Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Zakład Przetwórstwa Mięsnego Marek Leśniak, Bieszczadzka 5a 38-100 Strzyżów
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu hotelowego z funkcją aktywizacji i rekreacji w miejscowości Strzyżów.
  2. Parametry techniczne budynku: budynek o wysokości do 12,0 m od poziomu terenu do kalenicy dachu, niski (N). Budynek w części parterowy z antresolą, w części z poddaszem użytkowym jako piętro, bez piwnic. Powierzchnia zabudowy 1033,26 m2, kubatura 8335,01 m3. Budynek składać się będzie z dwóch kondygnacji – parteru oraz piętra. Powierzchnia użytkowa na parterze i piętrze sumarycznie wynosi 1064,97 m2 natomiast powierzchnia usługowa na parterze i piętrze sumarycznie wynosi 27,23 m2. Przy uwzględnieniu powierzchni wynoszącej ogółem 531,49 m2 całkowita powierzchnia netto budynku wynosi 1623,69 m2. Liczba miejsc noclegowych 43 osoby, które korzystać mogą z 4 pokoi gościnnych zlokalizowanych na parterze oraz 12 pokoi zlokalizowanych na piętrze.

Lokalizacja inwestycji: Działka nr 184/9 działka nr 184/7 działka nr 184/11, część działki nr 184/16, część działki nr 184/10 – działki powstałe z podziału działki nr 184/8. Obręb 0001 Strzyżów OBR.1

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Zapytania:

- dokumentacja projektowa – załącznik nr 7 do Zapytania;

- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 do Zapytania,

Przedmiary robót udostępniono Wykonawcy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i mają charakter jedynie pomocniczy. W trakcie realizacji zamówienia nie będą stanowić podstawy jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy.

Dokumentacja projektowa jest dostępna i możliwa do wglądu pod adresem ZPM Marek Leśniak, ul. Bieszczadzka 5A, 38-100 Strzyżów.

  1. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń.
  2. Zaleca się, aby wykonawcy dokonali szczegółowej inspekcji placu budowy, a w szczególności wizji lokalnej na terenie przewidzianej do realizacji inwestycji w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego.
  3. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy i przedłożenia zamawiającemu - przed przekazaniem placu budowy - potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polis: OC oraz ubezpieczenia budowy od wszelkich ryzyk budowlanych - zgodnie z załącznikiem nr 5 do Zapytania.
Kod CPV: 
45111200-0
45262210-6
45262310-7
45262311-4
45223100-7
45261100-5
45261210-9
45261320-3
45432100-5
45410000-4
45421000-4
45442100-8
45443000-4
45262522-6
45262100-2
45431000-7
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie Wykonawca, który spełnia następujące warunki:
  1. posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - weryfikacja na podstawie oświadczenia podpisanego przez osobę do tego uprawnioną;
  2. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - weryfikacja na podstawie oświadczenia podpisanego przez osobę do tego uprawnioną;
  3. posiada wiedzę i doświadczenie – Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — przynajmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegających na budowie, przebudowie, nadbudowie lub rozbudowie obiektów kubaturowych wraz z instalacjami, dla których:
    • wartość każdego z zamówień wynosiła co najmniej 6 000 000 zł brutto;
    • powierzchnia użytkowa każdego z przedmiotów zamówienia wynosiła co najmniej 700 m2;

Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 do Zapytania oraz wykazu robót budowlanych – załącznik nr 3 do Zapytania (wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone).

  1. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

Potencjał techniczny:

Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 do Zapytania.

Potencjał kadrowy:

Wykonawca musi wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami/doświadczeniem/wykształceniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które muszą być dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:

a.   Osoba proponowana na funkcję: Kierownik Budowy

-    Wymagana liczba osób 1;

-    Wymagane kwalifikacje:

Osoba wskazana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne;

-    Wymagane doświadczenie:

Osoba wskazana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy musi posiadać doświadczenie co najmniej 5 letnie (po uzyskaniu uprawnień) na stanowisku Kierownika budowy w tym przy realizacji co najmniej jednego (zakończonego) zamówienia (umowy) polegającej na budowie, przebudowie, nadbudowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego, o wartości robót co najmniej 5 000 000 zł brutto oraz o powierzchni użytkowej co najmniej 750 m2.

Jako zakończone (zrealizowane) Zamawiający uzna roboty odebrane protokołem odbioru robót lub równoważnym dokumentem.

Dopuszcza się posiadanie przez ww. osobę uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważnych uprawnień uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawalności kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2008 r. nr 63, poz. 394) lub równoważnych kwalifikacji zawodowych ważnych w innym niż Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym wraz z tymczasowym wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego umożliwiającym świadczenie usług transgranicznych w rozumieniu art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1946 ze zm.).

Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 do Zapytania oraz wykazu osób – załącznik nr 4 do Zapytania.

  1. jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej – Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 5.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych ).

Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 do Zapytania,       informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: z informacji winna wynikać konkretna kwota w PLN.

  1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) warunki, o których mowa w lit. a) i b) musi spełnić każdy z wykonawców. Warunki, o których mowa w lit. c)-e) wykonawcy mogą spełniać łącznie. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
Termin składania ofert: 
wtorek, Lipiec 26, 2016 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego: ZPM Marek Leśniak,  ul. Bieszczadzka 5A, 38-100 Strzyżów, w terminie do dnia 26.07.2016 r. do godziny 15:00.

Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 26.07.2016 r. o godz. 16:30 w Restauracja Bella Rosa, ul. Jana III Sobieskiego 3, 38-100 Strzyżów.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Kryteria oceny ofert oparte są na systemie punktowym.
  2. W niniejszym postępowaniu oferty będą oceniane na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
    1. Kryterium I: Cena oferty - Znaczenie: 98%
    2. Kryterium II: Gwarancja jakości i rękojmi (dla robót budowlanych) - Znaczenie: 2%
  3. Sposób oceny ofert:
    1. Poniższej ocenie podlegają jedynie oferty, które nie zostały odrzucone.
    2. ocena ofert:

Zamawiający dokona oceny poszczególnych ofert – stosując poniższe zasady:

Kryterium I: Cena oferty – 98%

Oferta z najniższą ceną otrzyma 98,00 punktów, pozostałe oferty otrzymują ilość punktów wyliczoną według poniższej formuły:

KI = (Cmin / Cn) x 98,

gdzie:

KI – oznacza ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie;

Cmin – oznacza najniższą cenę oferty (spośród ofert podlegających ocenie);

Cn – oznacza cenę ocenianej oferty;

98 – oznacza wagę (znaczenie tego kryterium wyrażone w %).

Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizację całości zamówienia.

Oferta w ocenie w kryterium I może uzyskać maksymalnie 98,00 punktów.

Kryterium II: Gwarancja jakości i rękojmi (dla robót budowlanych) - 2%

Oferty otrzymają punkty wyliczoną według poniższej tabeli:

60 miesięcy gwarancji i rękojmi - 0 punktów

72 miesięcy gwarancji i rękojmi - 1 punkt

84 miesięcy gwarancji i rękojmi - 2 punkty

Łączna ocena ofert:

  1. Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w kryterium I zostaną dodane do punktów uzyskanych przez nią w ocenie oferty w kryterium II i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt.
  2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert. Pod uwagę będą brane liczby zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
  1. Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi wynosi 60 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości i rękojmi krótszy niż 60 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona.
  2. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości i rękojmi dłuższy niż 84 miesiące, otrzyma w kryterium II 2 punkty.
  3. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku. Gdyby wyniki dwóch lub większej liczby ofert okazały się takie same, zamawiający nie zastosuje zaokrągleń, chyba że działanie takie nie będzie mogło przynieść zróżnicowania wyników.
  4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i kryterium II, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę.
Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Wrzesień 30, 2017
Powiat: 
strzyżowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę o roboty budowlane na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do Zapytania.
  2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
    1. Wystąpienia awarii niezawinionej czynnościami lub niewynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany;
    2. Gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
    3. Gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
    4. Działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia;
    5. okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej.  Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. powodzie, huragany, wykopaliska archeologiczne itp.) oraz w przypadku przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego np. konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej wynikłych w trakcie prowadzenia robót i mających wpływ na możliwość kontynuacji robót; konieczności przerwania prowadzenia robót ze względu na specyfikę przeprowadzanych np. zabiegów operacyjnych, badań specjalistycznym sprzętem itp.
    6. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego na skutek zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, zdarzeń losowych, utraty stanowiska – zmiana personelu;
    7. wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, skutkujących tym, iż zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
    8. zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy – odpowiednio do zmiany tych przepisów;
    9. konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych w stosunku do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej – odpowiednio do tego, jaki wpływ te roboty mają na postanowienia niniejszej umowy;
    10. zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających zachowanie terminu wykonania umowy – odpowiednio do tego, jaki wpływ na termin wykonania umowy będą miały te okoliczności;
    11. zmiany numeru konta bankowego Wykonawcy;
    12. dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym: nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, produkt zamienny, w sytuacji gdy: wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
    13. zmiany harmonogramu finansowego i rzeczowo-finansowego.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0190/15