następujących dokumentów:

3.1.    Oświadczenia  o  braku  podstaw  do wykluczenia.

3.2.    Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawionego nie wcześniej   niż   6   miesięcy   przed   upływem   terminu   składania   wniosków   o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

3.3.    Jednocześnie Zamawiający informuje iż wykluczy z postępowania wykonawców zgodnie z treścią pkt. 12 niniejszego ogłoszenia.

4.        W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca powinien przedłożyć następujące dokumenty:

4.1.    Opisy urządzeń technicznych,

4.2.    Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym,

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 3., składa dokument lub dokumenty,  wystawione  w  kraju,  w  którym  ma  siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Termin składania ofert: 
wtorek, Marzec 14, 2017 - 17:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Siedziba Zamawiającego,39-200 Dębica,ul. Drogowców 2b

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Cena [C]                                                                                                        max. 60 pkt.

Gwarancja za cały przedmiot zamówienia [G]                                                max. 40 pkt.

Ad. 1) Kryterium „Cena [C]”

Wartość punktowa kryterium [C] dla danej oferty obliczona zostanie wg wzoru

C = (Cmin / C oferty) x  60 gdzie :

C – ilość pkt. przyznanych ocenianej ofercie,

C min. – jest to cena najniższej oferty,

Coferty – jest to cena ocenianej oferty.

 

Ad 2.) Kryterium „Gwarancja za cały przedmiot zamówienia”

Punkty za kryterium przedłużenia okresu gwarancji zostaną przyznane wg schematu:

Oferowana gwarancja-Ilość punktów

Pełne 36 miesięcy-0 pkt.

Pełne 48 miesięcy-10 pkt.

Pełne 60 miesięcy-15 pkt.

Pełne 72 miesiące-20 pkt.

Pełne 84 miesiące-25 pkt.

Pełne 96 miesięcy-30 pkt.

Pełne 108 miesięcy-35 pkt.

Pełne 120 miesięcy-40 pkt.

 

Oferta zostanie oceniona wg sumy punktów otrzymanych w kryteriach przedstawionych powyżej:

P = [Ilość pkt. cena max. 60pkt] + [ilość pkt. okres gwarancji max. 40pkt]

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Maj 30, 2018
Powiat: 
dębicki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  5. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób
Warunki zmiany umowy: 

1.    Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.

2.    Zamawiający przewiduje zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie:

1)       Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: 

a)    wstrzymaniem robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonego wpisem w Dzienniku budowy pod warunkiem wystąpienia przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.

b)    wstrzymaniem robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp.

c)    działaniem siły wyższej (np. strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody  i utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowanej przez osoby trzecie,

d)    warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, realizację usług lub dostarczenie przedmiotu dostawy, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów – to jest wystąpienie średniodobowej temperatury poniżej minus 10 stopni Celsjusza w okresie dłuższym niż 7 dni.

e)    następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń;

f)     następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich – w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy;

g)    następstwem czynników technologicznych np. wysoki poziom wilgotności powietrza, który utrudnia schnięcie mas klejowych.

Przedłużenia terminu dokonuje się o długość okresu, w jakim roboty były wstrzymane.

2)       zmiany osobowe:

a)    zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach,

b)    zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymogi SIWZ.

3)       zmiana płatności:

a)    zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy;

b)    miarkowanie wysokości kar umownych w okolicznościach wskazywanych w odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego.

4)       zmiany zakresu rzeczowego:

a)    zmniejszenie zakresu rzeczowego w związku z ograniczonymi możliwościami płatniczymi Zamawiającego.

b)    wykonanie świadczeń zamiennych (robót zamiennych), których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy.

c)    w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

d)    w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

e)    zmniejszenie zakresu rzeczowego jeżeli po wykonaniu kompletnych odkrywek projektant stwierdzi braku konieczności wykonywania zaprojektowanych robót w całości np. częściowe wykonanie izolacji.

5)       pozostałe zmiany:

a)    zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT,

b)    rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;

c)    wydłużenie okresu  rękojmi, o dowolny okres.

d)    dopuszcza się wszelkie zmiany niniejszej umowy pod warunkiem, że będą one służyły prawidłowej realizacji zobowiązań z tytułu zawartej umowy o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 nr RPPK.03.02.00-18.0021/16-00 z dnia 20 października 2016r.

3.    Wszystkie postanowienia z ust. 2. stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0155/16